[MK2 TD] Problem z obrotami/pompą
: pt gru 08, 2006 23:34
Witam!!
Mam problem przy moim GTD dotyczy obrotow biegu jalowego ktore sa ewidentnie za wysokie (ok1000rpm),a ktorych nie da sie juz opuscic ta srubą od wolnych obrotów (jest wkrecona na maxa). Czytalem ze może to być sprawa dawki paliwa ale nie bardzo wiem jak sie za to zabrac (znalazlem opis na forum ale moja pompa jest chyba inna).Prosilbym o instrukcje.Nadmieniam ze poza tym problemem nie mam zadnych problemow pali "z dotyku" nawet jak jest chlodno. Na 100km spala ok4,5 ON na trasie ,nie kopci nie bierze oleju,nie trzepie go na zimno. Czasem jeszcze tylko cos jakby obroty sie "zawieszaly" tzn.zatrzymują sie tak kolo (1500-1700rpm) i opadaja dopiero jak noga cofne pedal gazu do gory(linka jest ok i wraca sama)
Aha mój silnik to jak przypuszczam SB (nie jestem pewien) z 91' turbo diesel z intercoolerem
Nie mam już pomysłów licze na pomoc.
Z gory dzieki Pozdrawiam
Mam problem przy moim GTD dotyczy obrotow biegu jalowego ktore sa ewidentnie za wysokie (ok1000rpm),a ktorych nie da sie juz opuscic ta srubą od wolnych obrotów (jest wkrecona na maxa). Czytalem ze może to być sprawa dawki paliwa ale nie bardzo wiem jak sie za to zabrac (znalazlem opis na forum ale moja pompa jest chyba inna).Prosilbym o instrukcje.Nadmieniam ze poza tym problemem nie mam zadnych problemow pali "z dotyku" nawet jak jest chlodno. Na 100km spala ok4,5 ON na trasie ,nie kopci nie bierze oleju,nie trzepie go na zimno. Czasem jeszcze tylko cos jakby obroty sie "zawieszaly" tzn.zatrzymują sie tak kolo (1500-1700rpm) i opadaja dopiero jak noga cofne pedal gazu do gory(linka jest ok i wraca sama)
Aha mój silnik to jak przypuszczam SB (nie jestem pewien) z 91' turbo diesel z intercoolerem
Nie mam już pomysłów licze na pomoc.
Z gory dzieki Pozdrawiam