[Mk3] Problem po rozruchu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[Mk3] Problem po rozruchu
Może teraz mi się uda.
Mam taki problem po uruchomieniu silnika wskakuje przez sekunde na wysokie obroty a później jest ok.A drugi to słabszy motor.Oczywiście autko sprawdzane na kompie i koleś sugerowal nastawnik ale poczytałem o nim troche na forum i u mnie niema takich objawów ja u innych golfowiczów.
Mam taki problem po uruchomieniu silnika wskakuje przez sekunde na wysokie obroty a później jest ok.A drugi to słabszy motor.Oczywiście autko sprawdzane na kompie i koleś sugerowal nastawnik ale poczytałem o nim troche na forum i u mnie niema takich objawów ja u innych golfowiczów.
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
byles z nim na vagu? moze masz rabniety n-75 lub nie taka dawke paliwa (skoro Ci wchodzi na chwile na obroty po odpaleniu - zauwazylem ze jak u siebie nie taka ustawilem to mial taki objaw) najlepiej podpiac pod Vaga i zobaczyc co tam u niego slychac a potem bedziemy oceniac co jest nie tak
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Adamm czytaj pierwszy post.Chodzi oczywiście o objawy u ludzi z uszkodzonym nastawnikiem ja takich nie mam.Adamm pisze:byles z nim na vagu? moze masz rabniety n-75 lub nie taka dawke paliwa (skoro Ci wchodzi na chwile na obroty po odpaleniu - zauwazylem ze jak u siebie nie taka ustawilem to mial taki objaw) najlepiej podpiac pod Vaga i zobaczyc co tam u niego slychac a potem bedziemy oceniac co jest nie tak
Ostatnio zmieniony wt paź 31, 2006 00:03 przez artecki, łącznie zmieniany 1 raz.
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
ale co rozumiesz przez bycie na kompie?:)artecki pisze:Adamm czytaj pierwszy post.Adamm pisze:byles z nim na vagu? moze masz rabniety n-75 lub nie taka dawke paliwa (skoro Ci wchodzi na chwile na obroty po odpaleniu - zauwazylem ze jak u siebie nie taka ustawilem to mial taki objaw) najlepiej podpiac pod Vaga i zobaczyc co tam u niego slychac a potem bedziemy oceniac co jest nie tak
diagnoza statyczna czy dynamiczna?
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
No koledzy mój Ojciec rozmawiał z mechaniorami i oni w dalszym ciągu twierdzą że coś jest z pompą.
Trzeba ją naprawiać za ok 500zł.Tylko nie wiem co w tej pompie czy to chodzi o nastawnik tego mu nie powiedzieli.Co o tym sądzicie czy tą usterkę może powodować coś z uszkodzeniem pompy czy to nastawnik.
Tylko jak już pisałem wcześniej to ja nie mam takich objawów jak inni wskazujących na uszkodzenie nastawnika(np.szarpanie)

Trzeba ją naprawiać za ok 500zł.Tylko nie wiem co w tej pompie czy to chodzi o nastawnik tego mu nie powiedzieli.Co o tym sądzicie czy tą usterkę może powodować coś z uszkodzeniem pompy czy to nastawnik.
Tylko jak już pisałem wcześniej to ja nie mam takich objawów jak inni wskazujących na uszkodzenie nastawnika(np.szarpanie)




Jutro będę sprawdzał z tą wtyczką ale jeżeli okaże się że to nastawnik to myślicie że dam radę zrobić to sam?.Zdolności do takiej naprawy posiadam tylko po prostu nigdy tego nie robiłem.No i problemem dla mnie będą te pomiary przed rozbiórką jako że nie mam VAG-a
[ Dodano: 13 Lis 2006 23:23 ]
size=9][ Dodano: 13 Lis 2006 22:10 ][/size]
No i koledzy wyciągnąłem wtyczkę od szybkościomierza i dalej te same objawy.Sprawdzony na VAGu niby nic nie pokazał a mechanicy chcą naprawiać pompę za 500 co począć
[ Dodano: 14 Lis 2006 23:24 ]
koledzy ponad 250 osób czytało ten post na tą chwilę i nikt nie ma żadnej podpowiedzi?
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
[ Dodano: 13 Lis 2006 23:23 ]
size=9][ Dodano: 13 Lis 2006 22:10 ][/size]
No i koledzy wyciągnąłem wtyczkę od szybkościomierza i dalej te same objawy.Sprawdzony na VAGu niby nic nie pokazał a mechanicy chcą naprawiać pompę za 500 co począć


[ Dodano: 14 Lis 2006 23:24 ]
koledzy ponad 250 osób czytało ten post na tą chwilę i nikt nie ma żadnej podpowiedzi?
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości