[MK3 1Z] regulacja czulosci pedalu gazu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

[MK3 1Z] regulacja czulosci pedalu gazu

Post autor: olek256 » wt lis 14, 2006 22:55

czy da sie wyregulowac czulosc pedala gazu tak zeby reagowal przy lekkim dotyku?
sterowanie jest chyba elektroniczne bo miekko pedal ;) chodzi.

p.s. jak sie da to gdzie...


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt lis 14, 2006 23:21

w TDI sterowanie gazem jest elektroniczne (potencjometr w pedale gazu) i raczej sie tego nie reguluje


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: [MK3 1Z] regulacja czulosci pedalu gazu

Post autor: leo... » śr lis 15, 2006 03:10

olek256 pisze:czy da sie wyregulowac czulosc pedala gazu tak zeby reagowal przy lekkim dotyku?
sterowanie jest chyba elektroniczne bo miekko pedal ;) chodzi.

p.s. jak sie da to gdzie...
da się wyregulować skok pedału gazu - jeśli przyglądniesz się mechanizmowi pedału - zobaczysz śrubkę plastikową (czasami biała czasami czarna) z metalową spinką zabezpieczającą przed obkręcaniem się ...

kręcąc tą śrubką pedał gazu będzie się podnosił/opuszczał - dzięki temu możesz wyregulowac skok pedału - jeśli opuścisz go na dół - skok będzie krótki - gaz będzie szybciej otwierał się na 100%



olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

Post autor: olek256 » śr lis 15, 2006 09:00

leo..., wlasnie o to mi chodzilo ale....
czy to wplynie na to ze nie bede mial "martwego" naciskania pedalu gdzie obroty nie wskakuja szybko? chodzi mi o to zeby gaz wspolpracowal z obrotami nawet gdy go lekko nacisne...a co za tym idzie szybciej sie "zbieral", wchodzil na obroty w zakresie od 1000-1800.

ogolnie na poczatku myslalem ze da sie to ustawic przez VAG...


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » śr lis 15, 2006 14:11

olek256 pisze:leo..., wlasnie o to mi chodzilo ale....
czy to wplynie na to ze nie bede mial "martwego" naciskania pedalu gdzie obroty nie wskakuja szybko? chodzi mi o to zeby gaz wspolpracowal z obrotami nawet gdy go lekko nacisne...a co za tym idzie szybciej sie "zbieral", wchodzil na obroty w zakresie od 1000-1800.

ogolnie na poczatku myslalem ze da sie to ustawic przez VAG...
wg twojego opisu wygląda tak jak by się potencjometr pedału wytarł :otepienie:

skracając skok pedału silnik powinien przechodzić ze stanu jałowego do max obr/min ... kręć - nic cię to nie kosztuje - a może okaże się że o to chodziło ...



Awatar użytkownika
Matras
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: pt sty 23, 2009 22:04
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Matras » pt lut 06, 2009 12:32

podbijam temat bo mam to samo... ktos może rozwiązał ten problem z martwym pedałem gazu? czy regulacja coś pomoże czy zostaje tylko wymiana pedału z potencjometrem?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 87 gości