Strona 1 z 1

[MK3 1.9D] Problem z pompa wspomagania

: ndz lis 05, 2006 13:57
autor: maciek_k
Witam mam taki problem najprawdopodobniej z pompa wspomagania w moim mk3 1.9D z 92r cos mi zaczyna piszczec przy max skrecie i nie wiem co to moze byc chyba cos w pompie tak mnie sie wydaje :otepienie: :hmm: , paski ostatnio zmienialem

: ndz lis 05, 2006 14:25
autor: hanti
maciek_k pisze:Witam mam taki problem najprawdopodobniej z pompa wspomagania w moim mk3 1.9D z 92r cos mi zaczyna piszczec przy max skrecie i nie wiem co to moze byc chyba cos w pompie tak mnie sie wydaje :otepienie: :hmm: , paski ostatnio zmienialem
napnij dobrze pasek, bo przy maksymalnym skręcie pompa jest bardziej obciążona i pasek może sie lekko ślizgać

: ndz lis 05, 2006 14:27
autor: jaceksuper
Cześć maciek_k, sprawdź czy stan płynu w zbiorniczku serva, może być mało. Jeżeli wymieniałeś pasek to może nie jest naciągnięty odpowiednio.

: ndz lis 05, 2006 17:57
autor: Michall
naciągnij dobrze pasek

: pn lis 06, 2006 16:47
autor: maciek_k
pasek wymienialem u mechaniora a w sumie 2 od wspomy klinowy i od alternatora zebrowy na poczatku nic nie piszczalo plynu mam prawie na max

: pn lis 06, 2006 19:41
autor: hanti
pasek wymienialem u mechaniora a w sumie 2 od wspomy klinowy i od alternatora zebrowy na poczatku nic nie piszczalo plynu mam prawie na max
to podciągnij pasek od wspomy - nowy po krótkim czasie lubi się "ułożyć" do tarcz

: pn lis 13, 2006 23:04
autor: maciek_k
nie za bardzo wiem jak mam sie za to zabrac...... ogolnie to tam slaby dostep- moze jakies rady

: wt lis 14, 2006 00:04
autor: jaceksuper
maciek_k pisze:ogolnie to tam slaby dostep- moze jakies rady
Dostęp to chyba nie jest taki zły, jeżeli nie masz osłony pod silnik to nie musisz jej sciągać. Jednak bez podniesienia przynajmniej prawej strony jest trudno, ale da sie to zrobić . Za prawym kołem jest pasek, z jednej strony na wale napedowym z drugiej na wałku od pompy serva. Aby naciągnąć pasek musisz poluzować nakrętke na śrubie regulacyjnej ( ta śruba chodzi po takich zębach) wtedy kręciśz śrubą a ona idąc po zębach naciąga lub luzuje pasek. Dokręć nakrętke i już.