[mk3 1Y] Da rade wyregulowac "przyspieszacz" tak a

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
niziok
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: wt paź 31, 2006 14:24
Lokalizacja: Lublin
Auto: Bora 1,9tdi ATD `02
Golf VI 1,6tdi CAYC `11
Silnik: cayc
Kontakt:

Post autor: niziok » pt lis 03, 2006 20:34

może masz kąt wtrysku źle ustawiony?
regulacja do tego to jest chyba na pompie wtyskowej...w każdym bądz razie da się



Awatar użytkownika
niziok
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: wt paź 31, 2006 14:24
Lokalizacja: Lublin
Auto: Bora 1,9tdi ATD `02
Golf VI 1,6tdi CAYC `11
Silnik: cayc
Kontakt:

Post autor: niziok » pt lis 03, 2006 22:05

Bo obroty biegu jałowego, etc. reguluje się na pompie...
a przyspieszacz to chyba tylko przyspiesza kąt wtrysku o 2,5mm



NiCom
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: pt gru 03, 2004 01:21
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: NiCom » sob lis 04, 2006 00:05

Witam,
Tu masz link do mojego postu.
Mam nadzieje ze to Ci pomoze

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65702

Pozdrawiam



NiCom
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: pt gru 03, 2004 01:21
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: NiCom » sob lis 04, 2006 21:42

Ja obnizalem obroty bo po wyciagnieciu przyspieszacza mialem 1250 obr/min

Wlaczylem cyfrowy obrotomierz. Nagrzalem silnik do 85*C i wyciagnalem przyspieszacz. Poluzowalem nakretke sruby nr 4 i wkrecalem srube (w Twoim przypadku bedzie trzeba wykrecic srube nr 4) do chwili gdy na obrotomierzu pojawilo sie 1050 obr/min. Dokrecilem nakretke i koniec operacji.

Slyszalem ze sa pompy ktore nie maja tej regulacji.
Jak bedziesz luzowal ta nakretke to nie odkrecaj jej za bardzo. Poluzuj np. na pol obrotu i wtedy probuj wykrecac srube. Gdyby dzialo sie cos dziwnego latwiej bedzie Ci powrocic do poprzednich ustawien.

Pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



NiCom
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: pt gru 03, 2004 01:21
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: NiCom » sob lis 04, 2006 22:29

Dzieki za punkcik

Srube nr 4 musisz wykrecac. Sama sruba jest prosta - tak jakbys wziol kolek i go nagwintowal a na koncu nacial na srubokret. Na srube jest nakrecona nakretka (zwana przez niektorych przeciwnakretka) zeby sruba sie nie obracala. Odkrecasz ta nakretle i regulujesz ta sruba obroty (w Twoim przypadku wykrecasz ja).

Jak cos to pytaj
Powodzenia



NiCom
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: pt gru 03, 2004 01:21
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: NiCom » ndz lis 05, 2006 14:40

U mnie jak wyciagne do konca to jest taki przeskok. Jak lekko pchne to sie prawie cala chowa, ale nie do konca. Zeby ja do konca schowac musze ja docisnac. Moze ona nie wychodzi u Ciebe do konca?? Sprobuj wyregulowac ta sruba od regulacji obrotow na biegu jalowym. To jest sruba z taka sprezynka. (na rysunku nr1) Pamietaj zeby nie robic wszystkiego na raz bo jakbys mial pozniej jakies problemy to ciezko dojsc co mialo na to wplyw. Jezeli sie nie myle to chyba jak do konca wkrecilem srube nr1 to tez nie moglem wyciagnac do konca dzwigni. Uwazaj tylko jak bedziesz wykrecal srube nr 1 od regulacji obrotow na biegu jalowym zebys jej nie wykrecil do konca bo ciezko ja pozniej nakrecic na swoje miejsce.

Powodzenia
Jest jeszcze taka mozliwosc ze Twoja pompa jest troche inna niz moja.



NiCom
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: pt gru 03, 2004 01:21
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: NiCom » ndz lis 05, 2006 18:49

Z tego co wiem to wykrecanie sruby nr 1 powoduje obnizenie obrotow na jalowym. Wiec nie rozumiem dlaczego Ty masz ja wkrecona na maksa skoro obnizales obroty powinnienes ja wykrecac. Jak wyregulujesz obroty na przyspieszaczu to i tak bedziesz jeszcze raz musial wyregulowac obroty na jalowym. Tak przynajmniej bylo u mnie



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 64 gości