[MK3] Przedmuchy z korka wlewu oleju i bagnetu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[MK3] Przedmuchy z korka wlewu oleju i bagnetu
witam otoz mam problem zauwazylem niedawno ze troche dmucha mi z korka wlewu oleju ale dzis cos mnie tknelo i odpalilem silniczek wyjolem bagnet od oleju i okazalo sie ze z tamtad tez mi dmucha i to dosc dobrze bo az olej wychlapuje
ponadto zmienilem niedawno olej i gdy sprawdzalem stan na bagnecie wytarlem go reka i okazalo sie ze olej smierdzi benzyna
prosze o jakies porady czy szykuje mi sie wymiana pierscionkow
ponadto zmienilem niedawno olej i gdy sprawdzalem stan na bagnecie wytarlem go reka i okazalo sie ze olej smierdzi benzyna
prosze o jakies porady czy szykuje mi sie wymiana pierscionkow
Ostatnio zmieniony pt lis 24, 2006 17:26 przez orzel12, łącznie zmieniany 1 raz.
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Nie no bez przesadyorzel12 pisze:silnik sie konczy
Pierścionki do wymiany. Do Audi rok temu dałem niecałe 200 zł za kpl na 4 dziury. Przy okazji, jak rozmontujesz, można wymienić panewki (koszt podobny jak pierścionki) mnie mechanik nie kazał wymieniać, teraz trochę żałuję...
Pytania:
1. Bierze olej, jak tak to ile i czy są wycieki na zewnątrz (miska, korek, simmeringi)?
2. Jaki ma przebieg, i czy jest nadzieja że prwwdziwy?
3. W jakim stanie ejst głowica? była robiona?
Pozdrawiam.
prawde mowiac oleju chyba nie bierze jesli to mozliwe a jesli tak to chyba sladowe ilosci albo poprostu mu nie wstawiam i nie lyka
cisnienia sa rowne na wszystkich cylindrach
kupilem go niedawno na liczniku ma 107tys ogolnie zadbany silniczek bez wyciekow no moze troszke w okolicach miski
poza tym mial wlasnie kartki z niemiec ze wymiana nastepna oleju przy 113tys
i bylo tam napisane ze jezdzil na syntetyku wiec zalalem valvoline 5w40 moze to spowodowalo jakies rozszczelnienia czy to mozliwe
na temat glowicy nic nie moge niestety powiedziecz czy robiona czy nie ogolnie mowie silniczek chodzi ladnie nic nie puka tylko te wiatry
cisnienia sa rowne na wszystkich cylindrach
kupilem go niedawno na liczniku ma 107tys ogolnie zadbany silniczek bez wyciekow no moze troszke w okolicach miski
poza tym mial wlasnie kartki z niemiec ze wymiana nastepna oleju przy 113tys
i bylo tam napisane ze jezdzil na syntetyku wiec zalalem valvoline 5w40 moze to spowodowalo jakies rozszczelnienia czy to mozliwe
na temat glowicy nic nie moge niestety powiedziecz czy robiona czy nie ogolnie mowie silniczek chodzi ladnie nic nie puka tylko te wiatry
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
orzel12, Wiesz co, po tym co piszesz to już nie wiem.
Jeśli ma przedmuchy do skrzyni korbowej, to i powinien olej brać i mieć gorsze ciśnienie sprężania. Bo to dopiero oznaczałoby zużycie pierścieni....
Podobnie przedmuchy przez korek oleju mogą powodować zużyte uszczelniacze zaworów. Ale znowu olej nimi nie wali....
Może sprawdź na zimnym silniku? Z tego co piszesz, to nadmiernych przedmuchów nie powinno być, bo się trochę rzeczy wyklucza (na szczęście ).
Jeśli przebieg jest oryginalny i nie bierze oleju, to może jeszcze być syntetyk.
Dziwne to trochę...
A może wtryskiwacz podcieka/leje? Wtedy zbiera się benzyna w cylintrze i spokojnie przesąca się między pierścieniami a tuleją do skrzyni korbowej i miesza z olejem. Olej się wtedu rozrzedza. To by tłumaczyło zapach i chlapanie olejem.
Trzeba by podjechać do kogoś, kto się zna. Sprawdzi na ile duże są ewentualne przedmuchy i przyjrzy się olejowi. Jak jest w nim benzyna, to gorzej chroni silnik...
Pozdrawiam.
Jeśli ma przedmuchy do skrzyni korbowej, to i powinien olej brać i mieć gorsze ciśnienie sprężania. Bo to dopiero oznaczałoby zużycie pierścieni....
Podobnie przedmuchy przez korek oleju mogą powodować zużyte uszczelniacze zaworów. Ale znowu olej nimi nie wali....
Może sprawdź na zimnym silniku? Z tego co piszesz, to nadmiernych przedmuchów nie powinno być, bo się trochę rzeczy wyklucza (na szczęście ).
Jeśli przebieg jest oryginalny i nie bierze oleju, to może jeszcze być syntetyk.
Dziwne to trochę...
A może wtryskiwacz podcieka/leje? Wtedy zbiera się benzyna w cylintrze i spokojnie przesąca się między pierścieniami a tuleją do skrzyni korbowej i miesza z olejem. Olej się wtedu rozrzedza. To by tłumaczyło zapach i chlapanie olejem.
Trzeba by podjechać do kogoś, kto się zna. Sprawdzi na ile duże są ewentualne przedmuchy i przyjrzy się olejowi. Jak jest w nim benzyna, to gorzej chroni silnik...
Pozdrawiam.
Dzisiaj z ciekawości sprawdziłem u mnie i tak na zimnym silniku z korka wlewu oleju dmucha powietrze, natomiast jak troche pojeździłem to doszło do tego dmuchania śladowe ilości oleju, kropelki. Co to może być ? Przebieg niby 155 tys olej syntetyczny Mobil1 5W50, aha z bagnetu cisza.
Podobny temat
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?p=10240
Podobny temat
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?p=10240
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 183 gości