Strona 1 z 1
[MK2] Pompa i wtryski
: ndz lis 05, 2006 12:23
autor: Bordos
Zastanawiam sie nad udoskonaleniem mojego 1V, zaczynając od wzobogacenia go o tę pompę:
http://www.allegro.pl/item139302606_pom ... iesel.html
Co o niej sądzicie?? ( cena atrakcyjna ).
Czy wymieniając pompę z takiej zwykłej bez grzybka, a taką już z grzybkiem, muszę wymienic końcówki wtrysków??
I drugie pytanko:
Czy jesli czeka mnie wymiana wtrysków i tak ( bo prawdopodobnie któryś leje ), to czy mogę
je wymienic na takie pod wyższe ciśnienie i jeździc na starej pompie, czy koniecznie muszę wymienic pompe i wtryski naraz??
P.S. Mam nadzieje, że jest to choc trochę zrozumiałe.
: ndz lis 05, 2006 14:20
autor: Bordos
tomcio666 pisze:Bordos pisze:Co o niej sądzicie?? ( cena atrakcyjna ).
cena dobra, przydało by się ją sprawdzić u pompiarza czy jest sprawna, nie cieknie itd. itp. Co do wtrysków to uzależnione jest to zdaje mi się nie tyle od pompy co od głowicy a dokładnie budowy wstępnych komór spalania i położenia świec względem wtrysków, był temat właśnie o wtryskach i było to poruszone.
[ Dodano: Nie Lis 05, 2006 12:56 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ht=wtryski
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ht=wtryski
Dzięki, przeczytalem całe te posty,
ale nadal nie otrzymałem odpowiedzi na pytanie, czy jeśli zmienię pompe i zostawie moje wtryski, to czy da to jakis efekt, i czy nie wpłynie to źle na prace silnika.
A tak w (), to ile zapłacę u pompiarza za sprawdzenie stanu pompy?
: ndz lis 05, 2006 14:43
autor: hanti
Bordos pisze:Zastanawiam sie nad udoskonaleniem mojego 1V, zaczynając od wzobogacenia go o tę pompę:
cena dobra ale jest to pompa typu 107 (bez przyśpieszacza obrotów - zmienia tylko kąt wtrysku)
co do wtysków to nupić takie jak należy do danego modelu silnika( chodzi o parametry i ciśnienie wtryskiwanego paliwa) no i pompa powinna iść do sprawdzenia
: ndz lis 05, 2006 15:48
autor: Bordos
hanti pisze:Bordos pisze:Zastanawiam sie nad udoskonaleniem mojego 1V, zaczynając od wzobogacenia go o tę pompę:
cena dobra ale jest to pompa typu 107 (bez przyśpieszacza obrotów - zmienia tylko kąt wtrysku)
co do wtysków to nupić takie jak należy do danego modelu silnika( chodzi o parametry i ciśnienie wtryskiwanego paliwa) no i pompa powinna iść do sprawdzenia
Ja w swojej pompie mam teraz przyśpieszacz. Czy jesli ta jest bez niego, to ciężej będzie zapalic silnik ( bez przyśpieszenia obrotów mogło by byc rano w zimę cieżko)??
Czy wystarczy sama zmiana kąta??
: ndz lis 05, 2006 16:12
autor: hanti
Bordos pisze:Czy wystarczy sama zmiana kąta??
tak tylo efekt jest taki:
* na pompie bez przyśpieszacza trzęsie silnikiem jak jest zimny
* na pompie z przyśpieszaczem silnik wchodzi na trochę wyższe obroty i praca jest spokojniejsza( jak ssanie w benzyniaku)
jak jest wszystko ok to auto odpala tak samo
: ndz lis 05, 2006 16:41
autor: Bordos
hanti pisze:Bordos pisze:Czy wystarczy sama zmiana kąta??
tak tylo efekt jest taki:
* na pompie bez przyśpieszacza trzęsie silnikiem jak jest zimny
* na pompie z przyśpieszaczem silnik wchodzi na trochę wyższe obroty i praca jest spokojniejsza( jak ssanie w benzyniaku)
jak jest wszystko ok to auto odpala tak samo
No własnie - jak jest wszystko ok:))

: pn lis 06, 2006 08:27
autor: hanti
na obrazku
1. mechanizm przyśpieszacza obrotów
2. mechanizm zmiany kąta wtrysku