[mk2] Niebieski Dym - Turbo

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

[mk2] Niebieski Dym - Turbo

Post autor: SkinnerPL » sob paź 07, 2006 16:28

Witam.
Mam Silniczek JR i problem wyglada nastepujaco:
Przy jezdzi spokojnej autko nie kopci prawie. Ale przy jezdzie bardziej agresywnej/ bardzo agresywnej za autem widze kłęby dymu. Zatrzymalem sie, i wcisnelem sandal do ziemi, ujrzalem wtedy kleby niebieskiego dymku... Czytalem ze to jest wina turbo.
I moje pytanie. Co dokladnie moze byc nie tak, co nalezaloby zmienic / sprawdzic. Jestem totalnym laikiem bo od 2 tygodni mam autko.

Zauwazylem ze troche oleju mi bierze, a niewiele nim jezdzilem bo caly czas go naprawiam, znaczy takie rzeczy kosmetyczne jak szpachlowanie itp.

Prosze o pomoc



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » sob paź 07, 2006 18:34

SkinnerPL pisze:Co dokladnie moze byc nie tak, co nalezaloby zmienic / sprawdzic. Jestem totalnym laikiem bo od 2 tygodni mam autko.
Najprawdopodobniej to turbo siada i puszcza olej... Naprawa turbiny raczej jest nie opłacalna...


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

VW_Fan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob paź 07, 2006 18:11
Lokalizacja: wlkp

Post autor: VW_Fan » sob paź 07, 2006 18:46

a jak jest u ciebie ze stanem plynu w chlodnicy?
bo jesli poszla uszczelka pod glowica i silnik bierze plyn to tez przy wiekszych obrotach z rury wydechowej wydobywaja sie kleby niebieskawego dymu (duze kleby).



Awatar użytkownika
damian24
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169