Passat 1.9TD pasek rozrządu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

maxcom
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw lis 02, 2006 23:54
Lokalizacja: Legnica

Passat 1.9TD pasek rozrządu

Post autor: maxcom » śr lis 08, 2006 23:48

Co ile tysięcy wymiana paska rozrządu(silnik AAZ)93r



530XF
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 21:49
Lokalizacja: Łódż

Post autor: 530XF » czw lis 09, 2006 00:17

Witam kolegę co do tej wymiany to zależy ile autko ma naciekane ?
Ale z reguły wymienia się co 60tys. I niema co oszczędzać na napinaczu bo lubi się zemścić na pasku J
W niektórych autkach nowej generacji producent przewidział pierwszą wymianie po stówie także zobacz co inni napiszą i wywnioskuj powodzenia



maxcom
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw lis 02, 2006 23:54
Lokalizacja: Legnica

Post autor: maxcom » czw lis 09, 2006 01:08

Z góry dzięki za odpowiedż,ale słyszałem,że w tym silniku po kazdej wymianie paska rozrządu nalezy koło pasowe na wale zakladac na klej (śruby) Czy to prawda?
:)



530XF
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 21:49
Lokalizacja: Łódż

Post autor: 530XF » czw lis 09, 2006 01:28

Powiem tak prawda nie prawda niewiem wiele pracowałem w warsztacie przy osobówkach na dzień dzisiejszy od paru lat robię przy ciężarowych (TIR) i reguły większość elementów tego typu składam na klej ( Loktajt albo czerwony albo niebieski lub zielony w zależności od składanego elementu)
W taborze mam ponad 38 takich Jawek i jest OK. zrobisz jak uważasz ale na klej masz pewność że jakimś cudem samo się nie odkręci pozdrawiam.

Ps. Zerknij na to co jaszcza inni napiszą myślę że się zemną zgodzą



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » czw lis 09, 2006 02:08

maxcom pisze: koło pasowe na wale
Zawsze klej i zawsze nowa śruba.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
Arcturus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 473
Rejestracja: śr sie 03, 2005 14:06
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: Arcturus » czw lis 09, 2006 23:14

Powiem tak bo mam taki sam motor!
Koło jak sie nie kiwa na wale to leiej nie ruszac bo nie zuzywa sie ono az tak! Wystarczy wymieniac co 120000km a pasek z napinaczem co 60000km oczywiscie przy wymianie kola na wale absolutnie nowa śruba!!! i klej
Pozdrawiam!!



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 100 gości