Strona 1 z 1

[mk4] 1,9 TDI (ASV) Zabezpieczenie przed złodziejami

: pt gru 01, 2006 23:00
autor: Ryba_DK
Witam
Jestem świeżo upieczonym posiadaczem VW GOLFA 4 1,9 TDI z silnikiem ASV
Chciałbym założyć jakieś zabezpieczenie przed złodziejami konkretnie chodzi mi o przełącznik z odcięciem zapłonu czy pompy wtryskowej.
Gdzie najlepiej jest się wpiąć z takim przełączniczkiem.
Z góry dzięki za wszelkie porady :D

[ Dodano: 01 Gru 2006 22:14 ]
Znalazłem coś na forum pod linkiem

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... nu+mk4+tdi

Ale zupełnie przypadkiem bo opcja szukaj nie rozróżnia odcięcie od odciecie :bigok:
Ja niestety pisałem po polsku :smoke: może kiedyś mój post pomoże odszukać tego tematu innym forumowiczom

: pt gru 01, 2006 23:27
autor: Bula88
proponujeTobie zalozyc elektrozawor, poniewaz jesli zrobisz przelacznik na prad to nic nie da bo w takiej sytuacji wystarczy pociagnac plus od aku i problem rozwiazany. zaloz elektrozawor i bedzie bajka :D :pub:

: sob gru 02, 2006 04:15
autor: leo...
zaworki są dobre dla TD - w TDI tnij zasilanie ECU - ewentualnie czujnik prędkości obrotowej walu ...

: sob gru 02, 2006 15:21
autor: Ryba_DK
leo..., No właśnie w tym problem mam zamiar zainstalować takie urządzenie http://www.allegro.pl/item144904438_bez ... arty_.html , które obsługuje dwa obwody ,czyli mógł bym zrobić odcięcie ecu i zaworek przed pompą (o tyle jest to dobre że odcięcia uaktywniają się dopiero wtedy gdy jest włączona stacyjka a urządzenie nie wychwyci obecności karty) czyli bez uaktywnienia obwody są ciągle otwarte , ecu jest ciągle zasilane i jest ciągły dopływ paliwa , więc nie powinno być z niczym problemu.

Co o tym sądzicie ??

: pn gru 04, 2006 03:22
autor: leo...
Ryba_DK pisze:leo..., No właśnie w tym problem mam zamiar zainstalować takie urządzenie http://www.allegro.pl/item144904438_bez ... arty_.html , które obsługuje dwa obwody ,czyli mógł bym zrobić odcięcie ecu i zaworek przed pompą (o tyle jest to dobre że odcięcia uaktywniają się dopiero wtedy gdy jest włączona stacyjka a urządzenie nie wychwyci obecności karty) czyli bez uaktywnienia obwody są ciągle otwarte , ecu jest ciągle zasilane i jest ciągły dopływ paliwa , więc nie powinno być z niczym problemu.

Co o tym sądzicie ??
to będzie dobre rozwiązanie - sprawdź tylko czy przekaźniki (tego urządzenia) poradzą sobie z prądem jaki będzie szedł przez to urządzenie z zacisku + do ECU ...