Cześć wam posiadam passata B4 1.9 TDI silnik 1 Z 95 rok miałem wymieniane pierścienie i panewki robioną głowicę wymiana uszczelniaczy zaworów i prowadnic. Po złożeniu wszystkiego do kupy i przejechaniu 600 km byłem na ustawieniu zapłonu i pomiarze ciśnienia i wyszło tak
1 34
2 34
3 33,5
4 32
Przed wymiana miałem ciśnienie takie 20 20 12 a czwartego nie mierzyłem.
Po remoncie mam problem z dość duża ilość spalania ropy bo pali mi ostatnio dużo gdzieś 8 l na 100 km przy jeździe 120 140 km/h w trasie co może być tego przyczyną. Przy – 6 jak odpalam to silnik musi z 2 - 3 razy okręcić wałem i jak odpali to silnik pracuje nie równo i za sekundę pracuje równo silnik mi nie za dobrze kreci bo się troszkę tak jakby się przycinał może akumulator slaby albo rozrusznik. Ale dlaczego śmierdzi z niego jak ze starego autobusu i te spalanie. Przy odpaleni z rana potrafi zadymić na niebiesko i podczas gazowania też potrafi na niebiesko zadymić
[Passat B4 TDI ] Problem po remoncie dużo pali śmierdzi spal
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
a jaka masz dawke paliwa ustawiona?
wiem ze jak sie bawilem nastawnikiem to po ustawieniu za duzej dawki na zimnym potrafi czkac (po rozgrzaniu mu przechodzi)
wiem ze jak sie bawilem nastawnikiem to po ustawieniu za duzej dawki na zimnym potrafi czkac (po rozgrzaniu mu przechodzi)
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Witam. Podłączę się do tematu. Wymieniłem pompę i zauważyłem coś dziwnego. Podczas pracy silnika odczuwam takie chwilowe drgania. Nie wiem jak to dokładnie opisać. Obroty są równe ale tak jakby spalanie na jednym garze ginęło. Najbardziej jest to odczuwalne gdy "bawię" się obrotami 920-1000. Lekko dodam gazu i przed samym wyrównaniem obrotów jest takie jakby "poof". Nie jest to mechaniczny dźwięk. Vag nic nie wykrył. Nie wpływa to na moc, przyspieszenie, spalanie, ale nie lubię gdy coś jest nie tak. Macie jakieś sugestie? Dzięki z góry za podpowiedzi.
[ Dodano: 09 Sty 2010 19:43 ]
Już ok. Poprostu po wymianie pompy mechanik nie ustawił kąta wtrysku i dawki paliwa. Teraz już pracuje równo.
[ Dodano: 09 Sty 2010 19:43 ]
Już ok. Poprostu po wymianie pompy mechanik nie ustawił kąta wtrysku i dawki paliwa. Teraz już pracuje równo.
Wasylek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 62 gości