[Passat AAZ] Potrzebna wieksza dawka paliwa
: sob paź 28, 2006 11:50
1.9TD AAZ, fabryka 75 koni. troche malo jak na auto wazace grubo ponad tone. jak tylko zaczalem czytac na forum o modach to mi tez na mysl przyszlo podniesienie mocy. stalo sie!
obecnie turbinka dmucha 1-1.1 bar. fabryka dala 0.6. zamontowalem zawor mbc i manometr. manometr jest zwykly do powietrza i to moze jest powodem tego, ze brzeczy i czasem wskazowka szaleje, ale wskazuje dobrze. o to chodzilo. koszt manometru to 14zl, mbc 75zl za pobraniem, weze to jakies 20zl, cybanty. efekt jest taki, ze auto szybko sie wkreca, ale jeszcze nie jedzie tak jak nalezy. i tu sprawdza sie stare powiedzenie - na powietrzu sie jechac nie da. tu juz zaczynaja sie schody - moja pompa, z tego co wiem, nie ma membrany ani bolca. niby wiem ktora sruba odpowiada za dawke paliwa (dzieki Darecki ), ale wole sie upewnic. pytanie do fachowcow - ktora sruba odpowiada za dawke i jak to dawkowanie odbywa sie w pompie bez membrany w stosunku do obrotow/doladowania? a moze jest stala?
zalaczam fotki.
pasek std [super td ]
mbc
wyprowadzenie weza do manometru
manometr [montaz tymczasowy]
pompa
obecnie turbinka dmucha 1-1.1 bar. fabryka dala 0.6. zamontowalem zawor mbc i manometr. manometr jest zwykly do powietrza i to moze jest powodem tego, ze brzeczy i czasem wskazowka szaleje, ale wskazuje dobrze. o to chodzilo. koszt manometru to 14zl, mbc 75zl za pobraniem, weze to jakies 20zl, cybanty. efekt jest taki, ze auto szybko sie wkreca, ale jeszcze nie jedzie tak jak nalezy. i tu sprawdza sie stare powiedzenie - na powietrzu sie jechac nie da. tu juz zaczynaja sie schody - moja pompa, z tego co wiem, nie ma membrany ani bolca. niby wiem ktora sruba odpowiada za dawke paliwa (dzieki Darecki ), ale wole sie upewnic. pytanie do fachowcow - ktora sruba odpowiada za dawke i jak to dawkowanie odbywa sie w pompie bez membrany w stosunku do obrotow/doladowania? a moze jest stala?
zalaczam fotki.
pasek std [super td ]
mbc
wyprowadzenie weza do manometru
manometr [montaz tymczasowy]
pompa