[mk 2] problem z ladowaniem akumulatora??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ghoost
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 208
Rejestracja: sob paź 28, 2006 20:34
Lokalizacja: zamość/kraków

[mk 2] problem z ladowaniem akumulatora??

Post autor: ghoost » pn lis 06, 2006 23:02

Gdy odpalam samochod, wszystko jest ok, zadnej kontrolki ani nic, po ok 20 minutach jazdy jak silnik jest juz cieplutki zaczyna mi delikatnie swiecic sie brak ladowania akumulatora na wybiegu, ostatnio to swiecenie mi sie nasililo - po dodaniu gazu zanika. W miedzy czasie zmienialem pasek klinowy, ale sprawdzalem i jest dobrze naciagniety - ok 10mm sie ugina. nie wiem czego to moze byc wina. thx za wszelka pomoc :bigok:


just do it:)
moje cudo http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=971572&sid=850f22cf6962c38706d83579013f4a00#971572

Awatar użytkownika
Dragon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1001
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 21:33
Lokalizacja: Jordanów Śląski k. Wrocławia
Kontakt:

Post autor: Dragon » pn lis 06, 2006 23:23

To sprawdź jeszcze szczotki regulatora napięcia, ewentualnie pierścienie w alteratorze.


Wyślij głupka po flaszkę, to przyniesie jedną...
Wyślij kobietę po piwo to też przyniesie jedno...
Piąty bieg wrzucony...............................................

Awatar użytkownika
ghoost
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 208
Rejestracja: sob paź 28, 2006 20:34
Lokalizacja: zamość/kraków

Post autor: ghoost » pn lis 06, 2006 23:39

dragon5555 pisze:To sprawdź jeszcze szczotki regulatora napięcia, ewentualnie pierścienie w alteratorze.
jeszcze mala prosba... jak mam to zrobic bo dopiero zaczynam zabawe w mechanika :okej:


just do it:)
moje cudo http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=971572&sid=850f22cf6962c38706d83579013f4a00#971572

Awatar użytkownika
masakra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: pn lut 27, 2006 18:34
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: masakra » pn lis 06, 2006 23:46

kolego spoko luzik mk2 tak maja :)
sprawdz ladowanie na akumulatorze miernikiem i sie nie przejmuj,
jak ja mialem mk2 TDic to tez mi mrugala dioda, a ladowanie mialem ok 14,4-14,5

:pub:



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » wt lis 07, 2006 00:23

masakra pisze:kolego spoko luzik mk2 tak maja :)
e tam nie prawda, jak czasami świeci to powód musi jakiś być
masakra pisze:jak ja mialem mk2 TDic to tez mi mrugala dioda,
coś musiało być powodem a pewnie nie doszukiwałes się problemów
bo i po co jak fura jeździ :-) :okej:
ja miałem dwa MK i inne spod grupy VAG i kilka innych jeszcze samochodów
to jak świeciło to powód musiał być że miałeś tak a nie inaczej
MK2 to nie maluch do roku 89 że nie miał alternatora i trzeba było mu wstawiać
żeby aku był ładowany
masakra pisze:a ladowanie mialem ok 14,4-14,5
tu powiedzmy że bedziemy zgodni, jak jest ładowanie od 13,7 do 14,5 V to w zależności
czy mniej jeździsz czy więcej to aku albo szybciej sie naładuje albo dłużej
więc ładowanie musi być mniej więcej w tym zakresie



bogdan pirat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pt mar 03, 2006 14:38
Lokalizacja: Połomia

Post autor: bogdan pirat » wt lis 07, 2006 20:46

kolego GHOOSTpo odpaleniu silnika lampka ładowania od razu gasnie czy po lekkim dodaniu gazu



530XF
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 21:49
Lokalizacja: Łódż

Post autor: 530XF » wt lis 07, 2006 22:15

Zgadzam się z kolegom ( MASAKRA) sam posiadam TD-ic SB i mam ten sam problem sprawdziłem calutki alternator cały wirnik (komutator), płytkę diodową, koszyk, 2 nowe reglery, nowy pasek, nowe końcówki na prądowe + na mase wszystko jest cacy ładuje 14,11 do14,35 po odpaleniu nie świeci ale jak się silnik rozgrzeje zaczyna mrugać jak mu dam jakiekolwiek obciążenie (światła, dmuchawa czy radio) gaśnie.
W sumie z tego co wiem i się orientuje to właśnie po podaniu obciążenia powinna się zapalać jak jest coś źle prawda ???
Przekopałem multum postów ale nic nie znalazłem na ten temat tak że jak uda się coś znaleźć to zapodam na forum a na razie jeżdżę na światłach tak że mnie to niedrażni.
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
ghoost
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 208
Rejestracja: sob paź 28, 2006 20:34
Lokalizacja: zamość/kraków

Post autor: ghoost » wt lis 07, 2006 22:47

bogdan pirat pisze:kolego GHOOSTpo odpaleniu silnika lampka ładowania od razu gasnie czy po lekkim dodaniu gazu

gasnie od razu, zaczyna delikatnie mrygac jak sie rozgrzeje silnik i jest na luzie.


just do it:)
moje cudo http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=971572&sid=850f22cf6962c38706d83579013f4a00#971572

Awatar użytkownika
maciek.wroc
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 716
Rejestracja: wt cze 20, 2006 22:14
Lokalizacja: Wrocław/kozanów
Kontakt:

Post autor: maciek.wroc » wt lis 07, 2006 22:58

a spr. pasek moze masz zle naciągnięty. ja mam problem przy odpalaniu akumulator mam naładowany na 100% bo ma mtakie urządzenie do spr. ale jak się robi zimno to musze długa przytrzymac kluczyk zeby odpalił i nawet leko gazu czasami dodac. Chyba rozrusznik mam do wymiany albo alternator


VW Passat B5 Virus by DanoSoft 119 KM i 287 Nm viewtopic.php?p=3903908#3903908 NOWE FOTY ZAPRASZAM

Obrazek

MalowanieFelg.com
POLECAM

Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » śr lis 08, 2006 17:45

panowie moja rada.
zanim zaczniecie bawic sie w koszta to sprawdzcie polaczenia przewodow( nasze fury maja juz parenascie lat wiec ma prawo to i owo sie .).
ja na poczatku bym poprawil polaczenie minus0blok silnika, moze bys skorodowane, nastepnie od strony altka, zajrzal bym do szczotek regulatora. to na poczatek. jak cos to powiem wiecej jak nie pomoze


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

Awatar użytkownika
maciek.wroc
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 716
Rejestracja: wt cze 20, 2006 22:14
Lokalizacja: Wrocław/kozanów
Kontakt:

Post autor: maciek.wroc » śr lis 08, 2006 17:48

mówisz minus czego bloka ??


VW Passat B5 Virus by DanoSoft 119 KM i 287 Nm viewtopic.php?p=3903908#3903908 NOWE FOTY ZAPRASZAM

Obrazek

MalowanieFelg.com
POLECAM

Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » śr lis 08, 2006 18:57

kolego polaczenie minusowe kabla- malo osob wie alwe minus jest najwazniejszy to wlasnie przez en kabelek sie wszystko zamyka. odkres plecionke od aku, przeczysc klemy, umnie tez minus jest odczep na blache w okolicy mocowania aku no nastepnie chyba idzie do skrzyni lub bliku. tam odkre, przeczysc i skrec.


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

bogdan pirat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pt mar 03, 2006 14:38
Lokalizacja: Połomia

Post autor: bogdan pirat » śr lis 08, 2006 22:57

kolego Ghoost naj prawdo podobnie będziesz miał w alternatorze uszkodzoną jednąz diud

[ Dodano: 08 Lis 2006 22:06 ]
żeby sprawdzic czy diody puszczaja prad do masy to odłącz przewud ładowania od alternatora i podłacz między przewud a alternator amperomierz . amperomierz powinien wskazywac zero



530XF
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 21:49
Lokalizacja: Łódż

Post autor: 530XF » śr lis 08, 2006 23:14

Powitać panowie widzę że nie czytacie postów uważnie wszystko to co piszecie mam zrobione i nic nie pomogło a mam ten sam problem co kolega GHOOST
Wczoraj o 21:15 opisałem co dokładnie zrobiłem u siebie i nic to nic nie dało
Zastanawiam się jeszcze nad stabilizatorem w zegarach czy to nie jego sprawka?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 251 gości