[MK3 ] Wykres mojego Mk3 1Z ---> ALH

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

[MK3 ] Wykres mojego Mk3 1Z ---> ALH

Post autor: aw69 » śr gru 06, 2006 02:41

Dzis dzięki Borysowi shamowalem swojego grata na PB w Białymstoku i oto wynik:

http://img528.imageshack.us/my.php?image=wykres1ks0.jpg
Ostatnio zmieniony śr kwie 11, 2007 11:34 przez aw69, łącznie zmieniany 1 raz.


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
blachy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 398
Rejestracja: pn sty 02, 2006 10:37
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: blachy » śr gru 06, 2006 08:16

aw69 pisze:Dzis dzięki Borysowi shamowalem swojego grata na PB w Białymstoku i oto wynik:

http://img528.imageshack....=wykres1ks0.jpg
Też bym chciał mieć takiego grata :food: Gratuluję wyczynu.

Pozdro



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr gru 06, 2006 09:35

masz zimówki - czemy tylko do 3500 rpm pomiar - dalej się nie dało ?

a hamowałeś się u Tory ? czy inercja Ci pokazała mniej ? pamietam jak pisałes że nie możesz bariery 150 km przekroczyć :)

dokładniejszy pomiar czy dłubałeś coś przy pompie ? :P



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » śr gru 06, 2006 09:42

o cholera, ale odrzutowiec


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » śr gru 06, 2006 10:35

Wiesz sam nie wiem dlaczego pomiar tylko do 3600 obr. Maha przerywala pomiar. Koledze nie mogli shamowac tez bardzo mocnej octavi w dieslu bo przy podobnych obr. przerywalo pomiar. Auto hamowane na zimowkach i mysle ze jakby pomiar byl do ponad 4000 obr moglo by sie jescze pojawic kilka koników bo wykres mocy jest jeszcze delikatnie rosnący. Zwlaszcza ze auto na drodze czuc ze ciągnie nawet do ponad 4000 obr. Tak ubolewałem na brak mocy przy strojeniu na wiosne nie dalo sie przeskoczyc 150 KM. Od tmtej pory zmieniłem FMIC na większy,kolektor ssący od PD, orurowanie dolotu z kwasa, i nowe popychacze. Zadnego strojenia nie bylo potem juz na hamowni. No i widac ze te zabiegi daly 14 KM. Mialem zmieniac pompe wtryskowa na inna, ale podjade chyba jeszcze raz do Tory zeby dowalił mi troche koksu i zobaczymy co wtedy bedzie sie dzialo mozliwe ze przeskocze 170 KM.


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » śr gru 06, 2006 10:58

Też bym chciał mieć u Siebie w gracie ponad 370Nm :bigok:



Awatar użytkownika
Bula88
Forum Master
Forum Master
Posty: 1097
Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: Bula88 » śr gru 06, 2006 13:10

aw69, napisz ile Cie te mody kosztowaly :D :pub:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr gru 06, 2006 14:12

aw69 pisze:Od tmtej pory zmieniłem FMIC na większy,kolektor ssący od PD, orurowanie dolotu z kwasa, i nowe popychacze
no i chyba wydech koncowy z tego co kojarze :P :bigok:
aw69 pisze:Auto hamowane na zimowkach i mysle ze jakby pomiar byl do ponad 4000 obr moglo by sie jescze pojawic kilka koników
no pewnie tak by było...
aw69 pisze:te zabiegi daly 14 KM
sam FMIC dodaje około 10-15km - z tego co ludzie gadają
aw69 pisze:podjade chyba jeszcze raz do Tory zeby dowalił mi troche koksu
no jak FMIC dobry i chłód w dolocie to jak sie da to czemu nie :)



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » śr gru 06, 2006 18:38

aw69, napisz ile Cie te mody kosztowaly
Czapke drobnych ;)


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » śr gru 06, 2006 19:47

Heh a Ty sie pompa martwiles. Widac ze calkiem zdrowa. No coz szklaneczki szklaneczki... :bigok:


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » pt gru 08, 2006 02:55

No coz szklaneczki szklaneczki...
No Rob chyle czoła przed Toba z tymi szklankami trafiles w dyche.


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn gru 11, 2006 09:41

aw69 pisze:podjade chyba jeszcze raz do Tory zeby dowalił mi troche koksu i zobaczymy co wtedy bedzie sie dzialo mozliwe ze przeskocze 170 KM.
podjedź do Tory jak będzie silny mróz :), weź sobie pożycz od kogoś letnie 15 calowe koła i się shamuj do 4500 rpm

miom zdaniem bez dodatkowego owsa będzie 170 konióf :P



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr gru 13, 2006 18:25

a ja sie dzis shamowalem i oto wynik http://img.photobucket.com/albums/v384/ ... kresik.jpg

mozecie mi powiedziec jak to wyglada fachowym okiem ?:)

niby sa wtryski ASV (nowki) i chip ale jak dla mnie cos malutko. co myslicie?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » śr gru 13, 2006 18:38

nie jestem fachowcem, ale moze to wina chipsa. nie sa wykorzystane mozliwosci tego silnika i wtryskow. jesli sie myle to mnie poprawcie.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 134 gości