[Passat B4 TDI ] Problem po remoncie dużo pali śmierdzi spal
: śr lis 08, 2006 23:22
Cześć wam posiadam passata B4 1.9 TDI silnik 1 Z 95 rok miałem wymieniane pierścienie i panewki robioną głowicę wymiana uszczelniaczy zaworów i prowadnic. Po złożeniu wszystkiego do kupy i przejechaniu 600 km byłem na ustawieniu zapłonu i pomiarze ciśnienia i wyszło tak
1 34
2 34
3 33,5
4 32
Przed wymiana miałem ciśnienie takie 20 20 12 a czwartego nie mierzyłem.
Po remoncie mam problem z dość duża ilość spalania ropy bo pali mi ostatnio dużo gdzieś 8 l na 100 km przy jeździe 120 140 km/h w trasie co może być tego przyczyną. Przy – 6 jak odpalam to silnik musi z 2 - 3 razy okręcić wałem i jak odpali to silnik pracuje nie równo i za sekundę pracuje równo silnik mi nie za dobrze kreci bo się troszkę tak jakby się przycinał może akumulator slaby albo rozrusznik. Ale dlaczego śmierdzi z niego jak ze starego autobusu i te spalanie. Przy odpaleni z rana potrafi zadymić na niebiesko i podczas gazowania też potrafi na niebiesko zadymić
1 34
2 34
3 33,5
4 32
Przed wymiana miałem ciśnienie takie 20 20 12 a czwartego nie mierzyłem.
Po remoncie mam problem z dość duża ilość spalania ropy bo pali mi ostatnio dużo gdzieś 8 l na 100 km przy jeździe 120 140 km/h w trasie co może być tego przyczyną. Przy – 6 jak odpalam to silnik musi z 2 - 3 razy okręcić wałem i jak odpali to silnik pracuje nie równo i za sekundę pracuje równo silnik mi nie za dobrze kreci bo się troszkę tak jakby się przycinał może akumulator slaby albo rozrusznik. Ale dlaczego śmierdzi z niego jak ze starego autobusu i te spalanie. Przy odpaleni z rana potrafi zadymić na niebiesko i podczas gazowania też potrafi na niebiesko zadymić