Strona 1 z 1
Jakie powinno być ciśnienie turba w silniku 1Z
: sob lis 11, 2006 23:18
autor: grze693
bt
: ndz lis 12, 2006 10:34
autor: RomanK84
Podpinam się pod pytanie...
Wczoraj zamontowałem sobie wskaźnik i max wskazuje mi 1,2
: ndz lis 12, 2006 10:45
autor: twardy
Cięzko odpowiedzieć , zależy jle masz obrotów i jakie obciązenie. na max to tak jak napisał
RomanK84, 1,2 bara. Przy normalnej jeżdzie od 0,5 do 0,8 bara. Też zamontowałem wskaznik fajna sprawa . pozdr.
: ndz lis 12, 2006 10:52
autor: RomanK84
Przy normalnej delikatnej jeździe 0,6 wchodzi ale to już kwestia co dla kogo spokojna jazda i w jakim mieście się poruszamy
Fajna zabawka to się zgadza
PS: czyli MAX w serii to 1,2??
: ndz lis 12, 2006 11:39
autor: moto_psycho
z tego co wiem to seria 1z 66kW ma 0,95bar i u mnie tez tak pokazuje, max ok 1bar
: ndz lis 12, 2006 12:00
autor: twardy
Co do mojego pomiaru to nie mogę być pewny gdyż mam zamontowany zwykły manometr i przy wiekszej predkości wskazówka dość mocno skacze ,
: pn lis 13, 2006 09:47
autor: cowboy
twardy pisze:Co do mojego pomiaru to nie mogę być pewny gdyż mam zamontowany zwykły manometr i przy wiekszej predkości wskazówka dość mocno skacze ,
załóż sobie zwężkę na wężyk do manometru to nie będzie skakać
1,2 Bar to może mieć w overboost-cie po depnięciu gazu...
ciągle przy przyspieszaniu np na 5 biegu powinna podawać coś kole 0,95 Bara
: pn lis 13, 2006 12:14
autor: twardy
cowboy pisze:załóż sobie zwężkę na wężyk do manometru to nie będzie skakać
Własnie załozyłem taki dławik , taki jaki sie stosuje w pneumatyce do regulacji prędkości pracy siłownika i jest lepiej. Dzieki za podpowiedz.
: pn lis 13, 2006 16:41
autor: RomanK84
cowboy pisze:1,2 Bar to może mieć w overboost-cie po depnięciu gazu...
ciągle przy przyspieszaniu np na 5 biegu powinna podawać coś kole 0,95 Bara
U mnie właśnie cały czas pompuje między 1,1 ~ 1,2 na IV i V biegu przy pedale w podłodze...
...nie wiem, czy ma to jakieś znaczenie, ale chyba N75 mam do podmiany bo właśnie przy ostrym buciku na IV i V biegu przerywać zaczyna powyżej 3200 obr. i doładowanie spada wtedy do 0,8. Muszę się z kumplem dogadać i obadać temacik.
: ndz cze 17, 2007 21:04
autor: darek-37
A u mnie jak sprawdzałem u kuzyna na VAG-u to norma była 1,5 bara a ja miałem 1,8
(nic nie podkręcane tylko ustawiony zapłon po zmianie paska)
: pn cze 18, 2007 08:00
autor: tuha
to chyba sporawe macie cisnieniea:)u mnie w aaz seria byla 0.5 bara
: pn cze 18, 2007 10:31
autor: Corvax
darek-37 pisze:A u mnie jak sprawdzałem u kuzyna na VAG-u to norma była 1,5 bara a ja miałem 1,8
(nic nie podkręcane tylko ustawiony zapłon po zmianie paska)
odejmij sobie ciśnienie atmosferyczne i będziesz w domu