Strona 1 z 2

Gdzie można dostać części do turbo sprężarki.

: pn gru 11, 2006 18:34
autor: arwam
Witam wszystkich forumowiczów. :food:
Ponieważ idą lepsze czasy dla mojego auta chciałbym również zregenerować moją turbawkę sam. W związku z powyższym chciałbym zakupić części do do mojego wentylatorka, a niewiem gdzie takowe zakupić.
W ziwązku z tym proszę o rady i namiary na firmy które zajmują się regeneracją sprężarek. Z góry dziękuję za ewentulną pomoc. :okej:

: pn gru 11, 2006 19:06
autor: Dj Darecki
Ciężko będzie znaleźć.
Takowe firmy które regenerują sprężarki nie sprzedadzą ci bo stracą duży zarobek.
I zaraz sie pojawią posty że sam nie zrobisz bo trzeba wyważać i takie tam hehe

Ps. sam bym zregenerował swoją turbawke bo ledwo zipie :)
PozdrO

: pn gru 11, 2006 19:12
autor: Darayavahus
Wczoraj podobnego posta wrzuciłen na forum po czym poszperałem w necie.
Są zestawy Garretta http://www.allegro.pl/show_item.php?item=136499374 żeby można sobie było samemu naprawić turbinkę. Na tej aukcji to troszkę ktoś zaszalał z ceną. Na ebayu poszukaj albo w jakichś zachodnich sklepach. Tam są tańsze i co najważniejsze są, bo u nas nie znalazłem żeby ktoś to sprzedawał.

: pn gru 11, 2006 21:45
autor: Cinek
panowie, turbina kręci sie conajmniej ileśtam dziesiąt tysiący obrotów. nie ujmuje waszym zdolnością manualnym i technicznym, ale proponuje jednak oddac suszarki komuś kto to robi na codzień, bo nawet takim warsztatom czasem nie udaje sie naprawić maszynki.pozdrawiam

: pn gru 11, 2006 21:53
autor: irwin
Bez odpowiedniego sprzętu nie ma szans na poprawne zregenerowanie spręzarki.
Głównie chodzi mi o sytacje kiedy konieczne jest zdemontowanie któregos z wirników. Proponuje zdać sie na fachowców lub kupic sprawną urzywkę.

: pn gru 11, 2006 22:03
autor: Dj Darecki
arek wamej pisze:Proponuje zdać sie na fachowców lub kupic sprawną urzywkę.
Tylko urzywek do AAZ to 1 na pół roku sie trafia wrr

PozdrO

: wt gru 12, 2006 10:28
autor: zaprzal
Dj Darecki, jak masz starszy rocznik aaz to mozesz zakladac od 1.6td kkk k14,k24, garrett t2,t3, jak nowszy to od tdi 1z chyba pasuje gt15 i kkk k03

: wt gru 12, 2006 11:22
autor: vw_vandal
arek wamej, najpierw sprawdz czy łopatki wirnika są nie zniszczone potem po dzwoń po firmach, które regenerują turbiny i po pytaj czy nie mają takich zestawów naprawczych, można je znaleść w Giełdzie Samochodowej. Albo przypadkiem można spotkać przedstawiciela handlowego, który rozwozi takie cuda po większych zakładach naprawczych. Co do wyważania to nie będę się kłucił z nikim ja mam zregenerowaną turbinę przez kolegę i nic nie wyważałem dla mnie te wyważanie to mit. Turbina chodzi może trochę głośniej ale przy wyższych obrotach ponoć po jakimś czasie się wyciszy.
zaprzal, i jak tam z k24 ???

: wt gru 12, 2006 14:14
autor: RobertP
zaprzal pisze:garrett t2,t3
a czym one się różnią ? wiem że T2 jest chłodzona woda a T3 ?
poza tym da się zaadoptować pewnie inną ale trzeba pewnie
też inny kolektor ssący ale z obiegiem wody zaślepić czy co dać ja w obieg ?

z używkami różnie bywa sam sie bałbym jak nie widziałem i niesłyszałem
jak i czy wogóle chodziła ..

: wt gru 12, 2006 17:05
autor: zaprzal
RobertP pisze:a czym one się różnią ? wiem że T2 jest chłodzona woda a T3 ?
przede wszystkim rozmiarem a co za tym idzie innymi parametrami. T2 byly chyba rowniez bez chlodzenia woda
vw_vandal pisze:i jak tam z k24
narazie ok, troche malo z nia przejechalem zeby cos wiecej powiedziec, ale jestem zadowolony, nie ma wcale takiego strasznego laga jak myslalem

: wt gru 12, 2006 18:01
autor: vw_vandal
zaprzal, ale kręcisz ją powyrzej 4,5 tyś obrotów ??
RobertP, T3 jest chyba największą turbiną montowaną w mk2. Charakteryzuje się tym że dmucha nawet powyżej 2 barów ale ma większą dziurę oraz na wyzszych obrotach słychać taki charak. świst. T2 dmucha chyba do 1,5 bara i z tego co się orientuje jest chłodzona wodą. Ja mam w 1V+ turbinkę k14, bierze olej ale jestem zadowolony obecnie dmucha 1,1 bara i JR z turbiną T3 (który nie był kombinowany) nie ma szans. Jeżeli ktoś ma turbinę k14 czy T2 i ma zwiększone cisnienie doładowania oraz dawkę paliwa i membrankę obróconą to te turbiny są aż za swiat !! ponieważ T3 ma dużą turbo dziurę !! Ja mogę jadąc 40 km\h wrzucić 4 bieg i auto ciągnie przy 1,8 tyś obrotów mam 0,4 bara. Ale za to T3 jest dobry do większych modyfikacji !!

: wt gru 12, 2006 21:04
autor: ORZGAWEL
:blush: REGENEROWANA PROFESJONALNIE TURBINA DO GOLFA 1.6TD KOSZTUJE OKOŁO 700ZŁ NIE WARTO CHYBA RYZYKOWAĆ SILNIKA JEŚLI KOGOŚ INTERSUJE REGENEROWANE TURBO POLECAM WWW.AUTOTRANSILAWA .PL

: wt gru 12, 2006 22:54
autor: RobertP
vw_vandal pisze:T2 dmucha chyba do 1,5 bara i z tego co się orientuje jest chłodzona wodą.
no właśnie ja mam T2 i jest chłodzona wodą i mam do niej pewne obawy tzn. chyba zdycha ...:(
i myślałem na swapem na inną tylko jesli trafi mi sie bez chłodzenia wodą
a wogle czy inna bedzie pasować do AAZ i na co zwrócić uwagę czy
wystarczy z turbinką kupic też kolektro ssący ? hmm sam nie wiem ...
i co z tym obiegiem wody zrobić po pozostałościach od T2... :crazy: :otepienie:

: wt gru 12, 2006 23:00
autor: doktorek
witam. mam pytanie kupiłem MKII z Niemiec 16td z silnikiem JR. Czyli u mnie jest turbina T3? Jak ją moge sprawdzić bez pomiaru ciśnienia. Golfik ma słabe przyspieszenie i strasznie przy tym dymi normalnie jak lokomotywa. Wirnik niema luzu osiowego. Jak moge sprawdzić w niej zawory i jakie to są zawory.