Strona 1 z 1

[MK II 1.6 TD] Problem z głowicą- komora wirowa!!

: ndz paź 15, 2006 00:38
autor: Art
Panowie od jakiegos czasu zbieralem sie do remontu i wreszcie jest!
Pojawił się jednak problem bo okazuje się że głowica jest do wymiany lub naprawy ( pękła)
Wole wymienic i kupić nową ale nie jest to łatwe!

Okazuje się że do mojego silnika w katalogu są 2 średnice komory wirowej 30 mm ( moja) i 32 mm .
Paradoks w tym że ta 32 jest tańsza o 300 pln od tej 30!

Co zrobić? jakie ma to znaczenie? którą wybrać żeby było dobrze!

Dzięki za wasze odpowiedzi!

Ps. jaką ma ra/sb?
Teraz przy okazji remontu mam pompę z grzybkiem więc jak to ma znaczenie to wspominam!
:otepienie:

: ndz paź 15, 2006 09:28
autor: jaszczur
Kod silnika: RA
Ograniczenia producenta: prowadnice zaworów
Ograniczenia producenta: gniazda zaworów
Ograniczenia producenta: fi komory wstę. 32mm
Ograniczenia producenta: z popychaczem hydr.
Ograniczenia producenta: 2 kan.powrotne oleju
Ograniczenia producenta: komory wstępne
1,6D/TD
(JP/JR)od roku produkcji 85-89
Kod silnika: SB
Ograniczenia producenta: prowadnice zaworów
Ograniczenia producenta: gniazda zaworów
Ograniczenia producenta: komory wstępne
Ograniczenia producenta: 2 kan.powrotne oleju
Ograniczenia producenta: z popychaczem hydr.
Ograniczenia producenta: fi komory wstę. 30mm
1,6D/TD od roku produkcji 89
podejrzwam,ze od roku produkcji auta tkwi przyczyna u ciebie

: ndz paź 15, 2006 10:37
autor: Art
Dzięki za ten trop! mój golf to 92 rok
Pozostaje jednak pytanie którą wybrać i jakie ma to znaczenie?
Nie ukrywam że wolałbym zapłacić 300 mniej za 32mm niż kupować 30 mm jeżeli to nie ma wpływu na osiągi itp.

: ndz paź 15, 2006 10:41
autor: jaszczur
Art, w tym wypadku bedzie u ciebie ta druga po 89 roku na 30mm