wczoraj zwiększyłem dawkę paliwa.przy pełnym bucie troszke zadymi.zauważylem że silnik równiej pracuje jak jest zimny i szybciej sie nagrzewa ale do takiej temp jak przed zmianą dawki.jak zwiększyłem jeszcze troche to zaczął się bardziej grzać i wrócilem do pierwszego ustawienia. I tu pierwsze pytanie
czy tak już mam zostawić i nic nie robić czy jeszcze troszke zwiększyć dawkę??
i o ile okręciliście śróbkę od dawki jak ją zwiększaliśćie??
dziś zabralem się za membranke.i tu kolejne pytania
-po odkręceniu górnego dekielka na membranie i dekielku byl olej a po wyjęciu bolca cały bolec byl w takim jak by smarze - czy to normalne??
-podczas szlifowania plastikowej podkladki gdzieś mi ją odbiło i ją zgubiłem.dorobiłem nową,zeszlifowałem ją,i dopasowalem otwór na bolec ale średnica zewnętrzna jest troche mniejsza-czy na tym moge jezdzić czy szukać orginalnej podkladki??
-przy ściąganiu dekielka ruszyła mi sie membrana i nie wiem czy ją ustawiłem dokladnie tak samo jak byla przedtem-jak to sprawdzić albo ustawić żeby było dobrze??
-zacząłem wkręcać zawór bezpieczeństwa i śruba na plaski śrubokręt wkręciła się prawie całą długość w zawór a to jeszcze nie był koniec-czy tak ma być i czy jak wkręce do końca to mi sie coś nie rozsypie w środku??
-ma ktoś MBC do sprzedania tanio??

z góry dziękuje
