Strona 1 z 1

[MK3 1Z] bład 550, wysokie obroty silnika

: czw lis 30, 2006 15:15
autor: husio
witam;)
mam pytanie czy bład 550 może powodować wysokie obrot na rozgrzanym silniku???

: czw lis 30, 2006 22:44
autor: Adamm
Obrazek


zobacz to :D

: czw lis 30, 2006 23:26
autor: husio
mam jeszcze jedno pytanie
jak wyregulować kąt wtrysku????
czy zrobię to sam????

Re

: pt gru 01, 2006 15:07
autor: Razal
husio pisze:mam jeszcze jedno pytanie
jak wyregulować kąt wtrysku????
czy zrobię to sam????
Najpierw upewnij się jaka jest wartość rzeczywista przy temperaturze paliwa ok .90 st - najlepiej po jkiejś jeździe ... Sprawdzisz to za pomoca VAG'a a dokładnie TDIgraph
masz tam TDItiming i wykres z trzema liniami zielona niebieska i czerwona kąt ma być jak najbliżej lini centralnej - przy 90 st wynosi to chyba ok.48-51

Przestawienie kąta polega niestety na ingerencji mechanciznej i potrzeba jest poluzować pompe - szczegóły później postaram się opisać - poszukać możesz też w szukajce - autor - Adamm z tego co pamiętam opisywał taką sprawę ..

Pozdroooooo :pub:

: pt gru 01, 2006 17:25
autor: Adamm
kat wtrysku juz ustawiony :D

ale koledze sie jeszcze blokuje auta po wejsciu na ok 1800 obrotow

dawka na wolnych to ok 3.2 a napiecie na nastawniku ok 1.26 - 1.34 (czyli ponizej normy)
przy zawieszeniu sie obrotow dawka to 0.0 a napiecie 0.840

stawiam na ciezko pracujacy pierscien w pompie wtryskowej, lub zacinajacy sie nastawnik. moze ma ktos jakies sugestie?

: sob gru 02, 2006 22:49
autor: husio
witam;)
tak kąt już ustawiony dzieki Adamowi wielkie dzieki;)

muszę jeszcze cos zrobic z tymi obrotami, postaram sie jak najszybciej zobaczyc ten pierścień a jak to nie pomoże to wyczyszczę nastawnik;) i może będzie ok

dziś jak go rano paliłem to też coś mi ciężko zapalił;( ale jak złapał temp. to normalnie myślałem, że to może świeca żarowa mi wysiadła ale sprawdzając natknęłem się na luźny przewód od 4świecy, więc może to to, poza tym świece sprawne, zobaczę co będzie jutro;)

pozdrawiam

[ Dodano: 04 Gru 2006 12:51 ]
nie jadnak to nie świeca i nic;(
jak samochód jest zimny to ciężko pali;( muszę go trzymać na rozruszniku ok 5-7sekund ;( natomiast jak jest cieply to pali na dotyk... co to może być????