[MK3 TD] Pomocy: ustawienie pompy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

marcinmaja
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: pn lis 06, 2006 16:15
Lokalizacja: Płońsk,mazowieckie
Kontakt:

[MK3 TD] Pomocy: ustawienie pompy

Post autor: marcinmaja » wt lis 07, 2006 20:31

Ludzie pomóżcie mi i napiszcie jak wyregulować pompę tak na tip-top.Mam golfa 3 1.9td pompa z grzybkiem i ręcznym przyspieszeniem zapłonu.Licze na fachową pomoc POZDRAWIAM
Ostatnio zmieniony wt lis 07, 2006 23:27 przez marcinmaja, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Macienty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 966
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:10
Lokalizacja: BWA

Post autor: Macienty » wt lis 07, 2006 21:05

marcinmaja pisze:Ludzie pomóżcie mi i napiszcie jak wyregulować pompę tak na tip-top.Mam golfa 3 1.9td pompa z grzybkiem i ręcznym przyspieszeniem zapłonu.Licze na fachową pomoc POZDRAWIAM
okres sie co dokładnie jest nie tak z pompa co trzeba zrobic i usun pozostałe 2 tematy.


"Most perfect silence is when
there´s no need to explain"

marcinmaja
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: pn lis 06, 2006 16:15
Lokalizacja: Płońsk,mazowieckie
Kontakt:

Post autor: marcinmaja » wt lis 07, 2006 21:11

witam auto ma ciężko odpalić ( pomimo nowych świec,kostki w stacyjce i filtra paliwa oraz powietrza ) podejrzewam zbyt małą dawkę rozruchu,szarpie podczas jazdy,jest mało dynamiczne.Rozgrzane odpala w miare dobrze


KUPIĘ KATALIZATORY - ATRAKCYJNE CENY.
TEL 517-034-061 GG 5136571

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » wt lis 07, 2006 21:16

Moze to juz pierwsze objawy dolnego koła rozrządu



marcinmaja
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: pn lis 06, 2006 16:15
Lokalizacja: Płońsk,mazowieckie
Kontakt:

Post autor: marcinmaja » wt lis 07, 2006 21:41

a dokładniej o co z tym kołem chodzi ? jeśli wiesz coś na temat regulacji pompy to też poprosze


KUPIĘ KATALIZATORY - ATRAKCYJNE CENY.
TEL 517-034-061 GG 5136571

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » wt lis 07, 2006 21:50

Dokłądnie 3 tg. temu ten sam problem miał kolega z forum i okazało sie ze jest to dolne koło pasow- standardowe uszkodzenie związane z nieumiejętna wyminą rorządu- niedługo może spowodowac kaput silnika :crazy: Wpisz w szukaj koło pasowe to jest tu tego multum o tym.

[ Dodano: 07 Lis 2006 20:53 ]
zobacz tu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... B3o+pasowe



marcinmaja
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: pn lis 06, 2006 16:15
Lokalizacja: Płońsk,mazowieckie
Kontakt:

Post autor: marcinmaja » wt lis 07, 2006 21:53

OK dzięki poczytam ale rozrząd był niedawno wymieniany


KUPIĘ KATALIZATORY - ATRAKCYJNE CENY.
TEL 517-034-061 GG 5136571

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » wt lis 07, 2006 21:56

No włąsnie i to moze być tego powodem. najczesciej bierze sie to po wymianie rozrzadu

[ Dodano: 07 Lis 2006 20:57 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... we&start=0

[ Dodano: 07 Lis 2006 21:02 ]
i zobacz tu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... B3o+pasowe



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości