Strona 1 z 1

[MK4 ALH] Gorzej pali po wymianie rozrządu?

: pn paź 23, 2006 20:39
autor: vitex
Witam!
Jakis czas temu wymienialem rozrzad w swoim golfie. Niedawno zauwazylem, ze jak jest zimny, to troche gorzej pali. Tragedii nie ma, ale musi przekrecic ze 2-3 razy zanim zaskoczy, a wydaje mi sie, ze wczesniej tak sie nie zachowywal (mam go niedlugo, wiec pewien nie jestem). Jak pochodzi chocby pare sekund i go zgasze to juz pali na dotyk. Moze to nie jest zwiazane z wymiana rozrzadu i to tylko przypadek? moze to jest zwiazane akurat z nadejsciem jesieni i ochlodzeniem powietrza? czy mozliwe ze mechanicy cos zle ustawili? i czy mozna to tak zostawic? (ogolnie to mi raczej nie przeszkadza, tylko czy nie przeszkadza silnikowi?)

: pn paź 23, 2006 20:46
autor: el Kopyto
A czy po wymianie paska rozrządu ustawili pompe wtryskową. ( bo przy nowym pasku zmienia sie troche położenie koła w pompie a co za tym idzie początek wtrysku)

: pn paź 23, 2006 20:46
autor: souler
moze ci sie tylko wydaje, a moze przestawili pasek o jeden zabek. trudno mi powiedziec.

: pn paź 23, 2006 21:03
autor: vitex
mysle ze ustawiali. wymienialem w dobrym, duzym zakladzie, u ludzi, ktorzy sie znaja na rzeczy (serwis w okolicy niestety zamkneli pare miesiecy temu), ale mogli cos zle zrobic przez pomylke. mozliwe, ze to normalne, i tylko mi sie wydaje :) . a nawet jak jest przestawiony o 1 zabek, to moze tak zostac?

: pn paź 23, 2006 22:37
autor: tom80
sprawdz sobie swiece zarowe to pierwsze co trzeba zrobic moze masz spalone jest coraz chlodniej i to moze byc przyczyna ja mam podobny problem tez niedawno zmienialem rozrzad ale nie wiem wydaje mi sie ze dobrze to zrobil facet swiece wymienilem bo mialem 3spalone i dalej mi ciezko odpala jak jest zimny szukam dalej' sprawdz sobie swiece to podstawa.

: pn paź 23, 2006 22:42
autor: Michall
Jeśli masz gdzieś podpiąć pod kompa to tadzę i wszystko ci wyjdzie czarno na białym. Ostatnio podpinałem u mojego taty W Passacie TDI w wszystko wyszło o ile stopni zapłon jest zapużny, który wtryskiwacz lekko podlewa, jakie ciśnienie daje turbina i takie tam pierdoły. W moich stronach to jest koszt 30 zł

: wt paź 24, 2006 08:45
autor: Rapix
A ja mysle ze na 99% przestawił sie delikatnie kat wtrysku... Trzeba by było po luzowac pompe wtryskowo podpiac pod vaga i ustawic ;) :bajer:

: wt paź 24, 2006 09:10
autor: cowboy
Kiepskie palenie na zimnym to źle ustawiony kąt wtrysku..

poczytaj np tu:

http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... ht=pozycji

lub tu:

http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... ht=pozycji

[ Dodano: Wto Paź 24, 2006 09:10 ]
aha skup sie na wpisach master/sa :)

: wt paź 24, 2006 10:13
autor: vitex
cowboy pisze:aha skup sie na wpisach master/sa :)
hehe, no czytajac jego wypowiedzi, naprawde trzeba byc skupionym :) no to pewnie ten kat wtrysku. no ale oslabienia nie ma, i nie dymi, wiec pewnie jest w granicach tolerancji.jak zima beda wieksze problemy, to pojade do mechanika, niech ustawia... dzieki za pomoc!!! :pub: