Witam!!
Mam taki problem... Zauwazyłem od jakiegos czasu samochod na zimnym silniku odpala dobrze natomias za rozgrzanym nie chce odpalic... Rozrusznik kreci ale samochod nie odpala.
Jesli ktos wie jak rozwiazac ten problem to prosze o wpisy.
POZDRAWIAM!
[ Dodano: 01 Gru 2006 23:39 ]
Dzisiaj dowiedziałem sie ze moze to byc głowica pompy palowowej...
Jesli macie jakies inne pomysły co to moze byc to piszcie.
Pozdrawiam
[mk3 GTD] Nie pali na rozgrzanym silniku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Jeśli to pompa paliwa ,to sprawdzisz to w prościutki sposób .
Odłącz w silniku kostkę czujnika temperatury ,wtedy komputer potraktuje silnik jak zimny i dowali dodatkową porcyjkę paliwa ! Zapal silnik przy rozłączonym czujniku ,jeśli zapali idealnie ,to pompka już się wysłużyła .Dlatego jak ciepły to dłuuuuuuuugo piłuje ,żeby nabić odpowiednie ciśnienie paliwa. Zrób test na ciepłym silniku ....rozłączony czujnik-pali idealnie.....podłączony czujnik -piłuje do bólu ! Wtedy masz na 1000000% pewnośc ,że pompa! POZDRAWIAM
Odłącz w silniku kostkę czujnika temperatury ,wtedy komputer potraktuje silnik jak zimny i dowali dodatkową porcyjkę paliwa ! Zapal silnik przy rozłączonym czujniku ,jeśli zapali idealnie ,to pompka już się wysłużyła .Dlatego jak ciepły to dłuuuuuuuugo piłuje ,żeby nabić odpowiednie ciśnienie paliwa. Zrób test na ciepłym silniku ....rozłączony czujnik-pali idealnie.....podłączony czujnik -piłuje do bólu ! Wtedy masz na 1000000% pewnośc ,że pompa! POZDRAWIAM
Pytanko czy róznica polega na tym , że rano jak swiece zadziałąją to odpalasz od strzałą a jak sie nagrzeje to po ok 2 lub 3 sekundach kręcenia???? Jezeli tak to silniki D i TD tak maja że tym róznią się od TDI ze mają komorę wstepna i jak nie jest podgrzana swiecami to na ciepło jak one nie działąją to trudniej odpala jezeli dłuzej to trwa warto sprawdzić, u mnie na zimno paliło od strzału, na ciepło po 3 sekundach, ustawiłem kąt wtrysku i na ciepło pali po 1 sekundzie- ale nie bedzie juz tak jak na zimnym- od strzału. A Jak odpalisz na ciepło to jakie masz obroty jałowego, gaśnie ci czasami???? Może być głowiczka pompy- zatrata jak sie na złym paliwie jeździ, ale najczesciej ją sie robi wtedy kiedy gaśnie na wolnych, nie można utrzymać obrotów biegu jałowgo, żle wchodzi na obroty i itd.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości