Strona 1 z 1
Przyspeszacz - Jak to jest dokładnie
: sob paź 14, 2006 22:32
autor: DJ_Mouse
Witam. Otóż w moim mk1 mam silniczek z jetty 87 rok i troche zastanawia mnie działanie przyspieszacza, czy po wyciągnięciu "wajchy" od przyspieszacza powinny wzrosnąć obroty?? Linka na 100% jest dobra, dziś sprawdzałem i cięgno na pompie przekręca się tak jak powinno, ale wzrostu obrotów po zaciągnięciu nie ma. Czy tak powinno być czy coś jest nie tak? Teraz pali nawet bez tego ale boje się, że w zime może nie zapalić... jak to jest? Prosze o jakąś podpowiedź. Pozdrawiam

: sob paź 14, 2006 22:44
autor: Gobo90
Po wyciągnięciu ssawki powinny nieznacznie rosnąć obroty ale jak by było ok to na pewno byś zauważył wzrost obrotów/zwiększenie dawki

: sob paź 14, 2006 23:32
autor: garczus
jezeli masz motorek z 87 roku to raczej masz wszystko ok, bo ta "wajcha" zmienia tylko kat wtrysku(zaplon) o ok.1mm
: sob paź 14, 2006 23:47
autor: To_mas
DJ_Mouse, Ja miałem ten sam problem w moim TD i myślałem ze mam zepsutą pompe :PP Ale to tak ma być
Zobacz sobie ten temat moj :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=66515 i sie coś dowiesz

: ndz paź 15, 2006 08:57
autor: DJ_Mouse
Hehe "Metaliczny Stukot" ?? U mnie zawory tak grają, że nie da się rozróżnić żadnego stukotu bo zimny z ramy chce wylecieć

ale dzięki bardzo za podpowiedz, myślałem że faktycznie coś jest nie tak... Pozdrawiam Wszystkich
