[Octavia TDI] Problemy z uruchomieniem ciepłego silnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

tomki2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt paź 27, 2006 14:19
Lokalizacja: Żagań

[Octavia TDI] Problemy z uruchomieniem ciepłego silnika

Post autor: tomki2 » pt paź 27, 2006 14:28

Witam Wszystkich.
Mam problem z odpaleniem motoru gdy jest on ciepły. Przy zimnym pali na dotyk.
wymieniłem filtr paliwa, powietrza. załorzyłem nowe opaski na przewodach przy filtrze paliwa i nie pomogło.
Dają się zauważyć pęcherzyki powietrza w przewodzie paliwowym. Nie mogę sobie poradzić z ich wyeliminowaniem.
Testy na VAG nie pokazuja błędów.
Moze ktoś miał taką dolegliwosć.
Proszę o poradę przed wjazdem na kanał do mechaniora.
Pozdrawiam i życzę szerokiej drogi.
Ostatnio zmieniony pt paź 27, 2006 19:12 przez tomki2, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
mg-maciek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: wt lis 15, 2005 08:21
Lokalizacja: Zdzieszowice
Kontakt:

Post autor: mg-maciek » pt paź 27, 2006 14:35

póki co szukaj jest nie aktywne ale ten temat był wielokrotnie poruszany
prawdopodobnie masz do ustawienia ką wtrysku - sam tego nie zrobisz
tylko nie wiem czy vag tego nie powinien pokazać dla tego jeszcze poszukaj :okej:


Obrazek

Wykres delikatnego grzebnięcia softu

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt paź 27, 2006 15:03

mg-maciek pisze:póki co szukaj jest nie aktywne ale ten temat był wielokrotnie poruszany
prawdopodobnie masz do ustawienia ką wtrysku - sam tego nie zrobisz
tylko nie wiem czy vag tego nie powinien pokazać dla tego jeszcze poszukaj :okej:

zupelnie sie z tym nie zgadzam ze samemu tego nie zrobi
najpierw podpina vaga bierze basic settings---> blok 000 GO ---> opcja TDI timing
i sprawdza jaki ma kat wtryku na rozgrzanym silniku

w celu ustawienia kata wtrysku
luzuje sruby pompy (w 1Z - dwie schowane pod kolem pasowym pompy, trzeba odpowiednio ustawic otwory kola pasowego by mozna dojsc kluczem)
luzuje pozostale dwie sruby od strony pompy
i teraz mozna ustawic na wylaczonym silniku skrecic dwie odpalic i sprawdzic

lub dokrecic jedna srube od strony pompy odpalic auto wlaczyc pomiar kata wtrysku, poluzowac ostatnia trzymajaca srube i potem regulowac sprawdzajac odczyt na biezaco. jesli ustawienie jest ok dokrecic srube, zgasic auto, poskrecac wszystkie i sprzwdzic raz jeszcze


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt paź 27, 2006 15:21

Kat wtrysku to złe odpalanie na zimnym silniku..

Za opdpalanie na ciepły odpowiada dawka startowa, poczytaj tu

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=69355



Awatar użytkownika
mg-maciek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: wt lis 15, 2005 08:21
Lokalizacja: Zdzieszowice
Kontakt:

Post autor: mg-maciek » pt paź 27, 2006 17:22

Adamm pisze:
mg-maciek pisze:póki co szukaj jest nie aktywne ale ten temat był wielokrotnie poruszany
prawdopodobnie masz do ustawienia ką wtrysku - sam tego nie zrobisz
tylko nie wiem czy vag tego nie powinien pokazać dla tego jeszcze poszukaj :okej:

zupelnie sie z tym nie zgadzam ze samemu tego nie zrobi
najpierw podpina vaga bierze basic settings---> blok 000 GO ---> opcja TDI timing
i sprawdza jaki ma kat wtryku na rozgrzanym silniku

w celu ustawienia kata wtrysku
luzuje sruby pompy (w 1Z - dwie schowane pod kolem pasowym pompy, trzeba odpowiednio ustawic otwory kola pasowego by mozna dojsc kluczem)
luzuje pozostale dwie sruby od strony pompy
i teraz mozna ustawic na wylaczonym silniku skrecic dwie odpalic i sprawdzic

lub dokrecic jedna srube od strony pompy odpalic auto wlaczyc pomiar kata wtrysku, poluzowac ostatnia trzymajaca srube i potem regulowac sprawdzajac odczyt na biezaco. jesli ustawienie jest ok dokrecic srube, zgasic auto, poskrecac wszystkie i sprzwdzic raz jeszcze
:blush: chylę czoło i widzę że nie potrzebnie się odezwałem bo na szybko spojrzałem na sprawę ze swojego punktu widzenia bo choć powyższy opis wydaje sie klarowny to ja łap bym tam nie pch ał choć ogólne pojęcie mechaniczne mam chyba że pod okiem kogoś kto już ustawiał kąt :grrr:


Obrazek

Wykres delikatnego grzebnięcia softu

tomki2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt paź 27, 2006 14:19
Lokalizacja: Żagań

Post autor: tomki2 » pt paź 27, 2006 17:57

Spróbuję na początku z czujnikiem. Dam znać o efektach.Pozdrawiam i dzięki za uwagi.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt paź 27, 2006 17:59

mg-maciek pisze:
Adamm pisze:
mg-maciek pisze:póki co szukaj jest nie aktywne ale ten temat był wielokrotnie poruszany
prawdopodobnie masz do ustawienia ką wtrysku - sam tego nie zrobisz
tylko nie wiem czy vag tego nie powinien pokazać dla tego jeszcze poszukaj :okej:

zupelnie sie z tym nie zgadzam ze samemu tego nie zrobi
najpierw podpina vaga bierze basic settings---> blok 000 GO ---> opcja TDI timing
i sprawdza jaki ma kat wtryku na rozgrzanym silniku

w celu ustawienia kata wtrysku
luzuje sruby pompy (w 1Z - dwie schowane pod kolem pasowym pompy, trzeba odpowiednio ustawic otwory kola pasowego by mozna dojsc kluczem)
luzuje pozostale dwie sruby od strony pompy
i teraz mozna ustawic na wylaczonym silniku skrecic dwie odpalic i sprawdzic

lub dokrecic jedna srube od strony pompy odpalic auto wlaczyc pomiar kata wtrysku, poluzowac ostatnia trzymajaca srube i potem regulowac sprawdzajac odczyt na biezaco. jesli ustawienie jest ok dokrecic srube, zgasic auto, poskrecac wszystkie i sprzwdzic raz jeszcze
:blush: chylę czoło i widzę że nie potrzebnie się odezwałem bo na szybko spojrzałem na sprawę ze swojego punktu widzenia bo choć powyższy opis wydaje sie klarowny to ja łap bym tam nie pch ał choć ogólne pojęcie mechaniczne mam chyba że pod okiem kogoś kto już ustawiał kąt :grrr:


nie ma niepotrzebnych wypowiedzi. :bigok:

gdybys Ty sie nie odezwal to ja bym nie opisal :D wszystko ma swoj cel :) przy okazji i Ty sie dowiedziales co nieco.

pozdrawiam :pub: :pub:


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » pt paź 27, 2006 18:42

cowboy pisze:Kat wtrysku to złe odpalanie na zimnym silniku..
A co się stanie kiedy będzie baaardzo wyprzedzony?? :jezor:



tomki2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt paź 27, 2006 14:19
Lokalizacja: Żagań

Post autor: tomki2 » pt lis 24, 2006 20:20

Dzięki za porady. Koniec problemów. Przyczyna trudności w uruchomieniu okazał się akumulator. Parametry aku 64 Ah prad rozruchu 510 A. No cóż nie wiedziałem ile ma lat, bo auto mam od roku. Po podłączeniu do testera aku okazało się, ze przy teście prad testowy w zakresie pomiarowym 330-354 A aku wydalał tylko 25%, napięcie obciązenia 9,5 V.
Wymiana aku na nowy 74 Ah i 680 A wyeliminowała uciazliwość.
Dzięki za porady i pozdrawiam.



Awatar użytkownika
pipek71
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: śr lis 08, 2006 23:09
Lokalizacja: Jordansmuhl

Post autor: pipek71 » pt gru 08, 2006 04:58

HiHi ale was załatwił..........choć trudno mi uwierzyć w ten akumulator?? Ja bym dał głowę za wyjechaną już sekcje paliwową



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości