[MK3 TDI] Zmiana oleju w silniku

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Mariusz D.
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: śr sty 05, 2005 17:25
Lokalizacja: Katowice

[MK3 TDI] Zmiana oleju w silniku

Post autor: Mariusz D. » śr lis 22, 2006 07:38

Witam

Nie dawno kupiłem mk3 TDI 96 rok, oryginalny przebieg 170000km, niemiec mówi że nie wie czym w serisie był zalewany bo zawsze tylko tam oddawał serwis VW
AUDI ( dziadek 80 letni) zalałem go mineralnym po wymianie wszystkich filtrów i płynów.
Ale chciełem jeżdzić na półsyntetyku Mobil Super S 10W40, co trzeba wymienić w silniku , jakie uszczelniacze zeby było wszystko ok? nie kopci z rana, na 5 tys km nie wziął nic oleju bo tyle juz nim zrobiłem. A będę na dniach wymieniał rozrząd wieć zrobił bym wszystko naraz.

Pozdrawiam :pub:
Ostatnio zmieniony śr lis 22, 2006 13:07 przez Mariusz D., łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr lis 22, 2006 10:01

ja mam TDI z 94 roku przebieg wg licznika ok 210 tys. 3 cykle byl zalewany mineralem (u mnie) ale doczytalem ze nie lubi sie mineral z trubina, zwlaszcza zima, i przy ostatatniej zmianie zalalem polsyntetyk

nie wymienialem nic poza olejem i filtrem, przejechalem pare tys juz i nic nie cieknie i nie bierze oleju :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » śr lis 22, 2006 10:11

Mariusz D., Nic nie trzeba wymieniać. Poprostu półsyntetyk jest lepszy do znajdowania słabych miejsc w silniku... Ale jeśli jest tak z tym autem jak piszesz (serwis itd) to śmiało półsyntetyk.


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » śr lis 22, 2006 13:38

Zalej półstntetyk i obserwuj, czy nie wycieka z uszczelniaczy wałów, spod filtra, czy miski.
Porponuję też użyć opcji SZUKAJ :bajer: , bo wczoraj były 2 zupełnie identyczne tematy (jedno autko miało 140 tys km a drugie 195 tys km). Tam doradzano to samo.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... light=olej
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... light=olej
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... light=olej
Pozdrawiam.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości