[Passat B4 TDI ] Problem po remoncie dużo pali śmierdzi spal

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

djmlody
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr wrz 13, 2006 22:09
Lokalizacja: Polska

[Passat B4 TDI ] Problem po remoncie dużo pali śmierdzi spal

Post autor: djmlody » śr lis 08, 2006 23:22

Cześć wam posiadam passata B4 1.9 TDI silnik 1 Z 95 rok miałem wymieniane pierścienie i panewki robioną głowicę wymiana uszczelniaczy zaworów i prowadnic. Po złożeniu wszystkiego do kupy i przejechaniu 600 km byłem na ustawieniu zapłonu i pomiarze ciśnienia i wyszło tak
1 34
2 34
3 33,5
4 32
Przed wymiana miałem ciśnienie takie 20 20 12 a czwartego nie mierzyłem.
Po remoncie mam problem z dość duża ilość spalania ropy bo pali mi ostatnio dużo gdzieś 8 l na 100 km przy jeździe 120 140 km/h w trasie co może być tego przyczyną. Przy – 6 jak odpalam to silnik musi z 2 - 3 razy okręcić wałem i jak odpali to silnik pracuje nie równo i za sekundę pracuje równo silnik mi nie za dobrze kreci bo się troszkę tak jakby się przycinał może akumulator slaby albo rozrusznik. Ale dlaczego śmierdzi z niego jak ze starego autobusu i te spalanie. Przy odpaleni z rana potrafi zadymić na niebiesko i podczas gazowania też potrafi na niebiesko zadymić



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw lis 09, 2006 00:49

a jaka masz dawke paliwa ustawiona?

wiem ze jak sie bawilem nastawnikiem to po ustawieniu za duzej dawki na zimnym potrafi czkac (po rozgrzaniu mu przechodzi)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » czw lis 09, 2006 03:17

djmlody pisze:Cześć wam posiadam passata B4 1.9 TDI silnik 1 Z 95 rok miałem wymieniane pierścienie i panewki robioną głowicę wymiana uszczelniaczy zaworów i prowadnic.
Jle Cie to kosztowało jeśli można wiedzieć. Pozdr.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

djmlody
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr wrz 13, 2006 22:09
Lokalizacja: Polska

Post autor: djmlody » czw lis 09, 2006 14:08

wszystko oprócz głowicy robiłem sam wiec tyle co części pierścienie(KS) + Panewki (KS)+ uszczelka głowicy Getze = coś koło 500zl naprawa głowicy 280 zł a co do dawki to nie wiem mechanik mówił ze dobra bo sprawdzał na vag ale jaka ona jest to ja pojęcia nie mam


Vw Passat B4 1.9 TDI Bez ABS

Gucio1z
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: sob maja 17, 2008 08:39
Lokalizacja: OSTROWITE k/ OSTRÓDY

Post autor: Gucio1z » czw paź 22, 2009 23:38

Witam. Podłączę się do tematu. Wymieniłem pompę i zauważyłem coś dziwnego. Podczas pracy silnika odczuwam takie chwilowe drgania. Nie wiem jak to dokładnie opisać. Obroty są równe ale tak jakby spalanie na jednym garze ginęło. Najbardziej jest to odczuwalne gdy "bawię" się obrotami 920-1000. Lekko dodam gazu i przed samym wyrównaniem obrotów jest takie jakby "poof". Nie jest to mechaniczny dźwięk. Vag nic nie wykrył. Nie wpływa to na moc, przyspieszenie, spalanie, ale nie lubię gdy coś jest nie tak. Macie jakieś sugestie? Dzięki z góry za podpowiedzi.

[ Dodano: 09 Sty 2010 19:43 ]
Już ok. Poprostu po wymianie pompy mechanik nie ustawił kąta wtrysku i dawki paliwa. Teraz już pracuje równo.


Wasylek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 62 gości