[All] BORA 1.9TDI 110 ASV Turbina, czy przepływka?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

bartiboro
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pn sie 07, 2006 09:06
Lokalizacja: Płock

[All] BORA 1.9TDI 110 ASV Turbina, czy przepływka?

Post autor: bartiboro » śr paź 11, 2006 08:50

Witam!

Po odpaleniu i ruszeniu, samochód w ogóle nie ma mocy. Wciskając gaz tak przy ok. 2 tys. obrotów nic się w sumie nie dzieje - prawie zero przyśpieszenia - nie slychać, żeby turbo pracowało. Po zgaszeniu i odpaleniu jest dobrze - przyspiesza i slychac delikatny gwizd turbo.
Szukałem na forum, że może to być spowodowane brakiem styku na przepływce, ale też mogą to być gorsze rzeczy :(
Chmurek nie rzuca. Nie dzieje się tak w trakcie jazdy tylko po odpaleniu od razu.
Przebieg 197tkm.
Jestem laikiem, więc gdzie sprawdzić kostkę od przepływomierza, ewentualnie jakieś inne symptomy?

Dzięki i pozdrawiam.
BARTI



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Re: [All] BORA 1.9TDI 110 ASV Turbina, czy przepływka?

Post autor: RobertP » śr paź 11, 2006 09:27

bartiboro pisze:Witam!

Po odpaleniu i ruszeniu, samochód w ogóle nie ma mocy. Wciskając gaz tak przy ok. 2 tys. obrotów nic się w sumie nie dzieje - prawie zero przyśpieszenia - nie slychać, żeby turbo pracowało. Po zgaszeniu i odpaleniu jest dobrze - przyspiesza i slychac delikatny gwizd turbo.
Szukałem na forum, że może to być spowodowane brakiem styku na przepływce, ale też mogą to być gorsze rzeczy :(
Chmurek nie rzuca. Nie dzieje się tak w trakcie jazdy tylko po odpaleniu od razu.
Przebieg 197tkm.
Jestem laikiem, więc gdzie sprawdzić kostkę od przepływomierza, ewentualnie jakieś inne symptomy?

Dzięki i pozdrawiam.
BARTI
napewno nie turbina !
możliwe że i przepływka a skąd taka diagnoza wskazana przez Ciebie ?
poczytaj na forum DIESLA
np. TUTAJ