[MK 4] Dymi przy przyspieszaniu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Tomekx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pn paź 16, 2006 12:36
Lokalizacja: Wrocław

[MK 4] Dymi przy przyspieszaniu

Post autor: Tomekx » pn paź 16, 2006 17:15

Witam

Auto przy przyspieszaniu dymi mi jakims janym kolorem.
Nie wiem co może być przyczyną (może turbina??).
Tydzień temu zmieniałem rozrząd. Czy to prawda że przy zmianie rozrządu trzeba ustawiać kąt wtrysku??
Spaliny też dziwnie śmierdzą tak jak by w całości się nie spalało paliwo.


PROSZE O POMOC



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Re: [MK 4] Dymi przy przyspieszaniu

Post autor: Gitner » pn paź 16, 2006 20:57

Tomekx pisze:Auto przy przyspieszaniu dymi mi jakims janym kolorem.
Nie wiem co może być przyczyną (może turbina??) Tydzień temu zmieniałem rozrząd. Czy to prawda że przy zmianie rozrządu trzeba ustawiać kąt wtrysku??
Trzeba ustawic kat wtrysku. Nie masz problemu z odpalaniem? Jesli jasne spaliny to bylby kat, jesli ciemne to cos z dolotem..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Tomekx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pn paź 16, 2006 12:36
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Tomekx » wt paź 17, 2006 08:27

Przy odpalaniu jest problem.
Po pierwsze trudno zapala tak jak by nie na wszystkie gary.
Po drugie zakopci przy zapalaniu.



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » wt paź 17, 2006 10:24

a kto ci to wymieniał???? standard trzeba ustawić na vagu kąt.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt paź 17, 2006 10:31

Tomekx pisze:Tydzień temu zmieniałem rozrząd
jeśli problemy zaczęły się po wymianie to jedź na poprawkę do fachowców od flamastra :P



Tomekx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pn paź 16, 2006 12:36
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Tomekx » wt paź 17, 2006 12:56

Witam gosc nic przy wtryskach nie kombinowal.
Czy ten kat to za pomoca Vaga sie ustawia??



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » wt paź 17, 2006 13:10

tak tylko za pomocą vaga i zawsze sie sprawdza przy wymianie paska



Tomekx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pn paź 16, 2006 12:36
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Tomekx » śr paź 18, 2006 08:12

Byłem wczoraj u mechanika i mówił że ustawione jest wszystko na punkty.
i ża w pompie nic nie ruszał.
Na czym polega ustawianie kąta wtrysku?? (Auto mam od miesiąca).



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » śr paź 18, 2006 09:02

Cienias tem mechanior, wczesniej np przy starym pasku - wiadomo trochę rościągnięty ktos ustawiał kąt, założył nowy i już nie gra. Dla mnie to normalne ze trzeba podpiać vaga i ustawić na fabryczne wartości. Jeśli zawsze w normalnym D i TD po wymianie sprawdza sie kąt wkręcając zegar to tym bardzie w TDI. Znalem takiego a znanym był z dobrej roboty ze mówił klientom że jak wymieni na punkty to komputer sam sobie ustawi kąt jakoś to jeżdziło ale potem jak przyjechali i ustawili u nas kąt to jeżdziły jak malina przy okazjo moga Ci co bedą ci ustawiać sprawdzić ci to i owo czy wszystkie parametry są ok. Zmień mechaniora.



Tomekx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pn paź 16, 2006 12:36
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Tomekx » śr paź 18, 2006 10:14

Ok dzieki
Pojade w sobote na diagnostyke kompletna niech przeswietla maszyne.

Jeszcze raz dzieki



Awatar użytkownika
Tominator
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: ndz lip 02, 2006 00:08
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Tominator » śr paź 18, 2006 11:43

Stary u mni mechanik od flamastra zmieniał mi rorząd to tak mi zmienił kąt wtrysku że miałem 10KM mniej na hamowni niż seria:D, po ustawieniu kąta wyszło 10KM wiecej



Tomekx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pn paź 16, 2006 12:36
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Tomekx » śr paź 18, 2006 13:19

Możliwe że tesz jest troche słabszy ale dymi przy ok 2300 obr. przez chwile i ma problem przy uruchaminianiu na zimnym.



Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » śr paź 18, 2006 22:41

A może Ci mechanicy zmienili Ci rozrząd ale źle bo ja też to samo przerabiałem.Zmień mechanika lepiej.Miałem podobne przyczyny i rozrząd źle ustawili parciarze :grrr: i pojechałem do innego i odrazu samochód inny :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 163 gości