Jak unieruchomić zawór EGR??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Jak unieruchomić zawór EGR??
W jaki sposób zatkać zawór EGR żeby nie wpuszczał spalin.
Chce sprawdzić czy dymienie z wydechu przy przyspieszaniu to wina złego sterowania EGR.
Chce sprawdzić czy dymienie z wydechu przy przyspieszaniu to wina złego sterowania EGR.
Ostatnio zmieniony pt kwie 06, 2007 23:34 przez zygimar, łącznie zmieniany 1 raz.
GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.
- Dj Darecki
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
- Kontakt:
Witam
W MK3 można odłączyć zasilanie elektrozaworu włączającego EGR.Lub odłączyć przewodzik z podciśnieniem idący do zaworu EGR
Kiedyś na testy podłączyłem na stałe EGR i dałem gazu i wtedy ładny Batory leciał z mojego wydechu hehe
W MK4 może być problem jak się odłaczy zasilanie elektrozaworu ( jeżeli taki jest ) bo kmp może posypać błędami
POzdro
W MK3 można odłączyć zasilanie elektrozaworu włączającego EGR.Lub odłączyć przewodzik z podciśnieniem idący do zaworu EGR
Kiedyś na testy podłączyłem na stałe EGR i dałem gazu i wtedy ładny Batory leciał z mojego wydechu hehe
W MK4 może być problem jak się odłaczy zasilanie elektrozaworu ( jeżeli taki jest ) bo kmp może posypać błędami
POzdro
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
Czesc cowboy bedziesz moze w wałbrzychu w najblizszym czasie ??
Przejechał byś się kolejny z VAGiem??
Kopci mi przy przyspieszaniu jakiś jasny dym, jak wciskam pedał gazu zaczyna kopcić póżniej ustaje chociaż gaz wciśnięty (albo tak mi się wydaje bo w lusterku tylnim oglądam "gazy" mojego autka). Na postoju bez obciążenia nie ma dymu. Jeden gość z forum mówi że przyczyną może być żle działający EGR.
Przejechał byś się kolejny z VAGiem??
Kopci mi przy przyspieszaniu jakiś jasny dym, jak wciskam pedał gazu zaczyna kopcić póżniej ustaje chociaż gaz wciśnięty (albo tak mi się wydaje bo w lusterku tylnim oglądam "gazy" mojego autka). Na postoju bez obciążenia nie ma dymu. Jeden gość z forum mówi że przyczyną może być żle działający EGR.
GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.
- leo...
- Gadatliwa bestia
- Posty: 607
- Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
zaślep EGR i testuj - tylko nie puszką po piwie/coli - przepali sie po jakimś czasie ...zygimar pisze:Czesc cowboy bedziesz moze w wałbrzychu w najblizszym czasie ??
Przejechał byś się kolejny z VAGiem??
Kopci mi przy przyspieszaniu jakiś jasny dym, jak wciskam pedał gazu zaczyna kopcić póżniej ustaje chociaż gaz wciśnięty (albo tak mi się wydaje bo w lusterku tylnim oglądam "gazy" mojego autka). Na postoju bez obciążenia nie ma dymu. Jeden gość z forum mówi że przyczyną może być żle działający EGR.
- leo...
- Gadatliwa bestia
- Posty: 607
- Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
czujnik może nie zdać egzaminu - jeśli grzybek EGR'u jest mocno zanagarowany - grzybek będzie częściowo otwarty ...zygimar pisze:Gdzie to zaślepić?? Nie ma sposobu odłączenia jakiegoś czujnika?? Na chwile??
wiesz co za tym idzie
jedyny pewny sposób to zaslepienie - na rurze EGR'u jest łączenie z kołnierzem - w tym miejscu zaślepkę trzeba wstawić .. blach 1mm będzie się nadawała idealnie
- Psinka
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: śr mar 15, 2006 03:30
- Lokalizacja: Leszno/Basingstoke
- Kontakt:
Pozwole sobie na odświeżenie tego tematu gdzyż nie moge znaleźć jednoznacznej odpowiedzi na moj problem z egr. Czy nieprawidlowe dzialanie egr może wplywac na zwiekszenie spalania w moim TDI AHF ? Ostatnio zawitalem do mechanika zajmujacego sie wtryskami i powiedzialem mu o moim problemie ze zwieksznonym spalaniem w miescie ( 8 l i to przy PSJ !!) i o widoku gazow za moim autem. Myslalem ze moze to wtryski ale on do mnie ze to pewnie jest źle działajacy EGR. Wiem ze diesle dymia przy przyspieszaniu ale nie ze dymienie jest przez cały okres przyspieszania. Mialem teraz okazje jechac za passatem 2.0 TDI to on przy wyprzedzaniu puscił baka na moment czyli po naglym zwiekszeniu cisnienia gazow. Za to moj kopcil przez cale moment wyprzedzania. Doczytalem ze EGR otwiera sie przy niskich obrotach ale jaki to ma wplyw na spalanie ?
- Psinka
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: śr mar 15, 2006 03:30
- Lokalizacja: Leszno/Basingstoke
- Kontakt:
Dzieki za odpowiedzi. No to jutro sie przekonam. Mam nadzieje ze na diagnozie dynamicznej wyjdzie ze ten zawor nie dziala. Czy możecie mi jeszcze podpowiedziec, żebym w przypadku niewiedzy mechanika, wiedzial na co zwrocic uwage przy źle działajacym egr ? Czy to bedzie spadek cisnienia doładowania czy moze cos innego ?
- Dj Darecki
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
- Kontakt:
?? A czemu ma wzrosnąć?prezes861 pisze:Teraz ja mam pytanie o EGR
Czy jak wyczyszcze EGR z syfu to wzrośnie mi spalanie ?
PozdrO
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 48 gości