Witam,
Mam problem, na ostatniej diagnostyce okazało się że w jednym z cylindrów mam niską kompresję = 26 Atm (nominalnie powinno być 34, 26 to minimum). Mechanik powiedział żeby sprawdzić zawory, a jeśli to nie zawory to pierścienie. Ponieważ zawory są regulowane hydrauliczne i są małe szanse, że to z nimi jest problem przygotowuję się na gorsze czyli wymianę pierścieni. Ponoć silnik 1Y przy wymianie pierścieni nie wymaga szlifu, czy to prawda?
[MK3] 1,9D Niska kompresja w jednym cylindrze - przyczyny
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
tak jak moga byc wypalone i nie trzymac dobrze kompresji, oto mu zapewne chodzilo. Hydrauliczna regulacja nie ma tu nic do rzeczy, tak czytak nie obejdzie sie bez zdjecia glowicy i zobaczenia jak sie maja gniazda zawory...molotow pisze:A czy niskie ciśnienie w jednym cylindrze (w pozostałych prawie nie odbiega od wartości nominalnej ) może mieć jakiś związek z zaworami?
Wolałbym żeby to były zawory, bo aż mnie trafia na myśl o wymianie pierścieni.
"Most perfect silence is when
there´s no need to explain"
there´s no need to explain"
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Ja także bym nie stawiał na "górę" SUszczelniacze, gniazda.
Tym bardziej, że w pozostałych cylindrach wszystko jest OK. Wątpię, aby się skończyły pierścienie tylko w jednym cylindrze.
Wlej troszkę oleju do podejrzanego cylindra i wtedy zmierz ciśnienei. Jeśli się znacząco nie poprawi, to wykluczysz pierścienie (tzw próba olejowa).
Pozdrawiam.
Tym bardziej, że w pozostałych cylindrach wszystko jest OK. Wątpię, aby się skończyły pierścienie tylko w jednym cylindrze.
Wlej troszkę oleju do podejrzanego cylindra i wtedy zmierz ciśnienei. Jeśli się znacząco nie poprawi, to wykluczysz pierścienie (tzw próba olejowa).
Pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 146 gości