Strona 1 z 2

[mk3 TDI] Przewody pompy paliwa

: wt paź 10, 2006 20:57
autor: wojti2001
Mam pytanko. Gdzie wpiac przekaznik, aby odciac pompe paliwa w 1.9. TDI 110 , jaki kolor przewodu i gdzie biegnie (chociaz to sie domyslam, ze w ktoryms z progow ;) ) Mam ksiazke serwisowa, ale o pompie nic nie moge znalezc wsrod schematow :/
Golf III '96

pozd i thx za odp :)

Re: [mk3 TDI] Przewody pompy paliwa

: śr paź 11, 2006 01:52
autor: leo...
wojti2001 pisze:Mam pytanko. Gdzie wpiac przekaznik, aby odciac pompe paliwa w 1.9. TDI 110 , jaki kolor przewodu i gdzie biegnie (chociaz to sie domyslam, ze w ktoryms z progow ;) ) Mam ksiazke serwisowa, ale o pompie nic nie moge znalezc wsrod schematow :/
Golf III '96

pozd i thx za odp :)
ke ??

zapomnij - nie ma pompy w baq/pod autem (tak jak w benzynie) jeśli to masz na myśli ...
odcięcie zasilania elektrozaworu stop mija się kompletnie z celem (5 sekund i po odcięciu :wink:

postaraj się bardziej i pokombinuj coś bardziej cwanego ...

: śr paź 11, 2006 19:15
autor: wojti2001
Chodzi mi o pompe wtryskowa.
Ta pompa musi miec jakies stale zasilanie co nie?? JEsli tak to bedzie podlaczone do przekaznika, i jesli alarm nie bedzie rozbrojony to pompa nie dostanie zasilania.

: śr paź 11, 2006 19:27
autor: leo...
wojti2001 pisze:Chodzi mi o pompe wtryskowa.
Ta pompa musi miec jakies stale zasilanie co nie?? JEsli tak to bedzie podlaczone do przekaznika, i jesli alarm nie bedzie rozbrojony to pompa nie dostanie zasilania.
twoje odciecie na przekazniku rozbroje kawalkiem kabla w 5 sekund :hehe: ...
wykombinuj cos lepszego ...

: śr paź 11, 2006 19:36
autor: twardy
Odcięcie jest dobrym zabezpieczeniem przed małolatami , złodziej buchnie auto w minute.
Najlepszą ochroną jest niestedy drogie AC.
Dobre są alarmy i blokady. Są również kłopotliwe ale skuteczne dyby na pedała , oczywiście własnej roboty.
Można również zaskoczyć potencialnego złodzieja własnym zabezpieczeniem.
np, myślałem żeby założyć elektrozaworek na przewodzie paliwowym gdzieś pod podłogą a włącznik schować w aucie.
Najlepiej założyć dwa lub więcej zabezpieczeń , alarm i blokade. :bigok:

: czw paź 12, 2006 01:22
autor: leo...
twardy pisze:Odcięcie jest dobrym zabezpieczeniem przed małolatami , złodziej buchnie auto w minute.
Najlepszą ochroną jest niestedy drogie AC.
Dobre są alarmy i blokady. Są również kłopotliwe ale skuteczne dyby na pedała , oczywiście własnej roboty.
Można również zaskoczyć potencialnego złodzieja własnym zabezpieczeniem.
np, myślałem żeby założyć elektrozaworek na przewodzie paliwowym gdzieś pod podłogą a włącznik schować w aucie.
Najlepiej założyć dwa lub więcej zabezpieczeń , alarm i blokade. :bigok:
niestety w zwykłych sieczkarniach ciężko coś konkretnego wykombinować ... TDI daje większe pole do popisu ...

moim zdaniem w sieczkarni dobrze jest zrobić co najmniej 2 odcięcia - rozrusznik i pompa - do tego zaworki na paliwie ... no i coś żeby wyło :helm:

odcięcie ma przetrwac minutę - później gość idzie poszukac gdzie indziej ...

: czw paź 12, 2006 07:48
autor: twardy
leo... pisze:odcięcie ma przetrwac minutę - później gość idzie poszukac gdzie indziej ...
Nikt nie będzie siedział w nocy i dłubał w wiazkach lub wczolgiwał się pod auto w poszukiwaniu elektrozaworka.

: czw paź 12, 2006 16:23
autor: wojti2001
leo... pisze:
wojti2001 pisze:Chodzi mi o pompe wtryskowa.
Ta pompa musi miec jakies stale zasilanie co nie?? JEsli tak to bedzie podlaczone do przekaznika, i jesli alarm nie bedzie rozbrojony to pompa nie dostanie zasilania.
twoje odciecie na przekazniku rozbroje kawalkiem kabla w 5 sekund :hehe: ...
wykombinuj cos lepszego ...
hmm wedlug mnie: zlodziej wchodzi do samochodu, alarm wyje alarm caly czas uzbrojony, odciecie pompy zalaczone, nawet jesli obejdzie immo, to blokada pozostaje w ukrytym miejscu i nie wie jak ja ominac, wiec jest sens.

: czw paź 12, 2006 23:20
autor: leo...
wojti2001 pisze:
leo... pisze:
wojti2001 pisze:Chodzi mi o pompe wtryskowa.
Ta pompa musi miec jakies stale zasilanie co nie?? JEsli tak to bedzie podlaczone do przekaznika, i jesli alarm nie bedzie rozbrojony to pompa nie dostanie zasilania.
twoje odciecie na przekazniku rozbroje kawalkiem kabla w 5 sekund :hehe: ...
wykombinuj cos lepszego ...
hmm wedlug mnie: zlodziej wchodzi do samochodu, alarm wyje alarm caly czas uzbrojony, odciecie pompy zalaczone, nawet jesli obejdzie immo, to blokada pozostaje w ukrytym miejscu i nie wie jak ja ominac, wiec jest sens.
ciężko z toba się dogadac - gość pierwsze co zrobi to wy&*)%$#@oli ci syrenkę żeby byla cisza - ewentualnie zatka ją szmatą - jeśli to zrobi - oznaczać to będzie że dawno ma maskę podniesioną do góry ... i w tej chwili oleje twoje odcięcie elektrozwaorka pompy - ominie go kawałkiem kabla podlaczając go bezpośrednio z pompy do AQ ... bardziej obrazowo się nie da ... odcinaj ale nie w tym miejscu - w TDI jest kilka bardziej sensownych miejśc do założenia odcięcia

: pt paź 13, 2006 06:33
autor: twardy
leo... pisze:- gość pierwsze co zrobi to wy&*)%$#@oli ci syrenkę żeby byla cisza -
A gdyby były dwie syreny w dwóch różnych miejscach :wink:
Dobre zabezpieczenie to również antynapad , po uruchomieniu auta w ciagu 10 sekund trzeba przełączyć bo inaczej auto stanie :)

: pt paź 13, 2006 13:37
autor: wojti2001
leo... pisze:
wojti2001 pisze:
leo... pisze: twoje odciecie na przekazniku rozbroje kawalkiem kabla w 5 sekund :hehe: ...
wykombinuj cos lepszego ...
hmm wedlug mnie: zlodziej wchodzi do samochodu, alarm wyje alarm caly czas uzbrojony, odciecie pompy zalaczone, nawet jesli obejdzie immo, to blokada pozostaje w ukrytym miejscu i nie wie jak ja ominac, wiec jest sens.
ciężko z toba się dogadac - gość pierwsze co zrobi to wy&*)%$#@oli ci syrenkę żeby byla cisza - ewentualnie zatka ją szmatą - jeśli to zrobi - oznaczać to będzie że dawno ma maskę podniesioną do góry ... i w tej chwili oleje twoje odcięcie elektrozwaorka pompy - ominie go kawałkiem kabla podlaczając go bezpośrednio z pompy do AQ ... bardziej obrazowo się nie da ... odcinaj ale nie w tym miejscu - w TDI jest kilka bardziej sensownych miejśc do założenia odcięcia
To napisz prosze, gdzie rozrusznik czy co

: pt paź 13, 2006 13:53
autor: leo...
odetnij ECU - jeśli grzebaleś trochę w elektryce - tnij czujnik prędkości obrotowej wału ... najlepiej zrobić wcinkę z przekaźnikiem tak żeby nie zakłócac sygnału z czujnika - przy zbyt długim kablu nie ekranowanym obroty na jalowym mogą pływać - na przekaźniku nie będzie tego problemu ...

: pt paź 13, 2006 14:24
autor: wojti2001
Jesli odetne czujnik to przeciez auto pojedzie, tylko bedzie ecu mial blad. W vw jest komp, ktory odpala przy bledzie czujnika?

: pt paź 13, 2006 15:26
autor: leo...
wojti2001 pisze:Jesli odetne czujnik to przeciez auto pojedzie, tylko bedzie ecu mial blad. W vw jest komp, ktory odpala przy bledzie czujnika?
nie pojedzie - ten czujnik nie ma trybu awaryjnego - odcinasz - nie jedziesz :hmm:
fakt że ślad zostanie w ECU - dlatego dobrze też jest odciąc zasilanie ECU - w starszych modelach TDI w MK III / passat nie będzie informacji o tym ze ECU nie miało zasilania