Golf mkII 1,6td (JR) problem z mocą
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Golf mkII 1,6td (JR) problem z mocą
Mam problem z moim golfem a mianowicie z silnikiem. Wydaje mi sie ze jest słaby. Turbo jest po regeneracji, nowa głowica, nowe panewki na wale korbowym, nowe zawory, wymienione pierścienie.Wszystko to wymienione około pół roku temu.Prędkość max jaką udało mi się uzyskać to 150km/h. Zauważyłem ze wężyk z kolektora do pompy z grzybkiem miałem przerwany i mam pytanie czy może to być spowodowane osłabieniem silnika.Wymieniłem ten wężyk ale nie sprawdzałem jeszcze prędkości max.Napiszcie jakie prędkości max taki typ silnika uzyskuje.
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
pewnie, ze tak. Wpisz w wyszukiwarke LDA i poczytaj jak dziala ten "grzybek". W skrócie chodzi o to, że wraz ze wzrostem cisnienia doladowania podnosi dawke paliwa to po pierwsze. A po drugie majac przerwany ten wezyk, cisnienie ktore pompowala turbina uciekalo w atmosfere...piow11 pisze:Zauważyłem ze wężyk z kolektora do pompy z grzybkiem miałem przerwany i mam pytanie czy może to być spowodowane osłabieniem silnika.
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
taki typ silnika uzyskuje 200 km/h
...dziwne pytanie postawiłeś...obciążony, nieobciążony, na jakim odcinku, i tak dalej. układ musi być szczelny, bez tego nie da rady

viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
I jeszcze jedno.Sprzęgło man od nowości nie wymieniane czasem troche szumi.Czy taki objaw może powodować osłabienie silnika?Przejmować sie tym czy nie?
am jeszszcze zamiar zmodyfikować tą pompe z grzybkiem.Czy samo skrócenie tej podkładki duża da bez podnoszenia ciśnienia turbo?Czy nie będzie przez to dymił bardziej?
am jeszszcze zamiar zmodyfikować tą pompe z grzybkiem.Czy samo skrócenie tej podkładki duża da bez podnoszenia ciśnienia turbo?Czy nie będzie przez to dymił bardziej?
Ostatnio zmieniony wt paź 10, 2006 11:51 przez piow11, łącznie zmieniany 1 raz.
znaczy osłabienie, hmm jak bedziesz czuł że nie ciągnie, ślizga się i takie tam to pewnie osłabnie, natomiasy jakieś szumy ze sprzęgła w dwójkach to dośc popularne zjawisko
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
Sprzęgło ciągnie dobrze , nie ślizga tylko mam czasem ten szum.
[ Dodano: 10 Paź 2006 11:57 ]
Wężyk z kolektora miałem doś długi okres przerwany, poprostu nie zauważyłem tego, cały czas myślałem ze ten silnik jest taki slaby, wczesniej ojciec nim jezdzil a on nie wiele zaglądał do niego.Z tego co przeczytałem na tym forum o tych silnikach to jestem w szoku jką moc mozna z nich wycisnąć i kusi mnie modyfikacja tego grzybka w pompie, napiszcie czy warto to zmodyfikowac.
[ Dodano: 10 Paź 2006 11:57 ]
Wężyk z kolektora miałem doś długi okres przerwany, poprostu nie zauważyłem tego, cały czas myślałem ze ten silnik jest taki slaby, wczesniej ojciec nim jezdzil a on nie wiele zaglądał do niego.Z tego co przeczytałem na tym forum o tych silnikach to jestem w szoku jką moc mozna z nich wycisnąć i kusi mnie modyfikacja tego grzybka w pompie, napiszcie czy warto to zmodyfikowac.
jakby nie było warto to 30% postów w tym dziale by nie było
poczytaj dokładnie i nie pytaj prosze "jak zwiększyć moc w TD"...

viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Ale czy przez ten trik nie wzrasta spalanie ??? nie dzieje sie coś z Turbina ??? przeciez napewno to tak jest dane bo wyliczona jest tam jakaś wytrzymałośc Sam sie zastanawiam nad tym ale chciałbym poznać najpierw wszystki minusy tego triku z membraną
Ile to macie zrobione ?? jak spalanie ?? Nic sie nie sypie nie przeciąza ?? Chyba szybciej przez to Turbinka siądzie tak nie ??
Nie wiem dlatego pytam
Ile to macie zrobione ?? jak spalanie ?? Nic sie nie sypie nie przeciąza ?? Chyba szybciej przez to Turbinka siądzie tak nie ??
Nie wiem dlatego pytam

Nie chce mi sie wierzyc ze tyle to pojedzie, ale mozliwe ze tak.Moj to teraz nie wiem ile pojdzie ale z przerwanym wężykiem to 150km/h było max.Zmieniłem wężyk no i sam nie wiem czy to coś dało bo nie mam na razie jak sprawdzić. Sprawdziłem tylko do trzeciego biegu i na dwójce 80 a na trójce około 115 a potem to mi asfaltu brakło ale mimo tego więce jak 115 na trójce to nie poleci.Nic nie przerabiałem w nim i nie wiem czy bede.Turbo jest po regeneracji ,ładnie świszcze ale dużą ma turbodziure i trza go na obrotach trzymać.
nie chciał bym się wymądrzać, ale jak czytam takie coś to mnie śmiech ogarnia. zwykły silnik, 70 KM, nic nie zmodyfikowane i prędkość max 30 km większa niż fabryczna. nie daje ci to do myślenia, że nasze - czytaj zaprzala, ventila, mój, rapixa i jeszcze kilka innych mają problem żeby pojechać 200 a są zdecydowanie mocniejsze ?? a twój zwykły 190...jak założysz IC, zwiększysz dawkę, zmodyfikujesz membranę i przerobisz pompe to 220 jak nic powinien iść...wybacz, ale ja jakoś w to nie wierze. no chyba że mierysz jadąc z duuuużej górkiluki234 pisze:moje jr to 190 km/h , piekna sprawa jak na disla, ale mnie tez kusi zeby go troche podkrecic....no i coolerek, to chyba podstawa.
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
moze i sie nie wymadrzasz, ja nie mam zamiaru nikomu udowadniac ze tyle jechalem, slepy raczej nie bylem i wiem co widzialem...moze poprostu mam dobry samochod he he...Cinek pisze:nie chciał bym się wymądrzać, ale jak czytam takie coś to mnie śmiech ogarnia. zwykły silnik, 70 KM, nic nie zmodyfikowane i prędkość max 30 km większa niż fabryczna. nie daje ci to do myślenia, że nasze - czytaj zaprzala, ventila, mój, rapixa i jeszcze kilka innych mają problem żeby pojechać 200 a są zdecydowanie mocniejsze ?? a twój zwykły 190...jak założysz IC, zwiększysz dawkę, zmodyfikujesz membranę i przerobisz pompe to 220 jak nic powinien iść...wybacz, ale ja jakoś w to nie wierze. no chyba że mierysz jadąc z duuuużej górki
moze i sie nie wymadrzasz, ja nie mam zamiaru nikomu udowadniac ze tyle jechalem, slepy raczej nie bylem i wiem co widzialem...moze poprostu mam dobry samochod he he...[
A wiesz o tym że na skrzyni 4T (szybszej) przy 100km/h masz ok. 2450 obr/min?
.....co dla 200/h daje ok.4900obr. 190-4655 to poza zakresem pracy ciągłej.
Przeglądałeś kiedyś książkę? Dla 1,6 Td max. obroty których nie możesz używać więcej niż 10sek. to 5100 (do ustawień pompy)Do pracy ciągłej max. obroty to 4350.
Sądzisz że producent popełniłby taką gafę? Ja w to nie wierzę ,tak jak nie wierzę w Twoją prędkość ciężką do osiądnięcia w 1.8B (90ps) w Mk2.
Natomiast jedno wiem napewno licznik w Mk2 pokazujący właściwą prędkość w CAŁYM zakresie tarczy jest prawdziwym rarytasem.....Miałem już kilka i albo pokazywał dobrze do ok.80-100 a potem "zwalniał" ,albo odwrotnie.
Udanych pomiarów.
A wiesz o tym że na skrzyni 4T (szybszej) przy 100km/h masz ok. 2450 obr/min?
.....co dla 200/h daje ok.4900obr. 190-4655 to poza zakresem pracy ciągłej.
Przeglądałeś kiedyś książkę? Dla 1,6 Td max. obroty których nie możesz używać więcej niż 10sek. to 5100 (do ustawień pompy)Do pracy ciągłej max. obroty to 4350.
Sądzisz że producent popełniłby taką gafę? Ja w to nie wierzę ,tak jak nie wierzę w Twoją prędkość ciężką do osiądnięcia w 1.8B (90ps) w Mk2.
Natomiast jedno wiem napewno licznik w Mk2 pokazujący właściwą prędkość w CAŁYM zakresie tarczy jest prawdziwym rarytasem.....Miałem już kilka i albo pokazywał dobrze do ok.80-100 a potem "zwalniał" ,albo odwrotnie.
Udanych pomiarów.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 49 gości