Strona 1 z 1

[MK2 SB] Odcięcie dopływu paliwa przy hamowaniu silnikiem.

: czw lis 30, 2006 11:19
autor: Darayavahus
Mój SB pali mi w mieście koło 7/100. Mało to nie jest. Tak się zastanawiam szukając różnych przyczyn takiego stanu rzeczy... Może to niesprawne odcięcie dopływu? Jak podejrzewam to jest gdzieś w pompie. Jak to to sprawdzić?

Re: Odcięcie dopływu paliwa przy hamowaniu silnikiem.

: czw lis 30, 2006 11:51
autor: RobertP
Darayavahus pisze:Mój SB pali mi w mieście koło 7/100. Mało to nie jest. Tak się zastanawiam szukając różnych przyczyn takiego stanu rzeczy... Może to niesprawne odcięcie dopływu? Jak podejrzewam to jest gdzieś w pompie.
przy hamowaniu silnikiem u Ciebie czegoś takiego nie ma jak odcięcie paliwa
to jest w silnikach z wyższymi technologiami

: czw lis 30, 2006 12:07
autor: lukopr
takie cos (ZHS - zawor hamowania silnikiem) jest w silnikach banzynowych :) w dieslu jeszce nie słyszalem o takim czyms :)

: czw lis 30, 2006 12:28
autor: RobertP
lukopr pisze:takie cos (ZHS - zawor hamowania silnikiem) jest w silnikach banzynowych :) w dieslu jeszce nie słyszalem o takim czyms :)
lukopr poczytaj np. TUTAJ

: czw lis 30, 2006 21:33
autor: dawid018
diesel zawsze będzie bral paliwo przy chamowaniu silnikiem.tak samo benzyna na gaźniku.
a spalanie masz takie samo jak u mnie

: czw lis 30, 2006 21:55
autor: ventil
dawid018 pisze:diesel zawsze będzie bral paliwo przy chamowaniu silnikiem
Oczywiście diesel na pompie mechanicznej bo elektroniczne pompy przy hamowaniu silnikem nie podaja paliwa
Obrazek
na wykresie widac ze powyżej pewnych obrotów napiecie sterujace nastawnikien wynosi 0V przy pedale przyspieszenia w pozycji biegu jałowego

: pt gru 01, 2006 13:13
autor: RobertP
ventil pisze:Oczywiście diesel na pompie mechanicznej bo elektroniczne pompy przy hamowaniu silnikem nie podaja paliwa
dlatego też dałem oczywiście link wcześniej dwa posty wyżej :)
RobertP pisze:lukopr poczytaj np. TUTAJ
btw
pięknie się prezentują te wykresy !