[mk2] czy możecie określić orientacyjnie jaką moc ma silnik?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » ndz lis 05, 2006 15:33

ładnie chodzi.mysle ze jakies 85 konikow moze byc.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » ndz lis 05, 2006 16:30

mi sie wydaje ze ok 80.ja 100 robie w ok 14sek.bez żadnych modów.u ciebie na filmiku naliczyłem ok 11.bardzo dobry wynik


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » ndz lis 05, 2006 17:15

To ciekawe, bo dla 1.9 tdi 90KM wg instrukcji 0-100 to 13sek:)



Awatar użytkownika
Macienty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 966
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:10
Lokalizacja: BWA

Post autor: Macienty » ndz lis 05, 2006 17:21

dziechu pisze:To ciekawe, bo dla 1.9 tdi 90KM wg instrukcji 0-100 to 13sek:)
mk II jest lzejsze i ma inne przełozenia, cykniety kierowca wykreci ~13 sek.


"Most perfect silence is when
there´s no need to explain"

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » ndz lis 05, 2006 17:35

lzejsze, ale nie tak znowu duzo, jezeli przy 90KM ma byc 13sek, to 11sek - wydawaloby sie - powinno dawac ponad 100KM.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz lis 05, 2006 17:36

na tej turbince mozna uzyskac mocniejsza gore. cinek mial 89 na podobnym garrecie t3 ale z nie do konca sprawnym silnikiem. Nie da sie tego chyba ocenic po filmiku :)

[ Dodano: Nie Lis 05, 2006 4:37 pm ]
dziechu pisze:lzejsze, ale nie tak znowu duzo, jezeli przy 90KM ma byc 13sek, to 11sek - wydawaloby sie - powinno dawac ponad 100KM.
przykro mi, ale dlubniete mk2 td jest naprawde szybsze od seryjnego 1z mk3


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » ndz lis 05, 2006 18:12

tomcio666, trudno w taki sposób zgadywać, ale jeśli nim jezdziłeś wcześniej to zapewne czujesz różnicę- jak jest, a jak było.
Teraz spróbuj wrzucić 2-3-4 pasażerów do samochodu i zrób taki sam sprint. Wtedy odczujesz pod jakim obciążeniem ma sprint taki jak kiedyś. Orientacyjnie można spróbować.

Tak sobie teraz pogdybam :hmm: :hmm: :hmm:
Ewentualnie- nie wiem na ile to będzie precyzyjne, możesz wtedy policzyć stosunek mocy do masy- standard znasz, masę też znasz.
Po 2 teście, kiedy z załadowanym samochodem (np 3 osobami), będzie wynik taki jak dawniej, to stosunek masy do mocy powinien być taki sam jak kiedyś. Z tego wyliczysz moc. Sposób trochę :zakrecony: ale można spróbować.
Niestety, jest to subiektywny i niedokładny sposób, ale wszystko robisz sam, więc może być dokładniejszy niż porównanie na forum.
Eliminujesz w ten sposób:
-wpływ umiejętności kierowców z forum
-wpływ stanu silnika, przebiegu, różny stan sprzęgła
-wpływ obciążenia innych samochodów (ilość drzwi, wypozażenia, ilości paliwa, rodzaj felg-alu,stal)
-koła (wysokość całkowita-czyli felga + profil opony, szerokość opon-opory)
-przyczepność- stan bieżnika, model opony, rodzaj nawierzchni.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony ndz lis 05, 2006 18:16 przez Grzesiekk1982, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » ndz lis 05, 2006 19:05

zaprzal pisze:przykro mi, ale dlubniete mk2 td jest naprawde szybsze od seryjnego 1z mk3
Nie wiem dlaczego ci przykro - odpowiednio dlubnieta Syrena tez bedzie szybsza, ja narazie mam dlubniete TDI ;) Tu nie piszemy o porownanich tylko o domniemanej mocy - jezeli jakiekolwiek auto przy 90KM uzyskuje 100/h w 13 sek, to jakiekolwiek inne przy podobnej masie i konstrukcji (podobnej - niekoniecznie identycznej) zeby uzyskalo 11sek powinno miec wiecej niz 90KM, chyba ze roznice sa bardzo duze, np. roznica masy wieksza niz 25% itp.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości