Strona 1 z 1

[MK2] Tdi 1.9 Vw 130 km 2002 rok dużo przerabiania ??

: pn paź 02, 2006 23:57
autor: DDR
Cześć,przymierzam sie do kupna takiego silnika i wsadki do mojego starego VwII.90r syncro.Pisać kto coś wie na takie tematy potrzebuje jak najwięcej wypowiedzi.Jak jest ze skrzynią czy trza syncro napęd likwidować ? elektryka to wiem że łatwo niebedzie,ale widziałem już typa na allegro wystawiał taką maszyne.Dajcie znać czy da rade to wsadzić czy jest tydzień ciężkiej pracy na przerabianie ?

: pt lis 10, 2006 01:02
autor: Johny1984
DDR pisze:Cześć,przymierzam sie do kupna takiego silnika i wsadki do mojego starego VwII.90r syncro.Pisać kto coś wie na takie tematy potrzebuje jak najwięcej wypowiedzi.Jak jest ze skrzynią czy trza syncro napęd likwidować ? elektryka to wiem że łatwo niebedzie,ale widziałem już typa na allegro wystawiał taką maszyne.Dajcie znać czy da rade to wsadzić czy jest tydzień ciężkiej pracy na przerabianie ?
jeśli chodzi o motor 131ps to kilka osób to przekładało - duudii z forum przełożony ma motor z passata B5/B6 do Mk2 - wcześniej miał KR 1,8 gti i zadowolony jest - obecnie jego Mk2 pompo jest na sprzedaż

pzdr

: pt lis 10, 2006 01:59
autor: Grzesiekk1982
DDR, DDR, Witam. Najlepiej, jakby syncro zostało :D Jest the best :bigok:
Proponuję montaż silnika 1Z, który był stosowany z tym napędem (patrz: mój).
Skrzynia od 1Z syncro by była (130 konny motor miał haldex'a).
W każdym razie, dobrego 1Z ze skrzynią od syncro kupisz taniej, lub w podobnej cenie co sam motor TDI na PD. Zmienisz IC, dasz virusa, może inna turbina i masz 140 koników (ale zachować umiar, szkoda drogich elementów napędu)
Looknij tu, kolega Ventil realizuje taki zaje****y projekcik, z tym, że bazą jest zwykły MK2, więc musi się nakombinowac przy podwoziu. Ty już to masz. Tu daje link do jego profilu, jest na nim link do strony, na której opisuje po kolei, krok po kroku (i złotówka po złotówce) ile pracy (i kasy) to kosztuje. Projekt naprawdę super! Podziwiam i czekam na dalszy rozwój :D
Pomyśl nad tym.
Pozdrawiam.

: pt lis 10, 2006 09:39
autor: cowboy
1. Dudi ma silnik wzdłuzny z paska ?

2. szukaj silnika 130 PD poprzecznego z golfa mk IV, seata Ibizy itd..

3. poczytaj tu opowiesc Ventila:
http://www.pro-auto.com.pl/private/vdp_projekt.html

użytkownik vdp
haslo tdi

: pt lis 10, 2006 13:31
autor: Trochim
kurde coraz powszechniejsze się te mkII tdi syncro zaczynają się robić :chytry:

: pt lis 10, 2006 20:58
autor: Johny1984
cowboy pisze:1. Dudi ma silnik wzdłuzny z paska ?
ułożenie takie jak w Mk4 - tak samo zamontowany dlatego skrzynkę ma od Mk4
cowboy pisze:2. szukaj silnika 130 PD poprzecznego z golfa mk IV, seata Ibizy itd..
a do Audi A3 jaki motor podejdzie???

pzdr