Strona 1 z 1

[MK3 1.9TD] Pompa wtryskowa. Poszukuje opis połączeń ...

: ndz lis 12, 2006 19:01
autor: pomocrtv
Prosiłbym o informacje o tej pompie wtryskowej. Dokładnie to chodzi o połączenia kabli gdzie idą i jakie napięcia na nich się powinny pojawiać.
Zmieniałem silnik AAZ miałem z roku 1992, uszkodził się i kupiłem nowszy z 1996r i mam problem z podłączeniem pompy do starej instalacji.
Na zdjęciu przedstawiam jak to wygląda.

1 - Jakiś czujnik (odkręcałem go i na końcu jego jest jakaś kuleczka) mam niepodłączony.
2 - Dwa przewody w koszulce jeden podłączyłem do sterownika silnika, który podaje napięcie po przekroczeniu 3000ob/m, (drugi mam niepodłączony i ten pierwszy też nie jestem pewnien czy dobrze jest podłączony).
3 - Immobilazer (z tym już sobie poradziłem)
4 - Ssanie też mam zrobione.

Dziękuje z góry za wszelkie wskazówki

: pn lis 13, 2006 00:32
autor: Dj Darecki
Witam
1 to chyba elektrozawór od gaszenia silnika , a myślałem że to Imobilaisser :(


Musze fotke zrobić to będzie wiadomo :)

Ps.ile dałeś za silnik?

Pozdro

: pn lis 13, 2006 02:47
autor: pomocrtv
Elektrozawór zatrzymania silnika znajduje się pod tą obudową Imobilaissera na foto jako 3. Trzeba było to rozłożyć aby się do niego dostać (tutaj doszedłem że jeden przewód to +12V po kluczyku, a drugi to szyna danych immo.
Właśnie to pod numerem 1 i 2 mnie interesuje co to jest i jak to można zastosować.
Tak ogólnie to silnik pracuje jak należy, ale chciałbym wszystko mieć podłączone ...

ps. za silnik dałem wraz z montarzem i nowymi paskami i olejami około 2500zł

: pn lis 13, 2006 10:29
autor: PinkFloyd
Zastanawia mnię co to jest ten moduł na 2 śrubki firmy Bosch ja mam taką sama pompe z automatycznym przyspieszaczem kąta wszystko to samo ale nie mam tego modułu????

[ Dodano: 13 Lis 2006 09:31 ]
Ja tez mam immobilizer a nie mam tego modułu

: wt lis 14, 2006 01:18
autor: Dj Darecki
Dzisiaj się przyjżałem i z nr.1 kiedyś mi wyleciały kabelki i silnik dalej normalnie chodził ( mam immobilaizer odłączony )

Pozdro

: wt lis 14, 2006 09:42
autor: pomocrtv
Mi silnik też pracuje poprawnie bez podłączonmych 1 i 2, ale chciałbym wiedzeć co to jest i jak to można wykorzystać. :)
Prosze o odowiedź może ktoś wie. Pozdrawiam

: wt lis 14, 2006 19:13
autor: pasiak
1 i 2 to ekologiczne pierdu pierdu dla cięzkich passatów i innych sprzętów z EGR.
Nr1 nie pamiętam ani nazwy ani działania :bajer:
numer 2 to jest czujnik który działa razem z aktywatorem w celu otwarcia lub zamnknięcia EGR jak tylko przekroczone zostaje 1000 obr lub pojawia się obciążenie (przestawiacz kąta wtrysku dostaje ruchu pod wpływem obciążenia)