Przyspeszacz - Jak to jest dokładnie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
DJ_Mouse
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: wt lut 22, 2005 20:33
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Przyspeszacz - Jak to jest dokładnie

Post autor: DJ_Mouse » sob paź 14, 2006 22:32

Witam. Otóż w moim mk1 mam silniczek z jetty 87 rok i troche zastanawia mnie działanie przyspieszacza, czy po wyciągnięciu "wajchy" od przyspieszacza powinny wzrosnąć obroty?? Linka na 100% jest dobra, dziś sprawdzałem i cięgno na pompie przekręca się tak jak powinno, ale wzrostu obrotów po zaciągnięciu nie ma. Czy tak powinno być czy coś jest nie tak? Teraz pali nawet bez tego ale boje się, że w zime może nie zapalić... jak to jest? Prosze o jakąś podpowiedź. Pozdrawiam ;)


VW GOLF mk1 81' 1.8T AGU ++
SEAT TOLEDO 1M 01' 1.9 TDI ARL 150KM

Awatar użytkownika
Gobo90
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2197
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: Gobo90 » sob paź 14, 2006 22:44

Po wyciągnięciu ssawki powinny nieznacznie rosnąć obroty ale jak by było ok to na pewno byś zauważył wzrost obrotów/zwiększenie dawki ;)



Awatar użytkownika
garczus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 23:42
Lokalizacja: Katowice[SK]
Kontakt:

Post autor: garczus » sob paź 14, 2006 23:32

jezeli masz motorek z 87 roku to raczej masz wszystko ok, bo ta "wajcha" zmienia tylko kat wtrysku(zaplon) o ok.1mm


nie sztuką jest mieć nowego golfa, sztuką jest wsadzić całe serce w starego by wyglądał jak nowy
Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob paź 14, 2006 23:47

DJ_Mouse, Ja miałem ten sam problem w moim TD i myślałem ze mam zepsutą pompe :PP Ale to tak ma być

Zobacz sobie ten temat moj : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=66515 i sie coś dowiesz :)



Awatar użytkownika
DJ_Mouse
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: wt lut 22, 2005 20:33
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: DJ_Mouse » ndz paź 15, 2006 08:57

Hehe "Metaliczny Stukot" ?? U mnie zawory tak grają, że nie da się rozróżnić żadnego stukotu bo zimny z ramy chce wylecieć :) ale dzięki bardzo za podpowiedz, myślałem że faktycznie coś jest nie tak... Pozdrawiam Wszystkich :)


VW GOLF mk1 81' 1.8T AGU ++
SEAT TOLEDO 1M 01' 1.9 TDI ARL 150KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości