Strona 1 z 1

[Mk3] Problem po rozruchu

: sob paź 28, 2006 21:38
autor: artecki
Może teraz mi się uda.
Mam taki problem po uruchomieniu silnika wskakuje przez sekunde na wysokie obroty a później jest ok.A drugi to słabszy motor.Oczywiście autko sprawdzane na kompie i koleś sugerowal nastawnik ale poczytałem o nim troche na forum i u mnie niema takich objawów ja u innych golfowiczów.

: ndz paź 29, 2006 07:20
autor: twardy
Napisz więcej o obiawach , za mało napisales . :wink:
Jakie masz obroty , jak auto przyśpiesza , czy nie kopci itp.???

: ndz paź 29, 2006 14:58
autor: artecki
obroty pomijając sekundę po rozruchu są normalne ok 9500 obr/min.
Auto nie kopci i pracuje normalnie(kat jest raczej ok.)
Na niskich biegach idzie dobrze ale na trasie brakuje mu mocy!

: pn paź 30, 2006 00:22
autor: Adamm
byles z nim na vagu? moze masz rabniety n-75 lub nie taka dawke paliwa (skoro Ci wchodzi na chwile na obroty po odpaleniu - zauwazylem ze jak u siebie nie taka ustawilem to mial taki objaw) najlepiej podpiac pod Vaga i zobaczyc co tam u niego slychac a potem bedziemy oceniac co jest nie tak

: pn paź 30, 2006 23:56
autor: artecki
Adamm pisze:byles z nim na vagu? moze masz rabniety n-75 lub nie taka dawke paliwa (skoro Ci wchodzi na chwile na obroty po odpaleniu - zauwazylem ze jak u siebie nie taka ustawilem to mial taki objaw) najlepiej podpiac pod Vaga i zobaczyc co tam u niego slychac a potem bedziemy oceniac co jest nie tak
Adamm czytaj pierwszy post.Chodzi oczywiście o objawy u ludzi z uszkodzonym nastawnikiem ja takich nie mam.

: wt paź 31, 2006 00:02
autor: Adamm
artecki pisze:
Adamm pisze:byles z nim na vagu? moze masz rabniety n-75 lub nie taka dawke paliwa (skoro Ci wchodzi na chwile na obroty po odpaleniu - zauwazylem ze jak u siebie nie taka ustawilem to mial taki objaw) najlepiej podpiac pod Vaga i zobaczyc co tam u niego slychac a potem bedziemy oceniac co jest nie tak
Adamm czytaj pierwszy post.
ale co rozumiesz przez bycie na kompie?:)

diagnoza statyczna czy dynamiczna?

: sob lis 04, 2006 21:06
autor: artecki
No koledzy mój Ojciec rozmawiał z mechaniorami i oni w dalszym ciągu twierdzą że coś jest z pompą.
Trzeba ją naprawiać za ok 500zł.Tylko nie wiem co w tej pompie czy to chodzi o nastawnik tego mu nie powiedzieli.Co o tym sądzicie czy tą usterkę może powodować coś z uszkodzeniem pompy czy to nastawnik.
Tylko jak już pisałem wcześniej to ja nie mam takich objawów jak inni wskazujących na uszkodzenie nastawnika(np.szarpanie)
:prayer: :prayer: :prayer: :prayer:

: sob lis 04, 2006 21:40
autor: Adamm
odepnij kostke predkosciomierza na skrzyni, jesli nadal bedzie to samo znaczy sie ze to nie nastawnik

: pn lis 06, 2006 22:50
autor: artecki
Jutro będę sprawdzał z tą wtyczką ale jeżeli okaże się że to nastawnik to myślicie że dam radę zrobić to sam?.Zdolności do takiej naprawy posiadam tylko po prostu nigdy tego nie robiłem.No i problemem dla mnie będą te pomiary przed rozbiórką jako że nie mam VAG-a

[ Dodano: 13 Lis 2006 23:23 ]
size=9][ Dodano: 13 Lis 2006 22:10 ][/size]
No i koledzy wyciągnąłem wtyczkę od szybkościomierza i dalej te same objawy.Sprawdzony na VAGu niby nic nie pokazał a mechanicy chcą naprawiać pompę za 500 co począć
:kupa: :prayer:

[ Dodano: 14 Lis 2006 23:24 ]
koledzy ponad 250 osób czytało ten post na tą chwilę i nikt nie ma żadnej podpowiedzi? ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)