[mk 2] problem z ladowaniem akumulatora??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[mk 2] problem z ladowaniem akumulatora??
Gdy odpalam samochod, wszystko jest ok, zadnej kontrolki ani nic, po ok 20 minutach jazdy jak silnik jest juz cieplutki zaczyna mi delikatnie swiecic sie brak ladowania akumulatora na wybiegu, ostatnio to swiecenie mi sie nasililo - po dodaniu gazu zanika. W miedzy czasie zmienialem pasek klinowy, ale sprawdzalem i jest dobrze naciagniety - ok 10mm sie ugina. nie wiem czego to moze byc wina. thx za wszelka pomoc
just do it:)
moje cudo http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=971572&sid=850f22cf6962c38706d83579013f4a00#971572
moje cudo http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=971572&sid=850f22cf6962c38706d83579013f4a00#971572
e tam nie prawda, jak czasami świeci to powód musi jakiś byćmasakra pisze:kolego spoko luzik mk2 tak maja
coś musiało być powodem a pewnie nie doszukiwałes się problemówmasakra pisze:jak ja mialem mk2 TDic to tez mi mrugala dioda,
bo i po co jak fura jeździ
ja miałem dwa MK i inne spod grupy VAG i kilka innych jeszcze samochodów
to jak świeciło to powód musiał być że miałeś tak a nie inaczej
MK2 to nie maluch do roku 89 że nie miał alternatora i trzeba było mu wstawiać
żeby aku był ładowany
tu powiedzmy że bedziemy zgodni, jak jest ładowanie od 13,7 do 14,5 V to w zależnościmasakra pisze:a ladowanie mialem ok 14,4-14,5
czy mniej jeździsz czy więcej to aku albo szybciej sie naładuje albo dłużej
więc ładowanie musi być mniej więcej w tym zakresie
-
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: pt mar 03, 2006 14:38
- Lokalizacja: Połomia
Zgadzam się z kolegom ( MASAKRA) sam posiadam TD-ic SB i mam ten sam problem sprawdziłem calutki alternator cały wirnik (komutator), płytkę diodową, koszyk, 2 nowe reglery, nowy pasek, nowe końcówki na prądowe + na mase wszystko jest cacy ładuje 14,11 do14,35 po odpaleniu nie świeci ale jak się silnik rozgrzeje zaczyna mrugać jak mu dam jakiekolwiek obciążenie (światła, dmuchawa czy radio) gaśnie.
W sumie z tego co wiem i się orientuje to właśnie po podaniu obciążenia powinna się zapalać jak jest coś źle prawda ???
Przekopałem multum postów ale nic nie znalazłem na ten temat tak że jak uda się coś znaleźć to zapodam na forum a na razie jeżdżę na światłach tak że mnie to niedrażni.
Pozdrawiam.
W sumie z tego co wiem i się orientuje to właśnie po podaniu obciążenia powinna się zapalać jak jest coś źle prawda ???
Przekopałem multum postów ale nic nie znalazłem na ten temat tak że jak uda się coś znaleźć to zapodam na forum a na razie jeżdżę na światłach tak że mnie to niedrażni.
Pozdrawiam.
bogdan pirat pisze:kolego GHOOSTpo odpaleniu silnika lampka ładowania od razu gasnie czy po lekkim dodaniu gazu
gasnie od razu, zaczyna delikatnie mrygac jak sie rozgrzeje silnik i jest na luzie.
just do it:)
moje cudo http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=971572&sid=850f22cf6962c38706d83579013f4a00#971572
moje cudo http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=971572&sid=850f22cf6962c38706d83579013f4a00#971572
- maciek.wroc
- Gadatliwa bestia
- Posty: 716
- Rejestracja: wt cze 20, 2006 22:14
- Lokalizacja: Wrocław/kozanów
- Kontakt:
a spr. pasek moze masz zle naciągnięty. ja mam problem przy odpalaniu akumulator mam naładowany na 100% bo ma mtakie urządzenie do spr. ale jak się robi zimno to musze długa przytrzymac kluczyk zeby odpalił i nawet leko gazu czasami dodac. Chyba rozrusznik mam do wymiany albo alternator
VW Passat B5 Virus by DanoSoft 119 KM i 287 Nm viewtopic.php?p=3903908#3903908 NOWE FOTY ZAPRASZAM
MalowanieFelg.com
POLECAM
MalowanieFelg.com
POLECAM
panowie moja rada.
zanim zaczniecie bawic sie w koszta to sprawdzcie polaczenia przewodow( nasze fury maja juz parenascie lat wiec ma prawo to i owo sie .).
ja na poczatku bym poprawil polaczenie minus0blok silnika, moze bys skorodowane, nastepnie od strony altka, zajrzal bym do szczotek regulatora. to na poczatek. jak cos to powiem wiecej jak nie pomoze
zanim zaczniecie bawic sie w koszta to sprawdzcie polaczenia przewodow( nasze fury maja juz parenascie lat wiec ma prawo to i owo sie .).
ja na poczatku bym poprawil polaczenie minus0blok silnika, moze bys skorodowane, nastepnie od strony altka, zajrzal bym do szczotek regulatora. to na poczatek. jak cos to powiem wiecej jak nie pomoze
MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
- maciek.wroc
- Gadatliwa bestia
- Posty: 716
- Rejestracja: wt cze 20, 2006 22:14
- Lokalizacja: Wrocław/kozanów
- Kontakt:
mówisz minus czego bloka ??
VW Passat B5 Virus by DanoSoft 119 KM i 287 Nm viewtopic.php?p=3903908#3903908 NOWE FOTY ZAPRASZAM
MalowanieFelg.com
POLECAM
MalowanieFelg.com
POLECAM
kolego polaczenie minusowe kabla- malo osob wie alwe minus jest najwazniejszy to wlasnie przez en kabelek sie wszystko zamyka. odkres plecionke od aku, przeczysc klemy, umnie tez minus jest odczep na blache w okolicy mocowania aku no nastepnie chyba idzie do skrzyni lub bliku. tam odkre, przeczysc i skrec.
MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
-
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: pt mar 03, 2006 14:38
- Lokalizacja: Połomia
Powitać panowie widzę że nie czytacie postów uważnie wszystko to co piszecie mam zrobione i nic nie pomogło a mam ten sam problem co kolega GHOOST
Wczoraj o 21:15 opisałem co dokładnie zrobiłem u siebie i nic to nic nie dało
Zastanawiam się jeszcze nad stabilizatorem w zegarach czy to nie jego sprawka?
Wczoraj o 21:15 opisałem co dokładnie zrobiłem u siebie i nic to nic nie dało
Zastanawiam się jeszcze nad stabilizatorem w zegarach czy to nie jego sprawka?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 172 gości