Post
autor: PinkFloyd » pt gru 08, 2006 08:32
Pytanko czy róznica polega na tym , że rano jak swiece zadziałąją to odpalasz od strzałą a jak sie nagrzeje to po ok 2 lub 3 sekundach kręcenia???? Jezeli tak to silniki D i TD tak maja że tym róznią się od TDI ze mają komorę wstepna i jak nie jest podgrzana swiecami to na ciepło jak one nie działąją to trudniej odpala jezeli dłuzej to trwa warto sprawdzić, u mnie na zimno paliło od strzału, na ciepło po 3 sekundach, ustawiłem kąt wtrysku i na ciepło pali po 1 sekundzie- ale nie bedzie juz tak jak na zimnym- od strzału. A Jak odpalisz na ciepło to jakie masz obroty jałowego, gaśnie ci czasami???? Może być głowiczka pompy- zatrata jak sie na złym paliwie jeździ, ale najczesciej ją sie robi wtedy kiedy gaśnie na wolnych, nie można utrzymać obrotów biegu jałowgo, żle wchodzi na obroty i itd.