Strona 1 z 2
[MK3 1Z] intercoller (cieknie olej)
: pn paź 30, 2006 21:54
autor: Scotto
Witam!!! Sprawdzilem w szukajce nic na ten temat niema, problem pojawil mi sie dopiero po dluszej trasie <okolo 1200 km> turbina byla regenerowana jakies (4200 -4500 km) temu, co jest grane :otepienie: , co prawda niejest o duzy ubytek oleju ale plama na parkingu jest srednicy okolo 5 cm , z gory dzieki za podpowiedzi :kufel:
Ps. sprawdzilem tez Vagiem ale nie moge dokladnie rozszyfrowac bledu
nr 00575-intake monifold presure
17-10-control difference intermittet (kontrola ruznic-przerywana)
czyzby to byla jednak turbinka laduje z przerwami, co sadzicie??
: pn paź 30, 2006 22:27
autor: souler
wyglada jakby uszczelnienie turbiny puscilo. jak mozesz to obejrz turbinke samemu. jesli w oleju to masz odpowiedz. czasem dziady regeneruja na zasadzie piaskowania i tyle. turbawka ladnie wyglada i nic poza tym.
: pn paź 30, 2006 23:25
autor: coolerVW
U mnie był pęknięty intercooler.Silnik miał mniej mocy i ciekł olej z lewej strony.Musiałem wymienić na używanego za 4 stówy.
: wt paź 31, 2006 01:59
autor: Scotto
coolerVW, mysle ze to nie IC a raczej turbo, ic i tak mialem wymieniac turbinke tez
i tu mam pytanie mianowicie na jaka wymienic moze ktos ma oznaczenia turbiny od 110km,zapewne post o tym byl ale szukajka szwankuje
tak jak pisalem potrzebuje oznaczenia model z jakiego to pochodzi i rok, bo w ladku jak zachodze pytac o czesci to prosza mnie o nr rej. i maja wszystko na temat auta kture posiadam, wtryski takze chce zakupic od 110km
: wt paź 31, 2006 10:55
autor: Cinek
coolerVW pisze:U mnie był pęknięty intercooler.Silnik miał mniej mocy i ciekł olej z lewej strony.Musiałem wymienić na używanego za 4 stówy.
a u ciebie intercooler jest smarowany olejem ? bo chyba jasną rzeczą jest że jak w IC jest olej to coś puszcza, i to coś to turbina
: śr lis 01, 2006 22:57
autor: Scotto
: śr lis 01, 2006 23:20
autor: Grzesiekk1982
Eeee, to od sportowej wersji Audi od benyzniaka... Jeśli ju chcesz lepsą, to poszukaj od 130 konnej wersji TDI, łatwiej to przełożyć bez niepotrzebnych komplikacji. Za dużo fantazji
Pozdrawiam.
: śr lis 01, 2006 23:30
autor: Scotto
Grzesiekk1982, a wiesz moze jakie sa oznaczenia tej od 130 konnej
: śr lis 01, 2006 23:43
autor: Grzesiekk1982
Scotto, przeceniasz moje możliwośći
Tuningiem i zwiększaniem mocy się nie zajmuję
.
Proponuję pytać:
Corvax,
Spons,
Cowboy,
rob555 oraz
uysy.
Jeśli chodzi o tuning (zamiana sprężarki na wydajniejszą, ewentualny lekki virus do sterownika), to Ci doradzą. Szukaj ich na forum.
Pozdrawiam.
: śr lis 01, 2006 23:46
autor: rafek81
Cinek pisze:bo chyba jasną rzeczą jest że jak w IC jest olej to coś puszcza, i to coś to turbina
Dokladnie zgadzam sie z kolegą.. w rurach IC "płynie" powietrze a nie olej... chyba ze to olej z cieknącej turbawki..
: czw lis 02, 2006 00:07
autor: Grzesiekk1982
A ten błąd- 00575 Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej
Re: [MK3 1Z] intercoller (cieknie olej)
: czw lis 02, 2006 03:34
autor: leo...
Scotto pisze:Witam!!! Sprawdzilem w szukajce nic na ten temat niema, problem pojawil mi sie dopiero po dluszej trasie <okolo 1200 km> turbina byla regenerowana jakies (4200 -4500 km) temu, co jest grane
, co prawda niejest o duzy ubytek oleju ale plama na parkingu jest srednicy okolo 5 cm , z gory dzieki za podpowiedzi
Ps. sprawdzilem tez Vagiem ale nie moge dokladnie rozszyfrowac bledu
nr 00575-intake monifold presure
17-10-control difference intermittet (kontrola ruznic-przerywana)
czyzby to byla jednak turbinka laduje z przerwami, co sadzicie??
jesli masz vagcoma - daj logi z kanału 003 - 010 - 011 - pod pełnym obciązeniem na 3cim biegu najlepiej - zakres obrotów 2900 - 3100 ...
olej może nie został wylany i pływa w coolerze jeszcze od czasu przed regeneracją - jeśli cooler cieknie na łaczeniach plastiku z aluminium - możesz go skleić - klej nazywa się JOVAT - nadaje się idealnie do tego typu rzeczy (łączenie alu z plastikiem) ...
BTW - N75 do sprawdzenia
: pt lis 03, 2006 00:30
autor: rob555
Scotto pisze: i tu mam pytanie mianowicie na jaka wymienic moze ktos ma oznaczenia turbiny od 110km,zapewne post o tym byl ale szukajka szwankuje
tak jak pisalem potrzebuje oznaczenia model z jakiego to pochodzi i rok, bo w ladku jak zachodze pytac o czesci to prosza mnie o nr rej. i maja wszystko na temat auta kture posiadam, wtryski takze chce zakupic od 110km
W 1Z masz turbine bez geometri wiec instalowanie turbiny od 110 czy 130 to sprawa troche skomplikowana. Da sie zrobic ale musisz instalacje podcisnieniowa przerobic, flansze wydechu, kolektor ssacy, wydechowy,program i czasem sterownik jak masz stary typ.
Wtryski od ASV czyli 110 podejda bez wiekszych problemow tylko wtyczka bedzie inna.
Moc sie troche podniesie.
Po dodatkowym zestrojeniu (chiptuningu) na tych wtryskach ponad 120KM powinno byc na seryjnej turbawce.
: pt lis 03, 2006 22:48
autor: Scotto
leo..., logi zrobie jak znajde chwile wolnego czasu zeby sie przejechac, chwilowo bardzo zajety jestem(praca),rob555, dzieki za uswiadomienie chyba zrezygnuje z wiekszej turbinki sporo kasy by mnie to kosztowalo ale we wtryski zainwestuje co mi szkodzi dzieki panowie!!