Strona 1 z 2

[MK4 1.9 TDI 110 KM] Problem z przyspieszeniem

: pt lis 24, 2006 13:43
autor: james dean
Witam , mam problem z moim golfem IV 1.9 TDI 110 KM, przy prędkości ok 120 km/h , auto nie chce przyspieszać, nie wiem co się dzieje , do 120 płynnie przyspisza, ale póżniej następuje coś jak by odczówalny spadek mocy i nie cche jechać powyżej 120. a po chwilowym posyoju i ponownym włączeniuu silnika jedzie już normalnie. Co może bć tego przyczyną? , bardzo prosze o odpowiedź.

: pt lis 24, 2006 13:47
autor: pawel1111
Pewnie zapiekly sie kierownice turbosprezarki

: pt lis 24, 2006 13:52
autor: manek271
ja mialem podobny problem tylko po postoju objawy nie ustawal, mechanik mi powiedzial ze napewno filtr paliwa i po jego wymianie objawy spatku mocy zanikly.Mechanik powiedzial mi tez zeby stosowac lepsze paliwo,chodzi o tego lepszego diesla jest troche drozszy ale warto pozdrawiam :hmm:

: pt lis 24, 2006 14:09
autor: james dean
mam nadzieje ze to filtr paliwa , ale jak pomyśle ze to turbina to mnnie koszty zjedzą .

: pt lis 24, 2006 14:11
autor: Grzesiekk1982
Witam.

Poczytaj tu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... light=n-75
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... light=n-75
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... trata+mocy
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ch&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... 5&start=15
Pozdrawiam.

[ Dodano: 24 Lis 2006 13:14 ]
james dean pisze:mam nadzieje ze to filtr paliwa
Oj, raczej nie spodziewaj się tego...
To o czym tam jet w tych linkach, to pospolity problem TDI. U przktycznie wszystkich tam wymiana filtra nie pomogła (co nie znaczy, że nie należy go wymienić, bo trzeba).

: pt lis 24, 2006 19:22
autor: inspire
na 80% zaworek egr lub łopatki turbiny

: pt lis 24, 2006 22:56
autor: Grzesiekk1982
inspire pisze:zaworek egr
EGR to N-18, mnie się wydaje, że zawór turbiny N-75 byłby bardziej prawdopodobny?
Pozdrawiam.

: pt lis 24, 2006 23:10
autor: james dean
pewnie podjade na vag, mam nadzieje że pomoże, ile takie badanie moze kosztpwać, i ile moze kosztować naprawa tego zaworu N75??

: pt lis 24, 2006 23:15
autor: Grzesiekk1982
james dean pisze:ile moze kosztować naprawa
Trochę czasu :bajer:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... hlight=n75
To będzie na 100% lepsze, niż zakup nieoryginalnego :bigok:
P.S.
Ja też muszę ... :P
Pozdrawiam.

: pt lis 24, 2006 23:39
autor: james dean
Grzesiek1982, wielkie dzięki za info.

: pt lis 24, 2006 23:44
autor: Grzesiekk1982
Nie ma sprawy.
Pozdrawiam.

: ndz gru 03, 2006 22:54
autor: james dean
witam, wymieniłem filtr i na początku było dobrze . lynnie przyspieszał do 170 ale po dwóch dniach użytkowamiia znowu to samo max 120 i wszystko w tym temacie, podpinam go pod vag i zobazce co wykarze.

: wt gru 05, 2006 02:53
autor: pipek71
Proponuje na początek ustawienie kąta wtrysku u mnie pomogło na 100% . A dławił się miedzy 2500 -3000 obrotów choć turbina załączała się bez zarzutów . Teraz wciska w fotel i jedzie max 205 km/h sam sprawdzałem na autostradzie.

Spróbuj jeszcze dodać do paliwa takie ustrojstwo w płynie ..czarna buteleczka chyba STP ...do "uszlachetnienia" paliwa ,to coś wyczyści wtryski i w połączeniu z ustawieniem kąta powinno zatrybić ! Aha zadziałało na 1,9 TDI 110 koników AHF . POZDRAWIAM

: wt gru 05, 2006 03:07
autor: LukasTDI
pytanko do kolegi:
gdzie tankujesz ??

raz w zyciu zatankowalem mogjego gada na carrefourze

autko chodzilo max do 130-140 i prawie 4k obrotow.

na szczescie bak szybko sie skonczyl bo cisnalem ile sie dalo
i po 85km zjezdzonych na rezerwie podjechalem na shella
v-power + on = problem zniknal :>

:)
zima idzie ... podlacz autko pod kompa [sprawdz katy]
na wolnych obrotach odejmij ze 20mg dawki
na wysokich :D mozna ciutke dodac :D
[hehe .. i silniczek ciagnie [od dolu] gdy wskazoweczka minie lekko 1.2 - 1,3k obr:D]



Pozdrawiam