[mk3 1Y] Da rade wyregulowac "przyspieszacz" tak a
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Witam,
Tu masz link do mojego postu.
Mam nadzieje ze to Ci pomoze
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65702
Pozdrawiam
Tu masz link do mojego postu.
Mam nadzieje ze to Ci pomoze
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65702
Pozdrawiam
Ja obnizalem obroty bo po wyciagnieciu przyspieszacza mialem 1250 obr/min
Wlaczylem cyfrowy obrotomierz. Nagrzalem silnik do 85*C i wyciagnalem przyspieszacz. Poluzowalem nakretke sruby nr 4 i wkrecalem srube (w Twoim przypadku bedzie trzeba wykrecic srube nr 4) do chwili gdy na obrotomierzu pojawilo sie 1050 obr/min. Dokrecilem nakretke i koniec operacji.
Slyszalem ze sa pompy ktore nie maja tej regulacji.
Jak bedziesz luzowal ta nakretke to nie odkrecaj jej za bardzo. Poluzuj np. na pol obrotu i wtedy probuj wykrecac srube. Gdyby dzialo sie cos dziwnego latwiej bedzie Ci powrocic do poprzednich ustawien.
Pozdrawiam
Wlaczylem cyfrowy obrotomierz. Nagrzalem silnik do 85*C i wyciagnalem przyspieszacz. Poluzowalem nakretke sruby nr 4 i wkrecalem srube (w Twoim przypadku bedzie trzeba wykrecic srube nr 4) do chwili gdy na obrotomierzu pojawilo sie 1050 obr/min. Dokrecilem nakretke i koniec operacji.
Slyszalem ze sa pompy ktore nie maja tej regulacji.
Jak bedziesz luzowal ta nakretke to nie odkrecaj jej za bardzo. Poluzuj np. na pol obrotu i wtedy probuj wykrecac srube. Gdyby dzialo sie cos dziwnego latwiej bedzie Ci powrocic do poprzednich ustawien.
Pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Dzieki za punkcik
Srube nr 4 musisz wykrecac. Sama sruba jest prosta - tak jakbys wziol kolek i go nagwintowal a na koncu nacial na srubokret. Na srube jest nakrecona nakretka (zwana przez niektorych przeciwnakretka) zeby sruba sie nie obracala. Odkrecasz ta nakretle i regulujesz ta sruba obroty (w Twoim przypadku wykrecasz ja).
Jak cos to pytaj
Powodzenia
Srube nr 4 musisz wykrecac. Sama sruba jest prosta - tak jakbys wziol kolek i go nagwintowal a na koncu nacial na srubokret. Na srube jest nakrecona nakretka (zwana przez niektorych przeciwnakretka) zeby sruba sie nie obracala. Odkrecasz ta nakretle i regulujesz ta sruba obroty (w Twoim przypadku wykrecasz ja).
Jak cos to pytaj
Powodzenia
U mnie jak wyciagne do konca to jest taki przeskok. Jak lekko pchne to sie prawie cala chowa, ale nie do konca. Zeby ja do konca schowac musze ja docisnac. Moze ona nie wychodzi u Ciebe do konca?? Sprobuj wyregulowac ta sruba od regulacji obrotow na biegu jalowym. To jest sruba z taka sprezynka. (na rysunku nr1) Pamietaj zeby nie robic wszystkiego na raz bo jakbys mial pozniej jakies problemy to ciezko dojsc co mialo na to wplyw. Jezeli sie nie myle to chyba jak do konca wkrecilem srube nr1 to tez nie moglem wyciagnac do konca dzwigni. Uwazaj tylko jak bedziesz wykrecal srube nr 1 od regulacji obrotow na biegu jalowym zebys jej nie wykrecil do konca bo ciezko ja pozniej nakrecic na swoje miejsce.
Powodzenia
Jest jeszcze taka mozliwosc ze Twoja pompa jest troche inna niz moja.
Powodzenia
Jest jeszcze taka mozliwosc ze Twoja pompa jest troche inna niz moja.
Z tego co wiem to wykrecanie sruby nr 1 powoduje obnizenie obrotow na jalowym. Wiec nie rozumiem dlaczego Ty masz ja wkrecona na maksa skoro obnizales obroty powinnienes ja wykrecac. Jak wyregulujesz obroty na przyspieszaczu to i tak bedziesz jeszcze raz musial wyregulowac obroty na jalowym. Tak przynajmniej bylo u mnie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 64 gości