Strona 1 z 3

: ndz lis 05, 2006 15:33
autor: souler
ładnie chodzi.mysle ze jakies 85 konikow moze byc.

: ndz lis 05, 2006 16:30
autor: dawid018
mi sie wydaje ze ok 80.ja 100 robie w ok 14sek.bez żadnych modów.u ciebie na filmiku naliczyłem ok 11.bardzo dobry wynik

: ndz lis 05, 2006 17:15
autor: dziechu
To ciekawe, bo dla 1.9 tdi 90KM wg instrukcji 0-100 to 13sek:)

: ndz lis 05, 2006 17:21
autor: Macienty
dziechu pisze:To ciekawe, bo dla 1.9 tdi 90KM wg instrukcji 0-100 to 13sek:)
mk II jest lzejsze i ma inne przełozenia, cykniety kierowca wykreci ~13 sek.

: ndz lis 05, 2006 17:35
autor: dziechu
lzejsze, ale nie tak znowu duzo, jezeli przy 90KM ma byc 13sek, to 11sek - wydawaloby sie - powinno dawac ponad 100KM.

: ndz lis 05, 2006 17:36
autor: zaprzal
na tej turbince mozna uzyskac mocniejsza gore. cinek mial 89 na podobnym garrecie t3 ale z nie do konca sprawnym silnikiem. Nie da sie tego chyba ocenic po filmiku :)

[ Dodano: Nie Lis 05, 2006 4:37 pm ]
dziechu pisze:lzejsze, ale nie tak znowu duzo, jezeli przy 90KM ma byc 13sek, to 11sek - wydawaloby sie - powinno dawac ponad 100KM.
przykro mi, ale dlubniete mk2 td jest naprawde szybsze od seryjnego 1z mk3

: ndz lis 05, 2006 18:12
autor: Grzesiekk1982
tomcio666, trudno w taki sposób zgadywać, ale jeśli nim jezdziłeś wcześniej to zapewne czujesz różnicę- jak jest, a jak było.
Teraz spróbuj wrzucić 2-3-4 pasażerów do samochodu i zrób taki sam sprint. Wtedy odczujesz pod jakim obciążeniem ma sprint taki jak kiedyś. Orientacyjnie można spróbować.

Tak sobie teraz pogdybam :hmm: :hmm: :hmm:
Ewentualnie- nie wiem na ile to będzie precyzyjne, możesz wtedy policzyć stosunek mocy do masy- standard znasz, masę też znasz.
Po 2 teście, kiedy z załadowanym samochodem (np 3 osobami), będzie wynik taki jak dawniej, to stosunek masy do mocy powinien być taki sam jak kiedyś. Z tego wyliczysz moc. Sposób trochę :zakrecony: ale można spróbować.
Niestety, jest to subiektywny i niedokładny sposób, ale wszystko robisz sam, więc może być dokładniejszy niż porównanie na forum.
Eliminujesz w ten sposób:
-wpływ umiejętności kierowców z forum
-wpływ stanu silnika, przebiegu, różny stan sprzęgła
-wpływ obciążenia innych samochodów (ilość drzwi, wypozażenia, ilości paliwa, rodzaj felg-alu,stal)
-koła (wysokość całkowita-czyli felga + profil opony, szerokość opon-opory)
-przyczepność- stan bieżnika, model opony, rodzaj nawierzchni.
Pozdrawiam.

: ndz lis 05, 2006 19:05
autor: dziechu
zaprzal pisze:przykro mi, ale dlubniete mk2 td jest naprawde szybsze od seryjnego 1z mk3
Nie wiem dlaczego ci przykro - odpowiednio dlubnieta Syrena tez bedzie szybsza, ja narazie mam dlubniete TDI ;) Tu nie piszemy o porownanich tylko o domniemanej mocy - jezeli jakiekolwiek auto przy 90KM uzyskuje 100/h w 13 sek, to jakiekolwiek inne przy podobnej masie i konstrukcji (podobnej - niekoniecznie identycznej) zeby uzyskalo 11sek powinno miec wiecej niz 90KM, chyba ze roznice sa bardzo duze, np. roznica masy wieksza niz 25% itp.