Strona 1 z 1

[mk3 1.9 TDI 1z] przepływomierz

: pn paź 30, 2006 23:01
autor: seaseacker
jako, że szukajka nie działa i przeglądając tematy nie znalazłem...
czy istnieje jakiś sposób aby sprawdzić przepływkę w sposób podobny do mostkowania wężyków przy teście N75??
teścik z N75 wypadł pomyślnie... i teraz stawiam na przepływkę... da się coś zrobić aby to sprawdzić organoleptycznie... poza oczywiście podmianką na dobry...
jakby co to moge zlogować VAGiem... bloki 008 010 i 011?? tak?? czy jakie??
z góry dzięki....

: wt paź 31, 2006 03:58
autor: leo...
blok 003 - 2 pola - wymagane i aktualne (środkowe okienka) - pedał gazu w podłogę - obroty silnika od 2900 do 3100 - wymagane będą w granicach 850 - aktualne powinny być nie mniejsze od wymaganych ... jeśli aktualne stana na sztorc na 550 - przepływomierz nie liczy ...

BTW - z autopsji - jeśli będzie liczył ale słabo - wsadz go do zmywarki do naczyń - program bio - w 9 przypadkach na 10 pomaga :helm: dziwne ale prawdziwe :chytry:

: wt paź 31, 2006 09:52
autor: seaseacker
będę próbował...;>
a takie pytanie... po prostu odpinam przepływkę od rury, odpinam kable, wsadzam do zmywarki i już??
można z obudową filtra? (mam dużą zmywarkę) ;] i nie trza nic tam rozkręcać?? w tej takiej puszce na przepływce jest chyba elektronika, nie martwić się o nią??

: wt paź 31, 2006 10:45
autor: Adamm
seaseacker pisze:będę próbował...;>
a takie pytanie... po prostu odpinam przepływkę od rury, odpinam kable, wsadzam do zmywarki i już??
można z obudową filtra? (mam dużą zmywarkę) ;] i nie trza nic tam rozkręcać?? w tej takiej puszce na przepływce jest chyba elektronika, nie martwić się o nią??

elektornika jest zalana zywica :D

ale ja czyscilem ja inaczej, wyjalem sama przeplywke i przeplukalem rozpuszczalnikiem :)


a co do pomiarow to myslalem ze mierzy sie to pod obciazeniem na 3cim biegu a nie na jalowym :P

: wt paź 31, 2006 18:10
autor: seaseacker
tak gwoli ścisłości .. ja mam plastikowy przepływomierz.... wiem że np. w gti są metalowe czy tam aluminiowe... ja mam plastikowy z montażem do puchy filtra w kształcie owala na dwa punkty mocujące...

: wt paź 31, 2006 18:17
autor: Adamm
hehe no domyslam sie bo mam taki sam silnik :D
w audii byly metalowe - klapkowe

: wt paź 31, 2006 18:23
autor: seaseacker
ok jak będzie troszku czasu to się pobawię przepływką... a takie mam pytanie.. słyszałeś coś o zmianie wtrysków ze 110PS?? daje to coś ?? dużo przeróbek??

: wt paź 31, 2006 20:24
autor: leo...
seaseacker pisze:ok jak będzie troszku czasu to się pobawię przepływką... a takie mam pytanie.. słyszałeś coś o zmianie wtrysków ze 110PS?? daje to coś ?? dużo przeróbek??
daje - instalacja w zasadzie to wash&go jeśli masz wybijak do wtryskiwaczy - wyciągnąc wtryski które przejechały kilkaset tysiecy km nie jest latwo - jest urządzenie bordzo proste którym wtryski sie wybija ... "nowe" wejdą bez problemu - pamietaj tylko o nowych podkladkach pod wtryski - stare po ponownym zamontowaniu moga podciekać

[ Dodano: Wto Paź 31, 2006 19:25 ]
Adamm,

>a co do pomiarow to myslalem ze mierzy sie to pod obciazeniem na 3cim biegu a nie na jalowym <

oczywiście że tak - nie dopisalem że na 3cim - sorry - czasami wpada się w rutynę :wink: