[MK4 TDI 110KM] Po dluzszym postoju nie odpala
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 19:48
- Lokalizacja: Białystok
[MK4 TDI 110KM] Po dluzszym postoju nie odpala
witam mam maly problem z moim golfem IV combi 1,9 TDi 110 KM przy dłuższym postoiu np przez cala noc nie moge odpalic go za pierwszym razem tylko za drugim przeważnie odpala Byłem u mechanikow roznych i nic nie stwierdzili moze wiecie jak jest tego przyczyna ? i z góry dzieki pozdrawiam
Ostatnio zmieniony śr lis 29, 2006 16:39 przez rafal789789, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: [mk4 1.9 TDi 110 KM] mam problem z TDi
może i świece (chociaż temperatury nie są niskiei chyba nawet sie teraz jeszcze niw włączają)rafal789789 pisze:maly problem z moim golfem IV combi 1,9 TDi 110 KM przy dłuższym postoiu np przez cala noc nie moge odpalic go za pierwszym razem tylko za drugim przeważnie odpala
a może ... odepnij wieczorem wtyczkę od czujnika temperatury płynu i zostaw do rana
i wtedy z rana zapal bez podczepiania tej wtyki do czujnika, zobacz czy będzie lepiej
i napisz co się dzieje
[ Dodano: Sro Lis 29, 2006 14:30 ]
covboy a moze to wina tego elektrozaworu przy pompie czy u niego możnacowboy pisze:diesel potrzebuje do odpalenia paliwa w odpowiednim momencie wtryśniętego i kompresji coby to się zapaliło
1. ucieka paliwo
2. kąt wtrysku - sprawdzić statyczny
to na początek..
powiązać z tym odpaleniem ..., jak uważasz czy sie moge mylić ...
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
Witam
Mam podobny problem tylko u mnie jeszcze zakopci.
Sprawdzałem juz kąt wtrsyku i jest "jak talala" (sparwdzałem u Evolutiona).
Pytanie
- uciekanie paliwa - czyli cofa spowrotem do filtra??
- odłączenie wtyczki czujnika płynu co spowoduje??
- może sprawdzić ciśnienie w cylindrach - ale np. po pownownym długim postoju w dzień nie ma tego problemu.
[ Dodano: 01 Gru 2006 10:36 ]
- co to za elektrozawór i za co jest odpowiedzialny??
Mam podobny problem tylko u mnie jeszcze zakopci.
Sprawdzałem juz kąt wtrsyku i jest "jak talala" (sparwdzałem u Evolutiona).
Pytanie
- uciekanie paliwa - czyli cofa spowrotem do filtra??
- odłączenie wtyczki czujnika płynu co spowoduje??
- może sprawdzić ciśnienie w cylindrach - ale np. po pownownym długim postoju w dzień nie ma tego problemu.
[ Dodano: 01 Gru 2006 10:36 ]
- co to za elektrozawór i za co jest odpowiedzialny??
GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: śr sty 05, 2005 17:25
- Lokalizacja: Katowice
Odłączyłem na noc czujnik temp.
Z rana efekt był taki że świece długo grzały. Autko odpaliło od razu ale potelepało troche silnikiem (czyli nie pali odrazu na wszystkei cylindry). Normalnie bez grzania świec zapalił by przy drugim kręceniu silnikiem.
A propo tego zaworku zwrotnego gdzie go można kupić i jak wygląda.
Co by sprawdzić jeszcze męczy mnie i to strasznie już POMOCY.
Z rana efekt był taki że świece długo grzały. Autko odpaliło od razu ale potelepało troche silnikiem (czyli nie pali odrazu na wszystkei cylindry). Normalnie bez grzania świec zapalił by przy drugim kręceniu silnikiem.
A propo tego zaworku zwrotnego gdzie go można kupić i jak wygląda.
Co by sprawdzić jeszcze męczy mnie i to strasznie już POMOCY.
GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.
dlatego że komp dostał info że jest -30 st C (nieskończona rezystanacja na czujniku)zygimar pisze:Odłączyłem na noc czujnik temp.
Z rana efekt był taki że świece długo grzały.
nie trzeba go odłączac na noc
zygimar pisze:Autko odpaliło od razu ale potelepało troche silnikiem
jeżeli się paliwo nie cofa to EWIDENTNIE objawy złego statycznego kąta wtrysku !zygimar pisze:Normalnie bez grzania świec zapalił by przy drugim kręceniu silnikiem.
niech ktoś Ci sprawdzi czy przy rannym odpalaniu jest dymek z rury przy kręceniu rozrusznikem....
ile to jest jak ta lala ?zygimar pisze:Sprawdzałem juz kąt wtrsyku i jest "jak talala" (sparwdzałem u Evolutiona).
w tych temperaturach to moze byc lekki czarny dymek..ale bez przesadyAle czy normalne jest ze przy odpalaniu zakopci calkiem ostro.
mam jeszcze Twoje logi 004 i 013 na jałowym:
'004 Group C: '013
Engine speed Specified start Actual start Cold Start Valve Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 Cyl 4
870-950 rpm 2*A-3*BTDC 2*A-3*BTDC 3-80% TIME -2 to +2 -2 to +2 -2 to +2 -2 to +2
/min °BTDC °BTDC % STAMP mg/str mg/str mg/str mg/str
903 0,4 0,4 47 0,78 0 0,26 -0,16 -0,07
korekcje masz OK ale te 0,4 to nie wiem czy nie za mało ?
[ Dodano: Pon Gru 04, 2006 13:56 ]
tak czy owak trzeba zrobić pomiar 000 na zablokowanych nastawach i zobaczyc jaka jest wartość na pozycji 2
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 99 gości