Diagnostyka VAG

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

zeus1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pt lip 28, 2006 14:58
Lokalizacja: Radom/Wawa

Diagnostyka VAG

Post autor: zeus1 » pt paź 20, 2006 08:17

Witam serdecznie,
Jestem świeżo po kuracji ulepszajacej moja turbawke(post o czyszczeniu turbiny).
Wszystko wydaje się ok, ale mam leki niedosyt. Myslalem ze autko bedzie grzać jak wsciekłe, ale tak niejest. Teraz rodzi się pytanie.
Czy ktoś z szanownych forumowiczow, mogby przeanaliziwac moje autko Vag-m i powiedziec co moze mu dolegać. A może jest wsio ok, i niczym nie trzeba sie martwić.
Oczywiście forma wynagrodzenia do dogadania.
Nie dodałem najważniejszego-obecnie rezyduje w stolicy, ale pobliskie miejscowosci tez chetnie zaakceptuje.

Pozrdrawiam
Artur
Ostatnio zmieniony ndz maja 20, 2007 12:26 przez zeus1, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt paź 20, 2006 08:49

w weekend raczej krucho z czasem, ale np. w poniedziałek wieczorkiem możemy pośmigać z VAGiem - jeśli do tego czasu nie znajdziesz kogoś innego :)



zeus1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pt lip 28, 2006 14:58
Lokalizacja: Radom/Wawa

Post autor: zeus1 » pt paź 20, 2006 08:56

Jesli Tobie pasuje poniedzialek, to mnie rownież :pub:
Chyba, że ktoś ma chwilke w weekend to też sie nie obrażę :cool:

Pozdrawiam

[ Dodano: 22 Paź 2006 11:07 ]
Podaj proszę namiary na siebie w celu ustalenia szczegółów.

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt paź 24, 2006 21:11

oto logi:

Obrazek

kolorem żółtym zaznaczyłem swoje watpliwości, bo jakby troche słabo jedzie
słabo buja się turbinka dopiero od 2200 dmucha dobrze
słabo podaje przepływka, już się trochę kończy powyzej 3900
wysterowanie EGR i Turbiny jakoś tez do 2200 jest nie tak
no i dawka paliwa tez nie halo

pytanie co z czego wynika i dlaczego bo ja widze że ten EGR może coś za długo otwarty ?

Obrazek

a tu poglądowo jak to jedzie

10,8 sek na 4 biegu od 80 do 120 to troche mało jak na 110 km mimo że w Variancie ?

Ja poradziłem koledze wgranie wirusa :) ale może ktoś ma lepszy pomysł ?



Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » wt paź 24, 2006 23:32

Dobrze jest.
Rzeczywiście lader rozpędza się leniwie... Reszta OK.
Przepływka nie tnie jeszcze dawki a te dziwy na dole to dlatego, że do 1.6kRPM pedał nie był wdepnięty w podłogę.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr paź 25, 2006 08:48

uysy pisze:do 1.6kRPM pedał nie był wdepnięty w podłogę
no własnie nie do końca, moze wkleje pomiar na 3 biegu

Obrazek

jak widać dalej turbina sie wolno buja, szkoda że nie zapodałem grupy 008 tutaj...

ewidentnie auto nadaja sie do wirusa :) :bigok: - z tym się chyba uysy zgodzisz ?

[ Dodano: Sro Paź 25, 2006 12:44 ]
i jeszcze jedn pomiar, tu juz tylko w pierwszym wierszu dawka słaba

Obrazek

ale trubina dalej powoli narasta..

[ Dodano: Sro Paź 25, 2006 22:07 ]
i jeszcze pomiar kąta wtrysku:

Obrazek



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 210 gości