Strona 1 z 1

[MK2 TD] Problem z obrotami/pompą

: pt gru 08, 2006 23:34
autor: niwdew
Witam!!
Mam problem przy moim GTD dotyczy obrotow biegu jalowego ktore sa ewidentnie za wysokie (ok1000rpm),a ktorych nie da sie juz opuscic ta srubą od wolnych obrotów (jest wkrecona na maxa). Czytalem ze może to być sprawa dawki paliwa ale nie bardzo wiem jak sie za to zabrac (znalazlem opis na forum ale moja pompa jest chyba inna).Prosilbym o instrukcje.Nadmieniam ze poza tym problemem nie mam zadnych problemow pali "z dotyku" nawet jak jest chlodno. Na 100km spala ok4,5 ON na trasie ,nie kopci nie bierze oleju,nie trzepie go na zimno. Czasem jeszcze tylko cos jakby obroty sie "zawieszaly" tzn.zatrzymują sie tak kolo (1500-1700rpm) i opadaja dopiero jak noga cofne pedal gazu do gory(linka jest ok i wraca sama)
Aha mój silnik to jak przypuszczam SB (nie jestem pewien) z 91' turbo diesel z intercoolerem
Nie mam już pomysłów licze na pomoc.
Z gory dzieki Pozdrawiam

: sob gru 09, 2006 00:29
autor: Lukassso
Zobacz może masz pękniętą linkę od tego mechanicznego wzbogacenia dawki paliwa. Tej potocznie nazywanej ssaniem :P. Jest w pozycji na max wyciągnięta i masz wysokie obroty. U brata w Jettce (silnik JR) tak jest jak z dawką to 1000rpm a bez 700-750

: sob gru 09, 2006 12:43
autor: dawid018
http://www.home.earthlink.net/~rps1976/ ... 410471.jpg

pokręć śrubką 7 tylko uważaj żeby ci sie cięgno nie wykręciło bo będzie troche zabawy żeby to poskładać.
jak to nic nie da to śrubką 6

obroty powinny spaść

sprobuje:)

: sob gru 09, 2006 16:09
autor: niwdew
Dzieki za rade ale raczej linka od "wyprzedzenia zaplonu jest ok.bo dziala normalnie.
A co do krecenia srobką no.#7 to sporoboje po pracy chce sie tylko dowiedziec czy jak za bardzo tam namieszam to nie zmieni mi spalania?Od czego to jest srobka?wydaje mi sie ze od dawki paliwa jest srobka no.#5?
Oczywiscie jak zaczne krecic czymkolwiek bede liczyl ile obrowow i w ktora strone. :kac:
U mnie to wyglada tak jak na foto (postaram sie o lepsze bo na tym niewiele widac) czyli krecenie no.#6 nic nie da bo jest odkrecona na tyle ze i tak nie blokuje juz tego ciegna na ktorym jest zamontowana linka.Obrazek
Wielkie dzieki za zainteresowanie
pozdrawiam