Strona 1 z 1

[MK3] Korek zbiorniczka wyrównawczego.

: pn paź 23, 2006 09:10
autor: kris_9
Czym poza kolorem się róznią korki zbiorniczka wyrównawczego wody chłodzącej. Spotkałem się z niebieskim i czanym. Przegrzewa mi się silnik AAZ tj.na wolnych obrotach chłodnica się nagrzewa i wszystko ok, a na wysokich nie tłoczy wode do chłodnicy. W tej mam czarny korek i chcę wymienić go na nowy.

: pn paź 23, 2006 18:12
autor: el Kopyto
To sprawdź czy przypadkiem nie poszła ci uszczelka pod głowicą. Po odpaleniu samochodu odkręć korek zbiorniczka wyrównawczego i zobacz czy nie pojawiają się bąbelki, następnie przygazuj silnik potzrymaj chwilę na wysokich obrotach i puść pompe i zobacz czy płun nie wystrzeli ci do góry, jeśli tak się stanie to znaczy że padła ci uszczelka pod głowicą i dlatego ci się przegrzewa bo na wysokich obrotach bąbelki powietrza zbierają się prz termostaci i on się nie ptwiera, a na niskich obrotach pompa nie działa tak intensywnie dlatego wszystko jest ok. (a nie spotkałem się z tym że kolor korku od zbiornicza wyrównawczego miał znaczenie)

: wt paź 31, 2006 14:25
autor: kris_9
Puszczała uszczelka pod głowicą. Dzięki el Kopyto. Uszczelke wymieniłem i wszystko jest ok.

: wt paź 31, 2006 16:34
autor: Cinek
wtrące tylko że korki są takie same, ostatnio wymieniałem i oryginał był czarny a nieoryginał niebieski

: wt paź 31, 2006 21:29
autor: RobertP
Cinek pisze:wtrące tylko że korki są takie same, ostatnio wymieniałem i oryginał był czarny a nieoryginał niebieski
a co powiesz na to :
widziałem trzy seaty toledo i wszystkie trzy miały niebieskie korki ...
jak to się ma do tego to nie wiem :otepienie: