[MK1 1.6 D] ssanie??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
arcadioo997
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pn paź 30, 2006 12:08
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

[MK1 1.6 D] ssanie??

Post autor: arcadioo997 » śr lis 22, 2006 14:29

Witam! Od początku jak mam slinik 1.6D ciągnąc za linke ssania silnik nie reaguje(ani na zimnym ani na ciepłym silniku). Linka jest w porządku, wodzik sie przesuwa przy pompie. Nawet jak wykręciłem pompe, to było widać, że wałek od ssania sie rusza razem z wodzikiem. Czy problem tkwi w pompie?? Może w środku jest coś ukręcone, albo nie działa?

Za rozebranie pompy na razie sie nie biore, bo nie wiem, co tam w środku mnie czeka...
Ostatnio zmieniony śr lis 22, 2006 15:20 przez arcadioo997, łącznie zmieniany 1 raz.



luckash
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: czw gru 08, 2005 19:55
Lokalizacja: Bartniczka
Kontakt:

Post autor: luckash » śr lis 22, 2006 15:05

Skoro ssanie chodzi a silnik nie reaguje to pompa do regeneracji. U mojego taty taki sam problem był dlatego warto mieć drugą pompe w zapasie:)

Może ktoś na forum wie jak to samemu naprawić ja bynajmniej nie wiem bo nie rozbieralem.
Pozdro



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr lis 22, 2006 15:32

luckash pisze:Skoro ssanie chodzi a silnik nie reaguje to pompa do regeneracji. U mojego taty taki sam problem był dlatego warto mieć drugą pompe w zapasie:)
Ta od razu byś wymieniał :PPPPP


arcadioo997, poda mi oznaczenie pompy to Ci powiem co jest grane
bo popatrz są 2 rodzaj teakie co podnoszą obroty i zmieniają kąt wtrysku !!!! i takie co tylko zmieniają ką wtrysku !!!

Ja po swapie z D na TD tez sie bałem ze mi nie działa a poprostu w moim dieselku miałem 1 rodzaj czyli wieksze obroty i kąt wtrysku a okazało sie z Td mam ten 2 czyli tylko ką wtrysku :))

Zaraz znajde ten temat to Ci podrzuce linka i sobie poczytasz i bedziesz juz wsio wiedział :PP

[ Dodano: Sro Lis 22, 2006 14:34 ]
arcadioo997, POCZYTAJ TEN MÓJ TEMAT !!! http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... spomaganie
NIE WIEM CZY W DIESLU TEZ MOZE WYSTĄPIC TAKA POMPA ALE WARTO POCZYTAĆ



Awatar użytkownika
arcadioo997
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pn paź 30, 2006 12:08
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Post autor: arcadioo997 » śr lis 22, 2006 15:56

ja mam 068 130 107, wiec ta tylko z katem. Ale i tak wiekszego stuku nie slysze, po prostu nic sie nie dzieje. Może warto ją rozebrać i zerknąć, bo może jakiś wodzik sie poluznił...


Wielkie dzięki za zainteresowanie i pomoc. Dużo konkretów w tym linku.

Ps. Przewalales caly silnik, czy tylko turbine dorzuciles??



Awatar użytkownika
De'D
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 15:02
Lokalizacja: West Side

Post autor: De'D » śr lis 22, 2006 16:21

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=72155

kilka tematów nizej jest post w którym wszystko jest napisane.... twój model 107 nie podnosi obrotów więc nic ci sie nie zepsuło...

a z tym metalizowanym dzwiękiem na zimno to różnie bywa.. jedni słyszą bardziej inni nie słyszą... ja mam wszystko ok i nie zauważyłem też zeby coś głośniej chodziło ... zresztą zimny diesel i tak głosno wali wiec mi to róznicy nie robi :) :D

pozdr



Awatar użytkownika
arcadioo997
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pn paź 30, 2006 12:08
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Post autor: arcadioo997 » śr lis 22, 2006 16:39

dzwiek dzwiekiem, tylko, że mi słabo zapala. Za drugim razem dopiero i jak w deche wcisne gaz, bo tak to gasnie (ale 5 sekund potrzymam go na średnich obrotach i juz nie gasnie). Swiece i wtryski sa cacy...



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr lis 22, 2006 23:42

Hmm no to faktycznie kiepsko pali :/// Bo powinien duzo lepiej :// no nie wiem bo skoro świece grzeją wszystkie to mzoe faktycznie coś z pompą:// A jak jest cieply to tez tak zle pali ??



Awatar użytkownika
arcadioo997
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pn paź 30, 2006 12:08
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Post autor: arcadioo997 » czw lis 23, 2006 09:55

jak tylko chwile pochodzi, to na dotyk, bez grzania świec. Jak wcisne mu w trzkcie jazdy, to nie dymi(tylko przy wysokich obrotach, ale to normalka), więc na moje to pompa. Kwestia tylko, czy sie zepsuło coś błahego(jakiś wodzik, śrubka) czy coś grubiej. Generalnie poza pierwszym odpalaniem z rana, to mi nie przeszkadza, tylko że rano jest cienko...



Awatar użytkownika
yaroz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 14:10
Lokalizacja: SZO
Kontakt:

Post autor: yaroz » czw lis 23, 2006 10:58

Ja mialem to samo u siebie i byla to mama duperela :) wypiela sie sprezynka przy tym wodziku i proponowal bym ci to sprawdzic.


Obrazek
pwrd by COMPsport 154,6KM i 334,6Nm :satan:
Mój VWóz viewtopic.php?f=91&t=207197" onclick="window.open(this.href);return false; SPRZEDAM

Awatar użytkownika
arcadioo997
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pn paź 30, 2006 12:08
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Post autor: arcadioo997 » czw lis 23, 2006 11:07

ale ta sprężynka to jest w środku pompy i trzeba odkręcić te dwie śrubki (chyba torksy)??

Bo na zewnątrz też mam jakąś sprężynke, ale to chyba nie ta...



Awatar użytkownika
De'D
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 15:02
Lokalizacja: West Side

Post autor: De'D » czw lis 23, 2006 11:15

a moze ty masz rozregulowane urządzenie rozruchowe.... z tyły pompy są 3 śrubki... 2 to od maxymalnych wychyleń przyspieszacza i jeszcze jest jedna na fasolce regulowana... na środku tego wodzika... może odadaj ten temat...
jak uda mi sie załatwić aparat to pstrykne tył pompy swojej i zobaczysz czy u ciebie wszystko gra... ewentualnie ty zrób fote tyłu pompy i sie zobaczy ...



Awatar użytkownika
yaroz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 14:10
Lokalizacja: SZO
Kontakt:

Post autor: yaroz » czw lis 23, 2006 11:29

Wydaje mi sie ze ta sprezynka znajduje sie na zewnatrz bo jak dalem do mechanika to mi potem powiedzial ze to byla wlasnie ta sprezynka i sie troche na nagimnastykowal przy tym.Skasowal 40 zl bo jeszcze cos tam regulowal.


Obrazek
pwrd by COMPsport 154,6KM i 334,6Nm :satan:
Mój VWóz viewtopic.php?f=91&t=207197" onclick="window.open(this.href);return false; SPRZEDAM

Awatar użytkownika
arcadioo997
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pn paź 30, 2006 12:08
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Post autor: arcadioo997 » czw lis 23, 2006 11:30

chyba to jest inna pompa, bo z tylu mam jedną na srodku i jedna z boku od lapy...


ok. Dzieki yaroz, spróbuje ze sprężynką pokombinować...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 212 gości