[MK3 1Z] wzrosło spalanie- dlaczego?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- woyteck
- Ma gadane
- Posty: 244
- Rejestracja: śr maja 04, 2005 11:47
- Lokalizacja: okolice bielska białej
- Kontakt:
[MK3 1Z] wzrosło spalanie- dlaczego?
od 3 tankowań wzrosło mi spalanie do 6,2--6,3
autko zawsze paliło od 5,3 do 5,8 , a w największe mrozy -30stopni max 6,1
tankuje cały czas na tej samej stacji,ciśnienie w oponach jest ok
litrażowałem go na letnich i na zimowych oponach
jeżdże nim 3 zimę i nigdy nie było takiego skoku spalania
nie jest to dużo ale obawiam się ze może to być oznaka jakichś kłopotów
tankuje v-power
autko zawsze paliło od 5,3 do 5,8 , a w największe mrozy -30stopni max 6,1
tankuje cały czas na tej samej stacji,ciśnienie w oponach jest ok
litrażowałem go na letnich i na zimowych oponach
jeżdże nim 3 zimę i nigdy nie było takiego skoku spalania
nie jest to dużo ale obawiam się ze może to być oznaka jakichś kłopotów
tankuje v-power
było MK3 1Z 116ps 284Nm - zrobiłem 130 000km bez awarii !!! auto nie do zdarcia
w oczekiwaniu na spadek cen MK6/SuperB
w oczekiwaniu na spadek cen MK6/SuperB
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Ta srednia to z komputera, czy z twoich obliczen na stacji? Odpowietrzales bak? Termostat sprawny? Odcinki jazdy podobne? Nie kopci?
Pozdro
Gitner
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Z lewej strony wlewu paliwa po odkreceniu korka masz taki bolec, wciskasz go kilka razy.. Jak przeliczasz to spalanie? Moze wtrysk leje albo masz gdzies inny wyciek i stad ubywa paliwa..woyteck pisze:jak odpowietrzyc bak?
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
- woyteck
- Ma gadane
- Posty: 244
- Rejestracja: śr maja 04, 2005 11:47
- Lokalizacja: okolice bielska białej
- Kontakt:
jutro odpowietrze bak
spalanie licze w ten sposob ze zalewam do wybicia pistoletu i dziele ilosc zatankowanych litrow przez ilosc kilometrów x100 (na tym samym dystrybutorze)
myśle ze przy przejechaniu na baku ok 800km pomiar jest w miarę dokładny
jak sprawdzić czy wtrysk leje -VAGiem się da?
nie stwierdziłem żadnych wycieków
spalanie licze w ten sposob ze zalewam do wybicia pistoletu i dziele ilosc zatankowanych litrow przez ilosc kilometrów x100 (na tym samym dystrybutorze)
myśle ze przy przejechaniu na baku ok 800km pomiar jest w miarę dokładny
jak sprawdzić czy wtrysk leje -VAGiem się da?
nie stwierdziłem żadnych wycieków
było MK3 1Z 116ps 284Nm - zrobiłem 130 000km bez awarii !!! auto nie do zdarcia
w oczekiwaniu na spadek cen MK6/SuperB
w oczekiwaniu na spadek cen MK6/SuperB
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Zdejmujesz oslone silnika i sprawdzasz czy jest mokro przy ktoryms z wtryskow, VAGem w grupie 13 jak sie nie myle sprawdzisz dawki paliwa..woyteck pisze:jak sprawdzić czy wtrysk leje -VAGiem się da?
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
w 013 to sprawdzasz korekte dawek na wtrsyakch,
jesli sa na
+ to dawka paliwa jest zwiekszana z podu za malej mocy na danym cylindrze
- to zmniejszana z powodu za duzej mocy na cylindrze
zakres tolerancji od -2 do +2
jesli sa na
+ to dawka paliwa jest zwiekszana z podu za malej mocy na danym cylindrze
- to zmniejszana z powodu za duzej mocy na cylindrze
zakres tolerancji od -2 do +2
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- woyteck
- Ma gadane
- Posty: 244
- Rejestracja: śr maja 04, 2005 11:47
- Lokalizacja: okolice bielska białej
- Kontakt:
dzieki panowie
bak odpowietrzony,w poniedziałek sciagne osłonę i zobaczę na wtryski,dolałem na wszelki wypadek środka do czyszczenia wtrysków,
punkciki rozdane
filtr paliwa może mieć jakiś wpływ na spalanie? na jaki mam wymienić?
bak odpowietrzony,w poniedziałek sciagne osłonę i zobaczę na wtryski,dolałem na wszelki wypadek środka do czyszczenia wtrysków,
punkciki rozdane
filtr paliwa może mieć jakiś wpływ na spalanie? na jaki mam wymienić?
było MK3 1Z 116ps 284Nm - zrobiłem 130 000km bez awarii !!! auto nie do zdarcia
w oczekiwaniu na spadek cen MK6/SuperB
w oczekiwaniu na spadek cen MK6/SuperB
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
U mnie jak lał wtryskiwacz (zanim kupiłem, ktoś niewiedzieć czemu go odkręcił) palił średnio 7,5 litra, po 2-3 tankowaniach zaglądnąłem.
Jeśli leje wtryskiwacz to pod maską smierdziało ropą i przód silnika był mokry (widać pod małą osłoną jedenzeta, ale myślałem, że to olej z uszczelki osłony klawiatury).
Pozdrawiam.
Jeśli leje wtryskiwacz to pod maską smierdziało ropą i przód silnika był mokry (widać pod małą osłoną jedenzeta, ale myślałem, że to olej z uszczelki osłony klawiatury).
Pozdrawiam.
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Filtr nie, a ewentualnie slaba ropa.. Ale jesli nie wymieniales dawno to zmien na Knechta.woyteck pisze:filtr paliwa może mieć jakiś wpływ na spalanie? na jaki mam wymienić?
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
- woyteck
- Ma gadane
- Posty: 244
- Rejestracja: śr maja 04, 2005 11:47
- Lokalizacja: okolice bielska białej
- Kontakt:
ciąg dalszy.....
wtryskiwacze nie leją-sprawdzone
dziś wymieniłem filtr paliwa
mam zamiar zmienić stacje benzynowa
najczęstsze trasy jakie robie to ok 15-20km wiec silnik zawsze sie rozgrzeje
zobaczę do następnego tankowania co sie bedzie działo
wtryskiwacze nie leją-sprawdzone
dziś wymieniłem filtr paliwa
mam zamiar zmienić stacje benzynowa
najczęstsze trasy jakie robie to ok 15-20km wiec silnik zawsze sie rozgrzeje
zobaczę do następnego tankowania co sie bedzie działo
było MK3 1Z 116ps 284Nm - zrobiłem 130 000km bez awarii !!! auto nie do zdarcia
w oczekiwaniu na spadek cen MK6/SuperB
w oczekiwaniu na spadek cen MK6/SuperB
Jakie powinny byc wyniki testow 008, 010, 011, 015?Adamm pisze:w 013 to sprawdzasz korekte dawek na wtrsyakch,
jesli sa na
+ to dawka paliwa jest zwiekszana z podu za malej mocy na danym cylindrze
- to zmniejszana z powodu za duzej mocy na cylindrze
zakres tolerancji od -2 do +2
Opis testow: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=38234
Dzis sie podlaczylem do autka, przejzalem wyniki ale nie mam z czym porownac.
Moze ktos dysponuje wielkosciami zalecanymi?
Dzieki
Pozdarawiam
TomaszB
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 210 gości