[MK II 1.6 TD] Problem z głowicą- komora wirowa!!
: ndz paź 15, 2006 00:38
Panowie od jakiegos czasu zbieralem sie do remontu i wreszcie jest!
Pojawił się jednak problem bo okazuje się że głowica jest do wymiany lub naprawy ( pękła)
Wole wymienic i kupić nową ale nie jest to łatwe!
Okazuje się że do mojego silnika w katalogu są 2 średnice komory wirowej 30 mm ( moja) i 32 mm .
Paradoks w tym że ta 32 jest tańsza o 300 pln od tej 30!
Co zrobić? jakie ma to znaczenie? którą wybrać żeby było dobrze!
Dzięki za wasze odpowiedzi!
Ps. jaką ma ra/sb?
Teraz przy okazji remontu mam pompę z grzybkiem więc jak to ma znaczenie to wspominam!

Pojawił się jednak problem bo okazuje się że głowica jest do wymiany lub naprawy ( pękła)
Wole wymienic i kupić nową ale nie jest to łatwe!
Okazuje się że do mojego silnika w katalogu są 2 średnice komory wirowej 30 mm ( moja) i 32 mm .
Paradoks w tym że ta 32 jest tańsza o 300 pln od tej 30!
Co zrobić? jakie ma to znaczenie? którą wybrać żeby było dobrze!
Dzięki za wasze odpowiedzi!
Ps. jaką ma ra/sb?
Teraz przy okazji remontu mam pompę z grzybkiem więc jak to ma znaczenie to wspominam!
