Strona 1 z 2
: pn paź 09, 2006 20:33
autor: eku_suci
mi sie wydaje ze najpierw musisz zainwestowac w chipa ale nie jestem pewny!
: pn paź 09, 2006 20:37
autor: Adamm
mozesz zalozyc turbinke od 150KM i wtedy programik i masz spory przyrost mocy
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: pn paź 09, 2006 20:39
autor: mi5iek84
da rade założyć taką turbinke bez żadnych kombinacji?? tzn czy mocowania pasują czy trzeba rzeźbić
: wt paź 10, 2006 10:04
autor: RobertP
Adamm pisze:mozesz zalozyc turbinke od 150KM i wtedy programik i masz spory przyrost mocy
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
a do tego jeszcze odpowiedni wałek rozrządu to może i wiecej KM
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
zapraszamy ze szczegółowymi pytaniami jak szukajka nie pomoże na forum
DIESLA
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
: wt paź 10, 2006 15:00
autor: Goofi
maro1404: poza softem i pewnie turbina, sa jeszcze inne roznice miedzy mocniejszymi a slabszymi TDI, m.in. w konstrukcji samych tlokow. Ale nie wiem czy te slabsze to tylko 90ps, czy tez 101 i 110
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: wt paź 10, 2006 17:29
autor: Rapix
Możesz zakładac smiało turbine od ARL bez strojenia itp. jesli juz masz zamiar stroic to dopiero po nie przed.... Wałek jak wałek, lepiej duzy intercooler do tego turbo i dobry programik i auto bedzie super smigac
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
A róznice miedzy 110KM a 150KM TDI jest bardzo wiele zaczynajac od tego ze jeden jest na pompie a drugi na pompowtryskiwaczach... po budowe tłoków, wału itp. generalnie to sa juz 2 rózne silniki....
: wt paź 10, 2006 21:21
autor: rob555
maro1404 pisze:Jeszcze jedna rzecz mnie dreczy najwarzniejsza jakie są koszta związane z taką przeróbką???
Cena turbiny (oj 150 to chodliwa sprawa ciezko tanio dobra wyrwac)
cena przejsciowki /szybkozlaczki (inny wylot na IC)
Cena programu.
Wrazenia spore aczkolwiek bez wiekszego IC oraz wydajniejszych wtryskow ta turbina bedzie sie tylko marnowac. W zupelnosci wystarczy turbina od 130.
Pozatym 150 ma wieksza turbo dziure, bez moda w sofcie auto bedzie na dole bardziel mulowate.
: wt paź 10, 2006 21:27
autor: RobertP
maro1404 pisze:Jeszcze jedna rzecz mnie dreczy najwarzniejsza jakie są koszta związane z taką przeróbką???
myślę że tak conajmniej z 2000zł trzeba przyszykować na te przeróbki ...
a dobry tuning seryjnego to i z 8000E ! tak mówię żeby nie straszyć
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
zapomiałem dodac oczywiscie związany tylko z przyrostem mocy
: wt paź 10, 2006 21:37
autor: cowboy
RobertP pisze:myślę że tak conajmniej z 2000zł trzeba przyszykować na te przeróbki ...
moim zdaniem to zalezy od oczekiwań kierownika - najpierw program - najlepiej u Aligatora - najbliżej... a potem sobie kolega zobaczy... byc może dojdzie regenracja turbiny i wtedy jest szansa ze sie w 2 kPLN zmiesci...
jeśli nie to turbina od 130 i wirus powinno starczyć 2,5 kPLN
: śr paź 11, 2006 13:06
autor: cowboy
maro1404 pisze:Na ten cel chce przeznaczyc maksymalnie 4000 zł tylko dochodzi do tego nastepne pytanie czy do tego bedzie potrzebny wiekszy IC , a jak bedzie sie zachowywał przy turbince od 130 i wirus???
w tym budżecie to
turbinka od 130 PD ~1200-1500 (starczy do 170km)
IC custom SMIC by Ali ~900 (na setupach 160km jeszcze sobie radzi)
program by Ali ~1500
+ wskaźnik ciśnienia doładowania + jakieś pierdoły wymiana fitrów itd i sie spoko zmieścisz
parametry do osiągniecia 150 km /340 NM
oznaczenie silnika masz ASV ? jeśli tak to już ori mocniejszych wtrysków nie ma...
a za turbinke od ARL-a (150) musisz zapłacić ~2200 PLN
jeśli masz w planach mody na 200km to kombinuj turbo z kolektorem od ARL-a i duży FMIC jeśli 160 koników Cie zadowoli to masz npaisane co robić...
oczywiście najlepiej jechać do tunera i sie dogadać, może ma jakieś promocje ?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: śr paź 11, 2006 14:41
autor: Goofi
A co z reszta
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
mam na mysli przeniesienie napedu i hamulce
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)