[MK3 1Z] Wtryski z ASV

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jaceksuper
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: wt lut 28, 2006 15:27
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

[MK3 1Z] Wtryski z ASV

Post autor: jaceksuper » czw lis 02, 2006 17:37

Witam.
Pisze bo nie wiem do końca jak to ma być.
Chce kupić do swojego 1z wtryski asv bo są podobno najlepsze i pasują do tego silnika. Czy wystarczy je zamontować żeby poczuć wyraźny przyrost mocy? lub momentu? Czy trzeba coś zmieniać, dawke paliwa i kąt wtrysku.
Poprawcie mnie jeżeli się myle, jeżeli większe wtryski to jest wtryskiwane więcej paliwa czyli może tak się stać że zacznie kopcić?
Ostatnie pytanie to gdzie moge wymienić wtryski i ewentualnie pozmieniać coś w dawce i kącie ? Oczywiście pytam o SZCZECIN

[ Dodano: 03 Lis 2006 00:17 ]
Dziwne że nikt nic nie napisze. Powiedzcie chociaż koledzy czy to prawda że oryginalna pompa od 1z może być za słaba na wtryski od AFN? Nie chcialbym żeby okazalo się ze zakupie wtryski za 1000 i pompa nie wydoli.
Ostatnio zmieniony czw lis 02, 2006 19:28 przez jaceksuper, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » pt lis 03, 2006 02:42

bierz wtryski - wszystko podejdzie bez problemu (bierz nowe ) - wtryski wymienisz u mnie w garażu - wybijak jest - nie będzie z tym problemu ...

BTW - wtryski od ASV lepiej rozpylają niż twoje ori - stad przyrost mocy i poprawa dynamiki auta ...



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pt lis 03, 2006 06:48

leo... pisze:wtryski wymienisz u mnie w garażu
I to mi się podoba :) :wink:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pt lis 03, 2006 11:43

wtryski sa plug'n'play, pompa da rade - jedyne co to moze byc potrzebna korekcja dawki.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
jaceksuper
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: wt lut 28, 2006 15:27
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: jaceksuper » sob lis 04, 2006 00:48

leo... pisze:bierz wtryski - wszystko podejdzie bez problemu (bierz nowe ) - wtryski wymienisz u mnie w garażu - wybijak jest - nie będzie z tym problemu ...
Dzieki za propozycje, jak bede je miał to na pewno odezwe się. Jednak najpierw muszę się uporać z brakiem mocy i vmax 160 ( traci moc przy 120- 130 a jak puszcze gaz i dodam znowu to leci dalej, ale tylko do 160 ).
Corvax pisze:wtryski sa plug'n'play, pompa da rade - jedyne co to moze byc potrzebna korekcja dawki.
Tak całkiem plug&play to chyba nie są bo wtyczki trzeba przerabiać od strerującego. A dlaczego "może" być potrzebna zmiana dawki a nie "musi", i co z kątem wtrysku?



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » sob lis 04, 2006 03:59

jaceksuper pisze:
leo... pisze:bierz wtryski - wszystko podejdzie bez problemu (bierz nowe ) - wtryski wymienisz u mnie w garażu - wybijak jest - nie będzie z tym problemu ...
Dzieki za propozycje, jak bede je miał to na pewno odezwe się. Jednak najpierw muszę się uporać z brakiem mocy i vmax 160 ( traci moc przy 120- 130 a jak puszcze gaz i dodam znowu to leci dalej, ale tylko do 160 ).
Corvax pisze:wtryski sa plug'n'play, pompa da rade - jedyne co to moze byc potrzebna korekcja dawki.
Tak całkiem plug&play to chyba nie są bo wtyczki trzeba przerabiać od strerującego. A dlaczego "może" być potrzebna zmiana dawki a nie "musi", i co z kątem wtrysku?
odezwij się na początku przyszłego tygodnia - wlaśnie kończę kafelkować podłoge w garażu (jest mały burdel obecnie) - ale koło wtorku można by podłączyc vagcooma i potestowac - jak wtryski przyjdą też wymienić ... pamiętaj tylko o nowych podkładkach miedzianych pod wtryski ...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 80 gości