Strona 1 z 1

[MK3 1Z] Problem ze wskaznikiem paliwa

: czw lis 30, 2006 08:01
autor: ROBIK1301
witam.ma ktos moze jakas instrukcje jak zamontowac czujnik poziomu paliwa od mk4 do mk3?wsadzilem zegary od mk4 kombinowalem z plywakiem w zbiorniku ale wraz cos nie tak wskazuje(moze inne parametry opornicy?)
jesli ktos przerabial ten temat to prosze o kontakt

: czw lis 30, 2006 09:20
autor: Grzesiekk1982
Po 1 daj w temacie "[MK3]" bo mogą wywalić (patrz: regulamin).
Gdzieś mi się obiło na forum, że może przez VAG'a da się wycechować wskaźnik? Ale ni wiem ile w tym prawdy, może ktoś jeszcze napisze...

Jeśli masz fabrycznie 110 KM to nie jest 1Z (chyba, że coś dłubane) ;)

Pozdrawiam.

: czw lis 30, 2006 09:46
autor: ROBIK1301
mam 1z tylko szkop pogrzebal :hmm: i jest cos wiecej ale musze sie na hamownie wybrac zeby sprawdzic

: czw lis 30, 2006 09:53
autor: Cinek
hehe, to fajnie że masz 110 KM nieschamowane, może daj w okienku 1Z,110 KM niepewne albo coś takiego...sorry za OT ale bawi mnie takie podejście i nie mogłem się powstrzymać

: czw lis 30, 2006 10:38
autor: Grzesiekk1982
ROBIK1301, dalej nie dałeś w temacie [MK3], zrób edycję posta, bo wywalą Ci temat.

No to czekamy na dopowiedzi, czy da się to zrobić VAGiem.
Pozrawiam.

: czw lis 30, 2006 11:42
autor: limal
Witam!
Korzystając z okazji dołączę do tematu z pytaniem o czujnik poziomu paliwa.
W moim mk3 po zatankowaniu paliwa do pełna czujnik poziomu pokazuje 1/2 zbiornika.
Kilka razy zdarzyło się że po załączeniu stacyjki nawet nie drgnął.
Czy ktoś orientuje się jakie powinny być wartości oporu na wtykach tego czujnika przy pełnym zbiorniku?
W którym miejscu zbiornika zabudowany jest czujnik poziomu paliwa?
Mój mk3 to diesel z 94r.

: czw lis 30, 2006 12:10
autor: inek01
limal pisze:Czy ktoś orientuje się jakie powinny być wartości oporu na wtykach tego czujnika przy pełnym zbiorniku?
W którym miejscu zbiornika zabudowany jest czujnik poziomu paliwa?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=321077#321077

Mozna chyba zalac te 7L i srubka wyregulowac tak zeby wskaznik byl na koncu czerwonego pola rezerwy...

: pt gru 01, 2006 08:53
autor: olek256
to jesli mozna to jeszcze ja cos sie podepne i zapytam.
na korku wlewu paliwa jest taki przycisk odpowietrzajacy.gdy naleje pelny bak i go naciskam nie slysze zadnego "syku".a wogole to nawet nie widze takiej gumowej "zaslepki" na wlewie do baku.czy ona powinna tam byc czy ktos przede mna wyrwal/wyciagna?
z powyzszym problemem mam zwiazane niedokladne wskazywanie paliwa.